graviditetstest svag positiv ???!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2010

thilde-tusindfryd

Mht. testen og hvad den kan måle...står det ikke på pakkens vejledning, hvor langt ned den måler ? Altså om det er over 25 eller hvor meget, det nu plejer at være ?

Det står der ihf på de tests, jeg plejer at bruge. Kan ikke lige huske, hvad er står på dem, men det er jo også forskelligt fra test til test, så det kan være lige meget. Det vigtige er, hvad der står på din.

Mht. HCG niveau........hvis du har haft en MA i starten af juli, så vil jeg bestemt mene, at dit HCG niveau burde være på nul nu, med mindre du er gravid igen. For så længe tror jeg ikke der går.

Jeg havde en MA i efteråret og der målte de mit HCG niveau indtil det var under 10, hvilket tog ca. 1½ uge. Men det er selvfølgelig lidt individuelt, hvor hurtigt det falder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2010

densmukkeline

thilde-tusindfryd skriver:

Mht. testen og hvad den kan måle...står det ikke på pakkens vejledning, hvor langt ned den måler ? Altså om det er over 25 eller hvor meget, det nu plejer at være ?

Det står der ihf på de tests, jeg plejer at bruge. Kan ikke lige huske, hvad er står på dem, men det er jo også forskelligt fra test til test, så det kan være lige meget. Det vigtige er, hvad der står på din.

Mht. HCG niveau........hvis du har haft en MA i starten af juli, så vil jeg bestemt mene, at dit HCG niveau burde være på nul nu, med mindre du er gravid igen. For så længe tror jeg ikke der går.

Jeg havde en MA i efteråret og der målte de mit HCG niveau indtil det var under 10, hvilket tog ca. 1½ uge. Men det er selvfølgelig lidt individuelt, hvor hurtigt det falder.

nej det ikke lige til at finde noget om på pakken.

men jo Ma'en fandt sted d. 1 - 2 juli.

og min test er ret så tydelig når jeg bare kigger på den!

og for to uger siden lå Hcg på 25.

tror næppe der skulle være mere at måle af,

hvor jeg så måske er gravid på ny?

har stikken i brysterne og lidt spændinger i underlivet..

selvf. kan det være kroppen der driller. men så burde

stregen slet ikke kunne spores med så lavt Hcg.

Anmeld

10. august 2010

thilde-tusindfryd

vlauratraasdahl skriver:

nej det ikke lige til at finde noget om på pakken.

men jo Ma'en fandt sted d. 1 - 2 juli.

og min test er ret så tydelig når jeg bare kigger på den!

og for to uger siden lå Hcg på 25.

tror næppe der skulle være mere at måle af,

hvor jeg så måske er gravid på ny?

har stikken i brysterne og lidt spændinger i underlivet..

selvf. kan det være kroppen der driller. men så burde

stregen slet ikke kunne spores med så lavt Hcg.

Det kan godt være, det ikke står på selve pakken, altså indpakningen, men var der ikke sådan en vejledning med i pakken ? Det plejer der at være med dem, jeg køber.

Ellers kan du måske finde nogle nærmere oplysninger om det på producentens hjemmeside.

Anmeld

10. august 2010

densmukkeline

thilde-tusindfryd skriver:

Det kan godt være, det ikke står på selve pakken, altså indpakningen, men var der ikke sådan en vejledning med i pakken ? Det plejer der at være med dem, jeg køber.

Ellers kan du måske finde nogle nærmere oplysninger om det på producentens hjemmeside.

der står intet om det!

men jeg tænker nu mere over den flotte tydelige streg!

det kan jo kun betyde to ting!

ny graviditet, eller hormon rester!

Anmeld

10. august 2010

densmukkeline

men noget tyder på graviditet når stregnerne ikke er monster utydelige ! men ret tydelige og flotte..

Anmeld

10. august 2010

o0sus0o

vlauratraasdahl skriver:

test

min test så også sådan ud sidst jeg tog en og jeg var ikke gravid forstår ikke den kan vise noget der ikke er. men det må være den 1% men ikke kan stole på

Anmeld

11. august 2010

thilde-tusindfryd

En enkelt test kan godt vise forkert, hvis den er defekt. Hvis jeg var dig, så ville jeg tage en ny test med nogle dages mellemrum, indtil jeg var sikker, og så ville jeg få en tid hos lægen til endnu en test og et tjek.

Det er vist eneste måde at være sikker

Held og lykke med det, krydser fingre for dig

Anmeld

11. august 2010

densmukkeline

susan_bagger skriver:

min test så også sådan ud sidst jeg tog en og jeg var ikke gravid forstår ikke den kan vise noget der ikke er. men det må være den 1% men ikke kan stole på

okey (;

men problemet er at det sagtens kan være Hcg hormoner den er blevet positiv på efter min Ma. men jeg tvivler på det fra Ma'en da det fandt sted d. 1 juli .. men krydser fingre for jeg er gravid..(;

Anmeld

11. august 2010

densmukkeline

En enkelt test kan godt vise forkert, hvis den er defekt. Hvis jeg var dig, så ville jeg tage en ny test med nogle dages mellemrum, indtil jeg var sikker, og så ville jeg få en tid hos lægen til endnu en test og et tjek.

Det er vist eneste måde at være sikker

Held og lykke med det, krydser fingre for dig

det kan den nemlig godt, da den ikke er 100% sikker.

men den kan  kun vise positiv hvis der er Hcg i kroppen.

ellers hvis et æg har sat sig fast og går til grunde.

eller medicin der indholder Hcg.

så det kan endten skyldes min Hcg hor

Men i mit tilfælde kan det kun skyldes Ma'en

eller også er jeg blevet gravid igen(;<3

men jeg håber ikke det er Ma'en for det fandt sted d. 1 juli..

ellers må min krop da godt nok være længe om at falde ned.

for 2 uger siden testede jeg negativ.. og nu testerne fra to forkellige mærker positive/;?

Anmeld

11. august 2010

TinaPina

Jeg har lige haft en missed abortion, nåede at være gravid i 13+5 uger.

Jeg fik en udskrabning d. 19 juli, og 2 uger efter var min test bragende negativ.

Nu går jeg så bare og venter på at min mens ikke kommer. Jeg ved ikke hvornår jeg kan tillade mig at teste, så er ligeså forvirret omkring cyklussen som du er.

testen ser fin ud, min streg blev aldrig tydligere sidste gang.

Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.