Hvor lang tid havde I kendt jeres partner ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2010

rk_07

Kæresten han har snakket om at få børn lige fra starten, hvor jeg gerne ville vente til vi begge havde en uddannelse, et fast arbejde og et ordentligt sted at bo og så var jeg også kun 16 så det ville jeg ikke... Vi har nu været sammen i 5 år og alt er på plads og vi fik vores lille prinsesse for 3 uger siden...  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2010

Lillefe

Vi havde været sammen i 2½ år ca. Dog havde vi kendt hinanden i en del år inden som venner osv

Anmeld

8. august 2010

Nadia&Daniel

Min forlovede og jeg mødte hinanden i Okt. 2008 - flyttede sammen 1. Januar 2009 (i hans lejlighed), så den 14 Okt. 2009 blev vi forlovede og venter nu vores drømmebarn den 2. Nov. 2010

Anmeld

8. august 2010

LinLin

Lidt over 1½ år...

Anmeld

8. august 2010

SiLiMiMa

vi havde været sammen i knap 10 mdr, da jeg smed p-pillerne og 9 mdr efter havde vi vores 1 barn.

heise

Anmeld

8. august 2010

Belinda83

Mig og min kæreste fant sammen juni 2004 og han flyttede ind hos mig meget kort tid efter i januar 2005 spurgte han mig om vi ikke skulle have børn sammen for han var klar til at få børn og det skulle være med mig, jeg gik med til det da jeg også var klar, så der gik vi igang med at prøve, men fik først en positiv graviditet test i april 2006 så der gik lige et stykke tid før det lykkes

Anmeld

8. august 2010

Ansemusen

Ve havde været sammen i 8 år da vi begyndte at prøve og 9 da ve blev forældre

Anmeld

8. august 2010

L.J.L

Jeg blev gravid da vi havde kendt hinanden i godt 5 år og fik så Lauritz i Dec 09

Jeg blev egentlig gravid første gang da vi havde været sammen i 1 år, men der besluttede vi os for at det var for hurtigt, vi ville gerne have lidt mere alenetid sammen inden vi skulle være forældre, så der fik jeg en abort.

Anmeld

8. august 2010

Ann.

Lærke var ikke planlagt - men der havde vi været sammen i lidt over 1 år, da vi fandt ud af at jeg var gravid.

Nu har vi været sammen i 2 år og 8 mdr og er igang med nr. 2 - så vi må se hvor længe der får før jeg bliver gravid

Anmeld

8. august 2010

3xM

har kendt min kæreste i 4 mdr. og jeg har termin om 4 uger...

var nemlig 19 uger gravid da jeg mødte ham og vi bor sammen nu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.