Hvor lang tid havde I kendt jeres partner ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vi har været sammen i 3 år og har en dejlig pige fra feb i år Hun blev til i første hug, så vi havde været sammen i knapt 2 år da vi besluttede at starte projektet

Vi har kendt hinanden en del år, for jeg har kendt hans familie i mange år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2010

sarahb

vi havde været sammen i 5 år. Og jeg er meget tilfreds med vi ventede 5 år.
Men jeg kunn heller aldrig fine på bare at flytte sammen med en bare lige sådan. Det er jeg slet ikk typen til. Så vi flyttede sammen efter 5 og blev gravide 4 mdr senere. Og venter idag nr.2

Anmeld

8. august 2010

jacqueline84

Vi havde været sammen knap et da projekt baby startede. Vi havde godt nok ikke været sammen så længe, men vi er ikke i tvivl om vi gør det rigtige. Venter vores første barn til november, så der har vi været sammen knap 2 år 

Anmeld

8. august 2010

H+S Skjolgborg.

med min den første var vi sammen næsten 3 år da vi gik igang der gik så 10 mdr før jeg var gravid.

med nummer to  have vi været sammen i 6 mdr også kendt  og været kærester med hianden  95-96 var gravid i jan men midste den 19 feb 2005 7+0 henne og der gik så 10 mdr så teste jeg positiv igen..

med nummer 3 have vi været sammen i 2 år og 5 mdr da vi gik igang og 3½ mdr efter var jeg gravid og fik tobias i dec sidste år..

kunne have haft 11-12 børni alt + - oveni hinanden.

Men første efter min sa i feb 2005 opdage man jeg har kun 15 % chance for selv af gemfør de første 10-12 uger pga slap slimhinde osv.

Er lykkelig over af have tre skønne børn og skal ikke have flere.

held og lykke til jer.syntes godt i kan gå igang stille og rolig for ingen hved hvor lang tid det ville tag og i har jo været sammen en tid nu..

mvh Henriette

Anmeld

8. august 2010

H+S Skjolgborg.

Henriettemortil4 skriver:

med min den første var vi sammen næsten 3 år da vi gik igang der gik så 10 mdr før jeg var gravid.

med nummer to  have vi været sammen i 6 mdr også kendt  og været kærester med hianden  95-96 var gravid i jan men midste den 19 feb 2005 7+0 henne og der gik så 10 mdr så teste jeg positiv igen..

med nummer 3 have vi været sammen i 2 år og 5 mdr da vi gik igang og 3½ mdr efter var jeg gravid og fik tobias i dec sidste år..

kunne have haft 11-12 børni alt + - oveni hinanden.

Men første efter min sa i feb 2005 opdage man jeg har kun 15 % chance for selv af gemfør de første 10-12 uger pga slap slimhinde osv.

Er lykkelig over af have tre skønne børn og skal ikke have flere.

held og lykke til jer.syntes godt i kan gå igang stille og rolig for ingen hved hvor lang tid det ville tag og i har jo været sammen en tid nu..

mvh Henriette

p,s glemt af skrive af de to sidste af mine børn har vi fået hjælp til af beholde eller øde chancen i af beholde dem.jeg fik piller 3 gange om dagen ind til uge 10+0 og 11+0 + scaningen hver 14 dag. og blodprøver.

men de er bestemt det væreeeeeee...

Anmeld

8. august 2010

TbCp

Vi havde været sammen i 10 mdr. da jeg smed p-pillerne.

Anmeld

8. august 2010

Malene84

Vi havde været sammen 1½ år da jeg blev gravid  

Anmeld

8. august 2010

oo

vi havde ingen børn nogen af os. vi blev gift da vi havde kendt hinanden i 6 måneder og startede projekt baby da vi havde kendt hinanden i ca 16 måneder. nu skal vi være forældre når vi har kendt hinanden i 4 år og 10 måneder

om det er rigtigt eller forkert at få børn sammen nu kan kun din mavefornemmelse fortælle dig!

Anmeld

8. august 2010

Dansker I Holland

Kæresten og jeg havde 1 års dag den 30 juni i år, og vi besluttede at smide p.pillerne i januar og en måned efter var jeg gravid ca Så det gik rimelig hurtigt Men vi boede så osse sammen fra dag et siden vi mødtes første gang. Før det havde jeg snakket med ham over nettet i et år i hvert fald Så vi skal være forældre til november

Sussie 25+6

Anmeld

8. august 2010

LRJ

Vi havde snakket om det allerede efter få uger sammen at vi ville have børn sammen men vi ville gerne lige vente nogle måneder, havde kendt ham i 4 måneder og været sammen med ham små 2 mdr da jeg pludselig var gravid, og en måned efter vores datter blev født kunne vi holde 1 års dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.