Hvor lang tid havde I kendt jeres partner ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2010

saxa

Vi mødte hinanden i 2003 og fik vores datter i 2008 (Hun var dog ikke planlagt - men heller ikke til at undvære) Nu venter vi lillebror som gerne skulle komme om ikke så længe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2010

molle85

Min kæreste og jeg havde været sammen i 1½ år da vi begyndte at snakke om at få et barn og 6 md efter var jeg gravid.

Jeg ved ikke om man kan sætte en tid på hvornår det burde være okay at drøfte om man skal ha et barn sammen, der er jo mange ting der spiller ind.

Vi valgte at tage snakken op dels fordi vi følte at det var det rigtige og jeg var ikke et spor i tvivl om at det var ham som jeg ville ha børn med..

Anmeld

8. august 2010

4xGreve

Anonym skriver:

da I besluttede jer for at gå i gang med at lave børn ?

Jeg har mødt en dejlig mand der ønsker sig at få flere børn og gerne snart. Jeg har selv børn i forvejen og jeg har kun kendt ham et lille års tid, så tænker der skal gå i hvert fald et år mere og prøvede at overbevise ham om at det var normalen at man lige gav tid.

Så nu kunne jeg godt tænke mig at høre hvor lang tid I havde kendt hinanden da i besluttede at prøve og meget gerne også lige skrive om I havde børn fra et andet forhold.

vi havde kendt hinanden 1½ månede da vi blev gravide og vi havde allerede besluttet fra starten at vi gerne vil have børn inden der gik for lang tid

Anmeld

8. august 2010

<3

Vi havde været sammen i 8-9år inden der kom babyting i vores hjem

Anmeld

8. august 2010

misslea

Vi venter vores første barn til oktober! Vi har været sammen i 8½ år og gift i 2 år!!! Jeg var 17 år, da vi mødte hinanden, så derfor har vi ikke haft travlt... hehe!!

Men vi har talt m børn så længe, jeg kan huske... vi har altid vidst, at vi skulle have børn, og min mand har været klar i 5 års tid... hehe!!! Efter vi besluttede, at det skal være Nu, så gik der 3 mdr. og vupti... et styks baby på vej

Anmeld

8. august 2010

Muffinmus

Vi havde været samme i 3 år da BP begyndte(2003), men fik først den første 2007.

Anmeld

8. august 2010

mullesmith2

vi ventede ik mere end et par måneder hehe vi havde været sammen 1år her d.10 juli og vi venter tvillingedrenge til November. Det tog ca 5. måneder at blive gravid.

Anmeld

8. august 2010

Jibbe

Vi har været sammen i 7½ år og fik vores søn for 9 dage siden...

Anmeld

8. august 2010

nilletøz

Her har vi kendt hinanden ca 10 år i alt men har været sammen de 6 af dem...

Fik vores første barn den 8 februar 2009 så vi har på det tidspunkt været sammen 4 år

Anmeld

8. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Vi var  venner et halvt års tid, og sammen som kærester godt et år, da vi begyndte at tale om at få børn. Smed p pillerne præcis halvandet år efter vi havde mødt hinanden. Desværre venter vi stadig, her snart 2 år efter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.