Hvor lang tid havde I kendt jeres partner ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.914 visninger
39 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. august 2010

Anonym trådstarter

da I besluttede jer for at gå i gang med at lave børn ?

Jeg har mødt en dejlig mand der ønsker sig at få flere børn og gerne snart. Jeg har selv børn i forvejen og jeg har kun kendt ham et lille års tid, så tænker der skal gå i hvert fald et år mere og prøvede at overbevise ham om at det var normalen at man lige gav tid.

Så nu kunne jeg godt tænke mig at høre hvor lang tid I havde kendt hinanden da i besluttede at prøve og meget gerne også lige skrive om I havde børn fra et andet forhold.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2010

1977

Profilbillede for 1977

Vi havde været sammen i 8 år da vi fik barn Den første for os begge

Anmeld

8. august 2010

Miia90

Mødte min kæreste 8/9-07 og vi har den dag gerne have barn sammen <3 men Ønske barnet er desværre ikk kommet endnu i næste mdr har vi været sammen i 3år

Anmeld

8. august 2010

B&J

Anonym skriver:

da I besluttede jer for at gå i gang med at lave børn ?

Jeg har mødt en dejlig mand der ønsker sig at få flere børn og gerne snart. Jeg har selv børn i forvejen og jeg har kun kendt ham et lille års tid, så tænker der skal gå i hvert fald et år mere og prøvede at overbevise ham om at det var normalen at man lige gav tid.

Så nu kunne jeg godt tænke mig at høre hvor lang tid I havde kendt hinanden da i besluttede at prøve og meget gerne også lige skrive om I havde børn fra et andet forhold.

vi havde kendt hinandeb lidt over 1 år men vi har oplevet meget på det år og stoler 110 på hinanden og har det super godt

Anmeld

8. august 2010

XXSS

Knap et år. Vi fandt sammen først på året i 07 og fik barn januar 09 forsøgte siden sidst på året 07. og i dag i 2010 har vi lige fået nr. 2.

Anmeld

8. august 2010

Tut

Jeg blev gravid efter 8 mdr. med den første (og efter 3 år med den sidste)

Vi blev gift da vi havde været sammen i 3 år og 3 mdr. og 3 dage

Vi har nu været sammen i 4½ år og været gift i 1 år og 3 mdr.

Så vi har været hurtigt ude, men efter at have kysset en del frøer, så var jeg ikke i tvil om at han var "the one".

Anmeld

8. august 2010

klmf

Vi havde været sammen i omkring 3½, så vidt jeg lige kan regne mig frem til. Jeg frygtede nok en meget lang 'prøveperiode', men knalde bang, så var der en baby undervejs i første hug Kæresten blev godt nok lidt tavs, for der var jo lidt forskel på de perspektiver jeg havde stillet op med, at 'der kan jo gå op til flere år skat, det er helt normalt' og så lige pludselig var der 8 mdr til han kom.... Men vi fik købt huset og flyttet og så var den i vinkel. Det er den første for os begge og vi skulle have lidt tid til at gøre min uddannelse færdig og så lige nå til det punkt, hvor vi var børneklar. Var det om 8-9 år og jeg havde en eller to i forvejen, så havde jeg nok ikke brug for 3½ år til at se ham an

Anmeld

8. august 2010

CarinaSB

vi havde været sammen i lidt over 1 år .. fødte 1½ mdr før vores 2 års dag

Anmeld

8. august 2010

Shibby

Tja..Jeg er ikk som andre såå jeg tæller gravidterne udfra pr partner..ha  

1 gang, 4 mdrs forhold inden jeg var gravid :p

2 gang, startede vores forhold dagen efter jeg var blevet gravid faktisk..he..blev gravid en mortens aften efter en del vin og baily og dagen efter besluttede vi os for at kalde os kærester. Faren boede på fyn så vi så hinanden ca hver 2 uge hvilket passede med en positv  pistest efter 13 dages forhold..syret

Pt er der ingen 3 gang but who knows........ 

Anmeld

8. august 2010

zille_87

Vi havde været sammen i ca 3 måneder da jeg blev gravid..

Det var bestemt ikke planlagt og vi snakkede meget om vi skulle beholde eller ej da vi jo ikke havde været sammen særlig længe, men vi valgte og beholde.

Jeg fødte vores lille prinsesse 7 dage før vores 1 årsdag, vi er stadig sammen i  og tilmed gift og venter nu nr. 2 fælles barn til november  

Jeg har en søn fra tidligere og min mand har en datter fra tidligere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.