Skal der MME i babygrød?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2010

MyBaby

Valle81 skriver:

Her bruges kun vand til grøden - han får rigelige med mme ellers i løbet af dagen og er godt i stand :0)

Jeg har talt med min SP og hun sagde også, at når grøden og mosen ikke skal være den primære kost, så behøvede jeg ikke putte MM i. Så jeg vil bare putte vand i og så amme hende efterfølgende! Her har vi nemlig også en lille pige, som er rigtig god i stand...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2010

lisbethita

MyBaby skriver:

Ida Marie bliver fire måneder gammel nu her den 10. og jeg er så småt begyndt at købe ind til diverse grød og mos.

Men i alle de opskrifter på hjemmelavet grød, som jeg har fundet indtil nu, står der, at der skal MME i grøden/mosen. Men jeg fuldammer jo og Ida får slet ingen MME - skal jeg alligevel ud og købe det og putte det i grøden eller skal jeg pumpe MM ud - eller kan det undlades? Hvad har I andre gjort????

Du kan sagtens undlade mme i grød, for min sp har sagt, at jeg skal undlade at putte MME i grøden - men dog putte det i mosen om aftenen. Kogt vand, smør og enten hirseflager, majsmel eller rismel + lidt frugtmos (jeg bruger mest lidt banan) og så har man en god grød :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.