Rollo skriver:
Hej søde
Jeg har fået at vide at man skal tilsætte MM eller MME i grøden! Det gør jeg her.. vi er lige startet på grød 
Håber I har det godt - lang tid siden jeg har set til dig herinde!
Knus
Hej hej!
Ja, jeg vil også helt sikkert komme enten MME eller MM i - ved ikke helt endnu, hvordan jeg rent praktisk skal gøre det, hvis jeg skal malke ud og komme det i, men mon ikke løser sig. Jeg tror heller ikke, vi går sådan vildt igang endnu - tror bare, det bliver lidt for sjov, men at jeg bliver ved med at amme fuldt lidt endnu! Hun sover stadig rigtig godt om natten, så endnu har hun vist ikke brug for så meget anddet end min mælk! Men det er jo ret sjovt at prøvesmage alt muligt - hun er i hvert fald vældig nysgerrig og derfor tror jeg, vi vil begynde lidt med grød og frugtmos - men mest for sjov... 
Vi har det rigtig godt - tiden flyver bare afsted med sådan en lille én... Hun sover mere og mere om natten og ikke så meget om dagen mere. Hun spiser godt og er bare altid (næsten :0) glad. Vi får besøg af sp. på tirsdag og jeg er bare rigtig spændt på, hvor stor hun er blevet... Hvordan går det hos jer?
Anmeld