Risen skriver:
Ja men det er præcis sådan jeg har det.. Kom også til at tænke tanken om at hun bare skulle gøre det fordi jeg var ung mor.. Lidt dumt , men man hidser jo lidt sig selv op..
Tror også det har noget med det at gøre....MEN selvom jeg ikke er en ung nybagt mor (33), så var jeg også følsom overfor, hvad andre sagde til mig fx i supermarkedet. Prøvede engang at gå rundt med hende i liften og havde ikke set, at hun lå med hovedet RET langt nede ved enden. Der var en mand, der sagde: Øhm...dit barn ligger altså skævt. Og jeg blev skide sur, fordi jeg blev ked af, at han nok synes jeg var verdens dårligste mor. :-) Men med tiden er jeg nok også blevet lidt mere large og mindre protektionistisk, fordi nu VED jeg, at jeg ER en god mor - så det rammer mig ikke længere, hvis folk blander sig. Han sagde det jo kun fordi, at han ville hjælpe mig og stakkels Smilla. Alle forældre oplever nok det der med, at barnet skriger og at folk kigger.
Du er helt normal...men tror også bare, at hun ville hjælpe - ikke være bedre vidende ;-)

Anmeld