Foraget :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2010

XXSS

Risen skriver:

Glad for jeg ikke er den eneste.. Forresten fantastisk profilbillede ! 

Takker .

Andre skal holde fingrene helt væk, medmindre man spørger og det er okay. Du propper vel hellere ikke fingrene ned i kæften på en anden baby - meeeeen altså de dersens "mødre" unge som gamle er altså noget specielle engang imellem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2010

Lady Marion <3

Risen skriver:

Hihi.. det er nok også bare mig så.. Spurgte ellers min sp om det var normalt at gøre sådan, og det synes hun absolut ikke .. Men kan da godt hører på folk at det bare er mig der er lidt hys.. så bliv du da bare ved at vugge og nutte.. ;P 

He he   Det vil jeg gøre så , kan da slet ikke lade være

Anmeld

5. august 2010

Risen

Tanja78 skriver:

Takker .

Andre skal holde fingrene helt væk, medmindre man spørger og det er okay. Du propper vel hellere ikke fingrene ned i kæften på en anden baby - meeeeen altså de dersens "mødre" unge som gamle er altså noget specielle engang imellem

Selv tak da.. Og hold da helt op de ligner hinanden dine børn.. Smukke piger !

Nej det var også min tanke.. Men åbenbart ikke alle der er enige.. .. Men sådan er det jo.. 

Anmeld

5. august 2010

Lotus86

Jeg kan sagtens se det for begge sider.. Er da slet ikke i tvivl om, at den ældre dame blot gjorde det for at hjælpe og for at være venlig, men jeg kan også sagtens forstå at du reagere som du gør. Jeg har ikke selv børn, men jeg tror altså også det ville gå langt over mine grænser når det er et helt fremmed menneske...

At der så er nogle herinde der pludselig mener de ikke har lyst til at hjælpe andre møder pga. "din opførsel" ja det er jo så heldigvis ikke dit problem, vi er alle sammen forskellige, og det skal vi have lov til at være

Anmeld

5. august 2010

bette

Risen skriver:

åhhh det er jeg glad for du siger, begyndte helt at føle mig som en overpylret hysterisk mor.. Ved jo godt hun gjorde det for at være sød og kærlig, men vil jo bare selv.. .. 

hvornår blev det godt igen for dig? Altså sådan at svigermekanikken kunne holde ham uden du fik den der følelse ?  

ohh der gik faktisk ret længe. sådan noget som at give ham flaske og sådan noget.. det ville jeg bare helst have for mig selv.. 

hvis jeg da bare ammede havde jeg en reel grund..

men jeg tror faktisk han var 6 mdr før de passede ham bare nogle timer... men jeg kunne jo ikke koncentere mig om andet end hvordan det gik med ham.. men med tiden begynder man at nyde at få lidt off engang i mellem.. ikke fordi jeg ikke elsker min søn.. men ved jo også at han er heeelt vild med at være hos svigerne. og det er jo en ærlig sag at vi som forældre jo også har brug for en pause engang i mellem. 

det sker dog ikke så tit.. men nyder det da når det nu er. til trods for at jeg altid liiiiige skal spørge hvordan det går.. men det ved min svigermor godt, så hun plejer som regl at skrive til mig inden jeg når det  

Anmeld

5. august 2010

bette

Mette+Mathias skriver:

Nøøøj, - nu har jeg en pige og en dreng, og bliver derfor - forhåbentlig - både mormor og farmor en dag. Jeg ville godtnok blive ked af det, hvis min svigerdatter begyndte at græde, fordi jeg forsøgte at trøste mit barnebarn!!!

Helt ærligt, medmindre det er få dage efter fødslen, hvor man er super-hormonel - så synes jeg nok det virker en anelse hysterisk at græde, fordi farmor/farfar vil trøste deres barnebarn!

Det var i hvertfald noget som kunne få mig - som farmor - til at trække mig fra både svigerdatter og barnebarn!

det gjorde min svigermor ikke.. faktisk tvært imod.. hun kunne faktisk godt forstå mine følelser om at jeg følte mig overflødig.. og at jeg helst ville selv. 

hvis jeg lagde ham i hendes arme var det noget andet.. men hun tog ham ud af mine arme for at aflaste mig... det var jo kun kærlig ment.. men jeg kan jo ikke gøre for de følelser jeg fik. 

synes kun at det har knyttet min svigermor og jeg mere sammen... for jeg kan fortælle hende alt uden hun dømmer mig. 

Anmeld

5. august 2010

Lullaby

Synes det er fint nok. Hellere det end at hun stod og så forarget ud. Jeg har da også engang stået udenfor bh og trøstet og rokket en baby der lå og skreg hjertesskærende imens moren var inde efter den store..

Anmeld

5. august 2010

CarinaSB

det kan jeg slet ik have .. Hvis det endelig skulle være skulle hun spørge mig først .. jeg kan ikk have at fremmede mennesker røre mit barn ..  Det bunder nok os i at jeg fik stjålet min barnevogn med Noah i nede i føtex .. han lå og små pyllrede i barnevognen .. men jeg var alene afsted så jeg kunne ikk tage ham op og køre barnevognen selv .. så kom der en kvinde med en anden hudfarve hen .. hun ville give ham sutten .. og jeg vender mig lige om for at tage noget kød .. og vuti så var hun stukket af med Noah og barnevogn .. jeg nåede lige at få fat i hende inden at hun var ude af butikken .. og må indrømme at jeg ikk lige kunne styre mig og knaldede hende en ... 

Anmeld

5. august 2010

lisbethita

Risen skriver:

Ja men det er præcis sådan jeg har det.. Kom også til at tænke tanken om at hun bare skulle gøre det fordi jeg var ung mor.. Lidt dumt , men man hidser jo lidt sig selv op.. 

Tror også det har noget med det at gøre....MEN selvom jeg ikke er en ung nybagt mor (33), så var jeg også følsom overfor, hvad andre sagde til mig fx i supermarkedet. Prøvede engang at gå rundt med hende i liften og havde ikke set, at hun lå med hovedet RET langt nede ved enden. Der var en mand, der sagde: Øhm...dit barn ligger altså skævt. Og jeg blev skide sur, fordi jeg blev ked af, at han nok synes jeg var verdens dårligste mor. :-) Men med tiden er jeg nok også blevet lidt mere large og mindre protektionistisk, fordi nu VED jeg, at jeg ER en god mor - så det rammer mig ikke længere, hvis folk blander sig. Han sagde det jo kun fordi, at han ville hjælpe mig og stakkels Smilla. Alle forældre oplever nok det der med, at barnet skriger og at folk kigger.

Du er helt normal...men tror også bare, at hun ville hjælpe - ikke være bedre vidende ;-)

Anmeld

5. august 2010

Mette+Mathias

bette skriver:

det gjorde min svigermor ikke.. faktisk tvært imod.. hun kunne faktisk godt forstå mine følelser om at jeg følte mig overflødig.. og at jeg helst ville selv. 

hvis jeg lagde ham i hendes arme var det noget andet.. men hun tog ham ud af mine arme for at aflaste mig... det var jo kun kærlig ment.. men jeg kan jo ikke gøre for de følelser jeg fik. 

synes kun at det har knyttet min svigermor og jeg mere sammen... for jeg kan fortælle hende alt uden hun dømmer mig. 

Du skrev jo så ikke at hun tog ham ud af dine arme, kun at hun forsøgte at trøste ham.

Jeg kan bedre forstå dig, når jeg lige får "det hele" med, men jeg synes nu stadig det er at overreagere, hvis man græder, medmindre - som skrevet før - at det er de første dage og man er hormonel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.