Foraget :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2010

SHERO

Jeg har oplevet noget lign. Det var bare en føtex ekspedient ved selvbetjenings kassen der gav Elias sutten igen....

Jeg må indrømme jeg synes det var mærkeligt. Men tænkte ikke rigtig videre over det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2010

Vidunderligeunger

Moar'en skriver:

Det var også min tanke.

og min... hun er jo ikke farlig jeg ville hellere have en dame hjalp end et skrigende barn!!

Anmeld

5. august 2010

Risen

Mumto3 skriver:

Det har jeg oplevet flere gange i butikker, og hver gang bliver jeg bare så glad over at der faktsisk findes folk der gider at hjælpe! og alle ikke bare står passive og ser til, imens man kæmper med et skrigende barn og en masse varer.

Jeg har aldrig selv 'hjulpet' en anden mor, men efter at have læst din reaktion, så har jeg da helt mistet lysten til det....

Det er jeg da ked af du har det sådan.. Men vi er nok forskellige.. Jeg ville da være glad hvis hun havde givet mig en hånd med varene eller havde spurgt om hun lige skulle give en hånd, men bryder mig bare ikke om at man som fremmede stikker hænderne ned til mit barn.. Det samme som da jeg var gravid og folk rørte ved min mave.. Det er en personlig grænse, måske er jeg overhysterisk men sådan har jeg det bare.. 

Anmeld

5. august 2010

Moar'en

Risen skriver:

Det er jeg da ked af du har det sådan.. Men vi er nok forskellige.. Jeg ville da være glad hvis hun havde givet mig en hånd med varene eller havde spurgt om hun lige skulle give en hånd, men bryder mig bare ikke om at man som fremmede stikker hænderne ned til mit barn.. Det samme som da jeg var gravid og folk rørte ved min mave.. Det er en personlig grænse, måske er jeg overhysterisk men sådan har jeg det bare.. 

Uden at kender dig kan det også sagtens være fordi hun er så ny din lille guldklump. For da jeg lige fik Viktor hadede jeg når familie prøvede at tage over og trøste ham hvis han var ked, fik den her følelse af at de mener de er bedre til at tage sig af min barn end mig. Men jo længere tid man har sit barn jo flere følelser ændre sig om sådanne ting. Sådan havde jeg det i hvert fald.

Anmeld

5. august 2010

Risen

Moar'en skriver:

Uden at kender dig kan det også sagtens være fordi hun er så ny din lille guldklump. For da jeg lige fik Viktor hadede jeg når familie prøvede at tage over og trøste ham hvis han var ked, fik den her følelse af at de mener de er bedre til at tage sig af min barn end mig. Men jo længere tid man har sit barn jo flere følelser ændre sig om sådanne ting. Sådan havde jeg det i hvert fald.

Ja sådan en følelse kan jeg virkelig godt nikke genkendende til.. 

Anmeld

5. august 2010

Lady Marion <3

Puha så overtrådte jeg da pænt en grænse forleden   Skulle hente sønnike i vug. uden for stod en barnevogn med en lille skrigende bebs og moderen var inde for at hente den store .. Kunne da ikke bare gå forbi men kiggede da til baby , stak den sutten og vuggede vognen til moar kom ud , Slemme mig

Anmeld

5. august 2010

Mette+Mathias

Marco2 skriver:

Det er vel ikke andet end en ældre kærlig dame der bare har villet hjælpe, nu du havde hænderne fulde??

Nemlig, og det var trods alt barnets egen sut hun gav hende *S* Tror hun tænkte, at hun lige kunne hjælpe dig lidt (måske kunne hun selv huske hvordan det var) og ville ikke stresse dig ved at spørge (det var sikkert også blevet taget som kritik).

Det er ikke nemt, at være en sød ældre dame, som gerne lige vil hjælpe en travl mor og et ked-af-det-barn.

Anmeld

5. august 2010

Moar'en

Risen skriver:

Ja sådan en følelse kan jeg virkelig godt nikke genkendende til.. 

Og jeg tror at det er noget mange mødre har med deres første. Specielt jo yngre man er. Jeg havde i hvert fald og lidt den her følelse at jeg kan sgu godt så lad være med at blande jer. Men det "går over". På et tidspunkt tror jeg du kommer til at se det som en dejlig ting at andre mennesker synes de barn er så fantastisk at de ikke kan holde fingrene fra det. Jeg mener ikke følelsen er forkert, bare en man har når man får en lille ny og vil vise verden at jeg kan godt selv. Hvis du forstår

Anmeld

5. august 2010

Risen

Muffi . skriver:

Puha så overtrådte jeg da pænt en grænse forleden   Skulle hente sønnike i vug. uden for stod en barnevogn med en lille skrigende bebs og moderen var inde for at hente den store .. Kunne da ikke bare gå forbi men kiggede da til baby , stak den sutten og vuggede vognen til moar kom ud , Slemme mig

Hihi.. det er nok også bare mig så.. Spurgte ellers min sp om det var normalt at gøre sådan, og det synes hun absolut ikke .. Men kan da godt hører på folk at det bare er mig der er lidt hys.. så bliv du da bare ved at vugge og nutte.. ;P 

Anmeld

5. august 2010

Risen

Moar'en skriver:

Og jeg tror at det er noget mange mødre har med deres første. Specielt jo yngre man er. Jeg havde i hvert fald og lidt den her følelse at jeg kan sgu godt så lad være med at blande jer. Men det "går over". På et tidspunkt tror jeg du kommer til at se det som en dejlig ting at andre mennesker synes de barn er så fantastisk at de ikke kan holde fingrene fra det. Jeg mener ikke følelsen er forkert, bare en man har når man får en lille ny og vil vise verden at jeg kan godt selv. Hvis du forstår

Ja men det er præcis sådan jeg har det.. Kom også til at tænke tanken om at hun bare skulle gøre det fordi jeg var ung mor.. Lidt dumt , men man hidser jo lidt sig selv op.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.