Foraget :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.773 visninger
40 svar
0 synes godt om
5. august 2010

Risen

Ja det er lige hvad jeg er.. Jeg var i netto forleden dag alene med lille Clara, og netop da jeg havde lagt alle varene på båndet beslutter prutten sig for at skrige som en gal.. Nå prøver ihærdigt at proppe sutten i munden på hende, men det hjælper ikke i første hug så tænker pyt, nu må hun altså lige skrige i de 2 min hvor jeg pakker varene sammen og så må jeg putte om hende når jeg kommer ud. Vender mig om og så står der fandme en ældre dame i 60erne med sine fingre på sutten og prøver at komme den i munden på mit barn. Blev fuldstændig paf?! Foraget og målløs .. Nåede ikke at sige noget før hun sagde meget veltilfreds  "SÅDAN" og gik sin vej.. .. Er jeg bare hysterisk eller hvad? Synes absolut ikke det er normalt at røre ved andres børn og slet ikke omkring munden! .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2010

B&J

Risen skriver:

Ja det er lige hvad jeg er.. Jeg var i netto forleden dag alene med lille Clara, og netop da jeg havde lagt alle varene på båndet beslutter prutten sig for at skrige som en gal.. Nå prøver ihærdigt at proppe sutten i munden på hende, men det hjælper ikke i første hug så tænker pyt, nu må hun altså lige skrige i de 2 min hvor jeg pakker varene sammen og så må jeg putte om hende når jeg kommer ud. Vender mig om og så står der fandme en ældre dame i 60erne med sine fingre på sutten og prøver at komme den i munden på mit barn. Blev fuldstændig paf?! Foraget og målløs .. Nåede ikke at sige noget før hun sagde meget veltilfreds  "SÅDAN" og gik sin vej.. .. Er jeg bare hysterisk eller hvad? Synes absolut ikke det er normalt at røre ved andres børn og slet ikke omkring munden! .. 

Tror også jeg ville tænke hva fanden... men tror bare hun tænkte åhh der står en mor som pakker var med et skrigene barn og tror bare hun ville være sød og hjælpe dig

Anmeld

5. august 2010

Risen

B&J skriver:

Tror også jeg ville tænke hva fanden... men tror bare hun tænkte åhh der står en mor som pakker var med et skrigene barn og tror bare hun ville være sød og hjælpe dig

ja jeg ved det var af kærlig tanke, men for fanden.. kunne aldrig selv drømme om at gøre det ved en fremmede.. 

Anmeld

5. august 2010

Mortil3på3og6

WTF!

Det gjorde hun bare ikke ?

- Jeg var simpelthen blevet så gal og sagt at det er min opgave at putte sutten i munden på min datter og det var min beslutning at hun lige skulle skrige i de 2 min det lige tog at pakke sagerne sammen..

Ikke andres beslutning at putte sutten i munden på hende, og bestemme hvornår hun skal skrige eller lade vær, også at hun siger " sådan " bagefter gør mig mere forarget, som om hun er meget bedre end en selv..

- Ja undskyld mit udbrud, men blev lige hormon sur da jeg læste det..

- Kristina 37+6

Anmeld

5. august 2010

Marco2

Det er vel ikke andet end en ældre kærlig dame der bare har villet hjælpe, nu du havde hænderne fulde??

Anmeld

5. august 2010

smokin

Tænker herre gud! Hun gav jo bare sutten... kunne forstå hvis hun stod med fingrene i munden på barnet, men det var jo ikke tilfældet.

Ellers køb nok se ikke røre kæden og hæng i barnevognen. Så kan folk læse sig frem til det.

Anmeld

5. august 2010

Shibby

tror bare hun ville hjælpe-og det virkede

Anmeld

5. august 2010

Risen

Marco2 skriver:

Det er vel ikke andet end en ældre kærlig dame der bare har villet hjælpe, nu du havde hænderne fulde??

ja sådan kan man selvfølgelig også se på det, men personligt gik hun langt over min grænse.. Det ville være noget andet hvis hun sagde skal du lige have en hånd eller noget i den dur.. 

Anmeld

5. august 2010

Moar'en

Marco2 skriver:

Det var også min tanke.

Anmeld

5. august 2010

Mumto3

Det har jeg oplevet flere gange i butikker, og hver gang bliver jeg bare så glad over at der faktsisk findes folk der gider at hjælpe! og alle ikke bare står passive og ser til, imens man kæmper med et skrigende barn og en masse varer.

Jeg har aldrig selv 'hjulpet' en anden mor, men efter at have læst din reaktion, så har jeg da helt mistet lysten til det....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.