Lykkelig men samtidig dybt ulykkelig....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2010

SiLiMiMa

Anonym skriver:

Tak for hjælpen:0)

så lidt da

håber du finder svar på det andet spm du havde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2010

LauraLW

Søde Ven!

Du får lige et kæmpe knus

Kan på alle mulige måder (og så alligevel ikke) følge dig, har selv Vilma på ca samme alder og tanken om at skulle have en til allerede nu ville tage pusten fra mig! MEN når det så er sagt, så tror jeg heller ikke jeg ville være i tvivl hvis "uheldet" skulle være ude. Det ville blive hårdt, jo tak, men omvendt kunne jeg ikke få mig selv til at få en abort. - Og på sigt ville de to små få et fantastisk tæt forhold er jeg sikker på!

Jeg ønsker for jer at I træffer den beslutning der er bedst for JER og ikke for alle mulige andre!

Laura

Anmeld

9. august 2010

Anonym trådstarter

Kære allesammen igen:0)

Så er der gået en lille uge siden jeg testede 1 gang og jeg har virkelig kunne teste positivt megt tidligt - så havde lidt i tanker at det kunne være en biokemisk.

Idag skulle jeg have haft mens og tog så den sidste test - og der er vist ingenting overladt til fantasien.

Jeg er gravid - og er ifølge terminsberegner 3+4 og vil have termin 21/04-2010.

Vi har idag efter jeg tog testen også truffet den endelige beslutning

VI BEHOLDER DEN LILLE SPIRE

Og fra nu af vil jeg have lov at glæde mig  - det har været en hård beslutning og abort har været oppe og vende MANGE gange - men jeg ved at hvis jeg får en tid så kan jeg alligevel ikke genemføre det.

Glæder mig til at jeg snart kan springe ud - skal lige have det fortalt til min mor og far først - min moder arbejder på sygehus på scanningsafdeling og sidder og kalder folk ind til scanning så jeg må heller selv fortælle det så hun ikke får overakt nyheden gennem henvisningspapirer fra lægen

Stort knus og igen tak til jer alle fra mig

Anmeld

9. august 2010

Laulund87

Anonym skriver:

Kære allesammen igen:0)

Så er der gået en lille uge siden jeg testede 1 gang og jeg har virkelig kunne teste positivt megt tidligt - så havde lidt i tanker at det kunne være en biokemisk.

Idag skulle jeg have haft mens og tog så den sidste test - og der er vist ingenting overladt til fantasien.

Jeg er gravid - og er ifølge terminsberegner 3+4 og vil have termin 21/04-2010.

Vi har idag efter jeg tog testen også truffet den endelige beslutning

VI BEHOLDER DEN LILLE SPIRE

Og fra nu af vil jeg have lov at glæde mig  - det har været en hård beslutning og abort har været oppe og vende MANGE gange - men jeg ved at hvis jeg får en tid så kan jeg alligevel ikke genemføre det.

Glæder mig til at jeg snart kan springe ud - skal lige have det fortalt til min mor og far først - min moder arbejder på sygehus på scanningsafdeling og sidder og kalder folk ind til scanning så jeg må heller selv fortælle det så hun ikke får overakt nyheden gennem henvisningspapirer fra lægen

Stort knus og igen tak til jer alle fra mig

Stort tillykke

Det fortryder i ikke Og hold da op, den er positiv

Anmeld

9. august 2010

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Stort tillykke

Det fortryder i ikke Og hold da op, den er positiv

TAK:0)

Ja den er meget positiv - vi har også spøgt og sagt - nu skal det fandme lige passe det er twins:0) Så tror jeg at jeg hænger mig selv:0)

Anmeld

9. august 2010

Laulund87

Anonym skriver:

TAK:0)

Ja den er meget positiv - vi har også spøgt og sagt - nu skal det fandme lige passe det er twins:0) Så tror jeg at jeg hænger mig selv:0)

Haha Ej så tager i også den med

Men det skal i da nok klare og de får så meget glæde af hinanden, er jeg sikker på Er det ikke dejligt at være afklaret med hvad i vil gøre nu?

Anmeld

9. august 2010

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Haha Ej så tager i også den med

Men det skal i da nok klare og de får så meget glæde af hinanden, er jeg sikker på Er det ikke dejligt at være afklaret med hvad i vil gøre nu?

Ja det klarer vi sku også - så kan jeg sku bare starte min egen ungers dagpleje osv:0)

Jo er meget lettet over vi har truffet beslutningen - nu ved jeg hvad der skal ske og ved at alt nok skal gå og blive okay:0) Og nu kan jeg glæde mig og nyde at være gravid og ikke tænke skal skal ikke:0)

Anmeld

9. august 2010

Sara.

så vil jeg også lige sige STORT tILLYKKE!!!!!

hvor fantastisk....

Krydser fingre for at baby kommer ud til termin og ikke længe efter!

Knus

Anmeld

9. august 2010

Anonym trådstarter

lærkes_mor skriver:

så vil jeg også lige sige STORT tILLYKKE!!!!!

hvor fantastisk....

Krydser fingre for at baby kommer ud til termin og ikke længe efter!

Knus

Ha ha:0)

Smiler bredt - det håber jeg så sandelig også:0)

Anmeld

9. august 2010

Laulund87

Anonym skriver:

Ja det klarer vi sku også - så kan jeg sku bare starte min egen ungers dagpleje osv:0)

Jo er meget lettet over vi har truffet beslutningen - nu ved jeg hvad der skal ske og ved at alt nok skal gå og blive okay:0) Og nu kan jeg glæde mig og nyde at være gravid og ikke tænke skal skal ikke:0)

Ja det kunne du jo

Jamen det er da dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.