Meget lykkelig Kitty!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2010

otlitrom

idamaria83 skriver:

AAAARJ hvor er det FANTASTISK!!! Sikke en emotionel rutchetur I har været på i de sidste par dage - og hvor er det intet mindre end SKØØØØØNT, at det ender med det positive! Jeg tror SÅ meget på, at en lille bitte killing skal finde vejen hjem til sin skønne missekatte-mor - for du bliver bare en fantastisk mor! Det var virkelig dagens bedste nyhed!!!

Ja, det har værret en kæmpe rutchetur, men noget siger mig det bliver mindst lige så slemt, når jeg kommer på hormonerne. Om ikke for mig, så for manden, der nok skal lægge øre til en del

Og så lige en lille tude-marie allerede... En fantastisk mor? TAK! Jeg håber det lykkedes! Kan jo finde god inspiration hos Jer herinde!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2010

otlitrom

Tjuhl skriver:

jeg tænker stadig med ømhed på Francois

Ahahaha

Vi har -sjovt nok- sovet i de nye senge i nat, og jeg tror vi skal have fat i et walkie-sæt. Den er så stor, at der virker som kilometer over i Sidneys side... Men jeg har sovet godt!

Og mens er kommet, så det var på et hængende hår!

Anmeld

5. august 2010

oo

kitty skriver:

Ahahaha

Vi har -sjovt nok- sovet i de nye senge i nat, og jeg tror vi skal have fat i et walkie-sæt. Den er så stor, at der virker som kilometer over i Sidneys side... Men jeg har sovet godt!

Og mens er kommet, så det var på et hængende hår!

fedt! så er det bare igang, kittykat!!  (er det ikke tåbeligt så glad man blir over at se sin mens når man venter på at ku gå igang? jeg var satme sur på min i januar da den bare IKKE ville komme - og jeg så var gravid )

ja, vores seng blev skiftet til nummeret mindre for ganske nylig og det har virkelig været en prøvelse. jeg kan simpelthen ikke klare når Søren ånder på min hud

Anmeld

5. august 2010

otlitrom

Ranarupta skriver:

ff00ff;"> Anna!! Det er jo helt vildt! 00ff00;"> Tillykke!

Hvor er det bare godt, at du ringede tilbage og ikke bare tog til takke med hende telefon-gimpen fra igår - sure løg!

Fortalte du kontaktlægen om hende?

Åh altså... 

Kram!

Tak, Karina!

Jeg sagde til hende at jeg havde ringet mange gange, og havde ventet i tre dage på opkaldet. At det havde været vigtigt for os at nå det, fordi min cyklus ville starte idag, hvilket også er tilmeldeses-dag til behandling. Og så sagde hun at hun havde gjort hvad hun kunne, for at rykke for svaret, fordi hun havde set det var så tæt på cyklusstart, og hun med glæde kunne sige at jeg var helt rask/normal, og at vi da bare skulle se at komme igang, det var der intet i vejen for.. Og så tudede jeg lidt, og råbte ret højt IIIIH i telefonen, og så grinede hun. Hun er heldigvis en helt anden personlighed end gimpen. Men gimpen har efterfølgende opført sig rimeligt, men jeg skruede bissen på alligevel! Den her missekat løber man ikke om hjørner med

Og nu kan vi starte!! IIIIH! Der er blevet mysset lidt ekstra herhjemme, og sagt lidt mere "jeg elsker dig"! Det bliver godt det her!

Anmeld

5. august 2010

otlitrom

Tjuhl skriver:

fedt! så er det bare igang, kittykat!!  (er det ikke tåbeligt så glad man blir over at se sin mens når man venter på at ku gå igang? jeg var satme sur på min i januar da den bare IKKE ville komme - og jeg så var gravid )

ja, vores seng blev skiftet til nummeret mindre for ganske nylig og det har virkelig været en prøvelse. j eg kan simpelthen ikke klare når Søren ånder på min hud

What??!! Jeg troede jeg var den eneste med det problem?? Hallur synes jeg var mærkelig når jeg vendte mig væk, fordi han åndede mig lige i hovedet.. Men jeg kan ikke lide den fornemmelse, og kan SLET ikke sove. Men nu er der ingen fare for det. Ret provokerende lagde jeg mig på tværs, hvilket irriterede ham grænseløst Men altså, sengen er 180, og jeg 162.. Jeg kan daligge som det passer mig Så må det lange hyl bare indfinde sig India og stofmusen har sovet i revnen

Og ja, meget sært at tjekke for mens, i stedet for at bande den væk! Jeg venter bare på den starter helt rigtigt. For jeg skal vel først ringe på første rigtige blødningsdag. Lige nu er vi på " rest fra sidst"-stadiet

Anmeld

5. august 2010

otlitrom

sarahb skriver:

YES YES YES....

Jeg skrev det, det skal nok lykkedes... det SKAL det søde

Hvor er det godt og hvor er jeg glad på jeres vegne, endelig skinner solen på jer. Husk og nyd hinanden inden hormon helvede..

Ja, det er virkelig dejligt - og ja, du sagde det, så du fit ret Kan du forudsige om det lykkedes i første forsøg også?

Jeg tror nok vi skal nyde hinanden inden hormonhelvede... Stemningen er i hvert fald lettet herhjemme!!

Anmeld

5. august 2010

sarahb

kitty skriver:

Ja, det er virkelig dejligt - og ja, du sagde det, så du fit ret Kan du forudsige om det lykkedes i første forsøg også?

Jeg tror nok vi skal nyde hinanden inden hormonhelvede... Stemningen er i hvert fald lettet herhjemme!!

ja kunne godt forestille det letter den trykkede stemning og man kan begynde at smile lidt...

Jeg kan desværre ikke forud se det, men du skal vide at jeg hepper og håber af hele mit hjerte det lykkedes og at jeg ser en positiv test.. Det fortjener du!

Anmeld

5. august 2010

otlitrom

sarahb skriver:

ja kunne godt forestille det letter den trykkede stemning og man kan begynde at smile lidt...

Jeg kan desværre ikke forud se det, men du skal vide at jeg hepper og håber af hele mit hjerte det lykkedes og at jeg ser en positiv test.. Det fortjener du!

Det var også ment i spøg - der er jo ingen der kan se det. Men vi kan håbe, og dét gør vi!

Jeg tror jeg har danmarks bedste, sødeste og (s)kønneste heppekor! JER!!

Anmeld

5. august 2010

sarahb

kitty skriver:

Det var også ment i spøg - der er jo ingen der kan se det. Men vi kan håbe, og dét gør vi!

Jeg tror jeg har danmarks bedste, sødeste og (s)kønneste heppekor! JER!!

Vi hepper på jer og vi gør det oprigtigt og af vores hjerte.. i skal opleve at blive forældre og jeg under jer det 100 %.

Nu skal det bare ske..

Anmeld

5. august 2010

oo

kitty skriver:

What??!! Jeg troede jeg var den eneste med det problem?? Hallur synes jeg var mærkelig når jeg vendte mig væk, fordi han åndede mig lige i hovedet.. Men jeg kan ikke lide den fornemmelse, og kan SLET ikke sove. Men nu er der ingen fare for det. Ret provokerende lagde jeg mig på tværs, hvilket irriterede ham grænseløst Men altså, sengen er 180, og jeg 162.. Jeg kan daligge som det passer mig Så må det lange hyl bare indfinde sig India og stofmusen har sovet i revnen

Og ja, meget sært at tjekke for mens, i stedet for at bande den væk! Jeg venter bare på den starter helt rigtigt. For jeg skal vel først ringe på første rigtige blødningsdag. Lige nu er vi på " rest fra sidst"-stadiet

jeg ligger også på tværs og Søren ligger inde under skråvæggen. og der er altså ikke ret meget plads. den ene morgen lå jeg og kiggede på at han forsøgte at vende sig i søvne og sagde sådan en "m!" lyd fordi han bare var fastspændt mellem seng og skråvæg

jo, du skal ringe når du bløder RIGTIGT, med rødt og friskt blod. mmmmm....menstruationsblod, der findes ikke et lækrere emne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.