Meget lykkelig Kitty!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2010

otlitrom

Vinker skriver:

Ej hvor er det bare fantastisk DEJLIGT at høre. Hurraaaaaa.

Krydser inderligt fingre for at behandlingerne gir pote snarest muligt så de trælse bivirkninger ikke trækker i langdrag

Mange glade knus og kram.

Og MANGE glade knus og kram tilbage!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2010

JustAnotherName

Juhuuuuu !!!!! Hvor dejligt nyt. Skønt! 

Anmeld

4. august 2010

otlitrom

JustAnotherName skriver:

Juhuuuuu !!!!! Hvor dejligt nyt. Skønt! 

Ja, juuuhuuuu!

Anmeld

4. august 2010

ooo

Årh Anna-pigen, hvor er jeg bare GLAD for at høre at I starter i behandling i morgen. Det er så fortjent at I snart bliver forældre, for det bliver I bare, det kunne heller ikke passe at sådan et godt menneske som dig ikke skullel være en fantastisk mor for en lille baby.

Du er lige kommet med dagens gode nyhed.

Mange herfra.

Anmeld

4. august 2010

anna-jonas

Super............. Stort tillykke herfra.............

Anmeld

4. august 2010

otlitrom

Metchen skriver:

Årh Anna-pigen, hvor er jeg bare GLAD for at høre at I starter i behandling i morgen. Det er så fortjent at I snart bliver forældre, for det bliver I bare, det kunne heller ikke passe at sådan et godt menneske som dig ikke skullel være en fantastisk mor for en lille baby.

Du er lige kommet med dagens gode nyhed.

Mange herfra.

... Og så startede tude-marie lige!! Tak... Det var en meget dejlig besked!!

Det er lige om hjørnet, og det bliver meget spændende. Forhåbentlig er vi ovre alt det negative, så der kun er gode ting tilbage!!

Anmeld

4. august 2010

otlitrom

Anna-jonas skriver:

ff00ff; font-size: large;"> Super.............ff0000;"> Stort 339966;"> tillykke 0000ff;"> herfra.............339966;">

Tak!!

Anmeld

4. august 2010

oo

jeg er bare så glad på jeres vegne og jeg er fuldkommen overbevist om, at babyen er på vej hjem nu

Anmeld

4. august 2010

otlitrom

Tjuhl skriver:

jeg er bare så glad på jeres vegne og jeg er fuldkommen overbevist om, at babyen er på vej hjem nu

Jeg håber du har ret! Ham Hr. Stork må også have rimelig ømme vinger, efter alt det flyven forkert over atlanten!!

Tak, fordi du holdt fanen, når armene syrede, og tændte lanternen ved stigen i hullet!

Anmeld

4. august 2010

oo

kitty skriver:

Jeg håber du har ret! Ham Hr. Stork må også have rimelig ømme vinger, efter alt det flyven forkert over atlanten!!

Tak, fordi du holdt fanen, når armene syrede, og tændte lanternen ved stigen i hullet!

jeg er slet ikke sikker på jeg stoler på storke længere! jeg mener...når der dukker en blå een op i foråret, hvad siger det så lige om dem? ALT for mange smutveje omkring tåbelige destinationer, er hvad det siger om dem!! og de har vores unger i næbbet - nu må de satme lige tage sig sammen

jeg tror kattekillingen kommer med luftpost, det er det eneste sikre. og nu blir aftnerne igen mørkere og så er det meget nemmere at se jeres hjem hvor der lyser et stort bankende rødt hjerte i mørket - en helt anden slags lanterne  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.