kitty skriver:
Endelig har vi gode nyheder fra Vejle. Vi har ventet i EVIGHEDER på at få svar fra klinikken, og nu er de kommet!!
VI KAN BEGYNDE I BEHANDLING!!
Mine gen-test-prøver viste at alt er i fineste orden, og som lægen sagde "er der intet der hindrer os i at komme igang, så lad os bare starte med det samme"
Vi er lykkelige, og meget sikre på vi gør det rigtige. Vi fællede begge en tåre eller 10, så hinanden dybt i øjnene og sagde "jeg elsker dig" og nu starter eventyret så....
Jeg ved godt at der er udsigter til helvedeshormoner, dildoscanninger gange mange og hårde dage... Men som Trine skrev til mig i morges; Det er Jeres barn det gælder!! 
Så Trine, du vækkede ur-kvinden i mig, og som du ved, nedkimede jeg klinikken. For ja, det gælder mit ufødte barn....! Og det hjalp!!
Jeg bliver mor, vi bliver forældre, vi bliver lykkelige
Tak for støtten, tak for Jeres kram, tak for jeres krydsede fingre! Og TAK fordi I er der!! Det har gjort de er ulidelige dage lidt nemmere!!

Let the games begin!
Du er så sød Kitty og hvor er det dejligt at I finder hinanden igen.... Og bliver helt IN LÅÅÅÅVE!!!! He he.... Og ja den der dildoscanner er bare ubehagelig men altså.... Ja den lærer man vel at leve med. he he