Meget lykkelig Kitty!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2010

Barbamama

kitty skriver:

Endelig har vi gode nyheder fra Vejle. Vi har ventet i EVIGHEDER på at få svar fra klinikken, og nu er de kommet!!

VI KAN BEGYNDE I BEHANDLING!!

Mine gen-test-prøver viste at alt er i fineste orden, og som lægen sagde "er der intet der hindrer os i at komme igang, så lad os bare starte med det samme"

Vi er lykkelige, og meget sikre på vi gør det rigtige. Vi fællede begge en tåre eller 10, så hinanden dybt i øjnene og sagde "jeg elsker dig" og nu starter eventyret så....

Jeg ved godt at der er udsigter til helvedeshormoner, dildoscanninger gange mange og hårde dage... Men som Trine skrev til mig i morges; Det er Jeres barn det gælder!!

Så Trine, du vækkede ur-kvinden i mig, og som du ved, nedkimede jeg klinikken. For ja, det gælder mit ufødte barn....! Og det hjalp!!

Jeg bliver mor, vi bliver forældre, vi bliver lykkelige

Tak for støtten, tak for Jeres kram, tak for jeres krydsede fingre! Og TAK fordi I er der!! Det har gjort de er ulidelige dage lidt nemmere!!

Let the games begin!

Du er så sød Kitty og hvor er det dejligt at I finder hinanden igen.... Og bliver helt IN LÅÅÅÅVE!!!! He he.... Og ja den der dildoscanner er bare ubehagelig men altså.... Ja den lærer man vel at leve med. he he

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2010

oo

michella80 skriver:

Du er så sød Kitty og hvor er det dejligt at I finder hinanden igen.... Og bliver helt IN LÅÅÅÅVE!!!! He he.... Og ja den der dildoscanner er bare ubehagelig men altså.... Ja den lærer man vel at leve med. he he

hvis man gir den et navn, kan det ligefrem udvikle sig til et forhold jeg kan huske den var franskmand i mit hoved og Camilla havde også givet den en nationalitet ....ens humor blir vist lidt fordrejet af behandlingerne - men så passer den jo fint ind på navleren

Anmeld

4. august 2010

Barbamama

Tjuhl skriver:

hvis man gir den et navn, kan det ligefrem udvikle sig til et forhold jeg kan huske den var franskmand i mit hoved og Camilla havde også givet den en nationalitet ....ens humor blir vist lidt fordrejet af behandlingerne - men så passer den jo fint ind på navleren

Fedt!!! Ha ha ha ha åh altså!!!! Det er sgu god humor. Jeg gad godt se sygeplejersken i hovedet hvis man sagde det: Jeg kalder den Poul!

Anmeld

4. august 2010

Bondepigen

kitty skriver:

Endelig har vi gode nyheder fra Vejle. Vi har ventet i EVIGHEDER på at få svar fra klinikken, og nu er de kommet!!

VI KAN BEGYNDE I BEHANDLING!!

Mine gen-test-prøver viste at alt er i fineste orden, og som lægen sagde "er der intet der hindrer os i at komme igang, så lad os bare starte med det samme"

Vi er lykkelige, og meget sikre på vi gør det rigtige. Vi fællede begge en tåre eller 10, så hinanden dybt i øjnene og sagde "jeg elsker dig" og nu starter eventyret så....

Jeg ved godt at der er udsigter til helvedeshormoner, dildoscanninger gange mange og hårde dage... Men som Trine skrev til mig i morges; Det er Jeres barn det gælder!!

Så Trine, du vækkede ur-kvinden i mig, og som du ved, nedkimede jeg klinikken. For ja, det gælder mit ufødte barn....! Og det hjalp!!

Jeg bliver mor, vi bliver forældre, vi bliver lykkelige

Tak for støtten, tak for Jeres kram, tak for jeres krydsede fingre! Og TAK fordi I er der!! Det har gjort de er ulidelige dage lidt nemmere!!

Let the games begin!

Jubiiiiiiii!!!!!!!! Er SÅ GLAD på jeres vegne! Tillykke med det meget positive svar.

Anmeld

4. august 2010

Ida.

AAAARJ hvor er det FANTASTISK!!! Sikke en emotionel rutchetur I har været på i de sidste par dage - og hvor er det intet mindre end SKØØØØØNT, at det ender med det positive! Jeg tror SÅ meget på, at en lille bitte killing skal finde vejen hjem til sin skønne missekatte-mor - for du bliver bare en fantastisk mor! Det var virkelig dagens bedste nyhed!!!

Anmeld

4. august 2010

Ranarupta

Anna!! Det er jo helt vildt! Tillykke!

Hvor er det bare godt, at du ringede tilbage og ikke bare tog til takke med hende telefon-gimpen fra igår - sure løg!

Fortalte du kontaktlægen om hende?

Åh altså... 

Kram!

Anmeld

5. august 2010

sarahb

YES YES YES....

Jeg skrev det, det skal nok lykkedes... det SKAL det søde

Hvor er det godt og hvor er jeg glad på jeres vegne, endelig skinner solen på jer. Husk og nyd hinanden inden hormon helvede..

Anmeld

5. august 2010

otlitrom

Tjuhl skriver:

Jeg må se, hvilken nationalitet den får så.. Føler mig nødsaget til at finde et godt navn til den Skal hilse på den inden længe, så vi kan ligeså godt få en god start!

Anmeld

5. august 2010

otlitrom

bondepigen skriver:

Jubiiiiiiii!!!!!!!! Er SÅ GLAD på jeres vegne! Tillykke med det meget positive svar.

Mange mange tak. Det har virkelig lettet stemningen herhjemme - og i mit sind. Fornyet tro og håb på det kan lade sig gøre!

Anmeld

5. august 2010

oo

kitty skriver:

Jeg må se, hvilken nationalitet den får så.. Føler mig nødsaget til at finde et godt navn til den Skal hilse på den inden længe, så vi kan ligeså godt få en god start!

jeg tænker stadig med ømhed på Francois

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.