Meget lykkelig Kitty!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.664 visninger
40 svar
0 synes godt om
4. august 2010

otlitrom

Endelig har vi gode nyheder fra Vejle. Vi har ventet i EVIGHEDER på at få svar fra klinikken, og nu er de kommet!!

VI KAN BEGYNDE I BEHANDLING!!

Mine gen-test-prøver viste at alt er i fineste orden, og som lægen sagde "er der intet der hindrer os i at komme igang, så lad os bare starte med det samme"

Vi er lykkelige, og meget sikre på vi gør det rigtige. Vi fællede begge en tåre eller 10, så hinanden dybt i øjnene og sagde "jeg elsker dig" og nu starter eventyret så....

Jeg ved godt at der er udsigter til helvedeshormoner, dildoscanninger gange mange og hårde dage... Men som Trine skrev til mig i morges; Det er Jeres barn det gælder!!

Så Trine, du vækkede ur-kvinden i mig, og som du ved, nedkimede jeg klinikken. For ja, det gælder mit ufødte barn....! Og det hjalp!!

Jeg bliver mor, vi bliver forældre, vi bliver lykkelige

Tak for støtten, tak for Jeres kram, tak for jeres krydsede fingre! Og TAK fordi I er der!! Det har gjort de er ulidelige dage lidt nemmere!!

Let the games begin!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2010

lion

kitty skriver:

Endelig har vi gode nyheder fra Vejle. Vi har ventet i EVIGHEDER på at få svar fra klinikken, og nu er de kommet!!

Mine gen-test-prøver viste at alt er i fineste orden, og som lægen sagde "er der intet der hindrer os i at komme igang, så lad os bare starte med det samme"

Vi er lykkelige, og meget sikre på vi gør det rigtige. Vi fællede begge en tåre eller 10, så hinanden dybt i øjnene og sagde "jeg elsker dig" og nu starter eventyret så....

Jeg ved godt at der er udsigter til helvedeshormoner, dildoscanninger gange mange og hårde dage... Men som Trine skrev til mig i morges; Det er Jeres barn det gælder!!

Så Trine, du vækkede ur-kvinden i mig, og som du ved, nedkimede jeg klinikken. For ja, det gælder mit ufødte barn....! Og det hjalp!!

Tak for støtten, tak for Jeres kram, tak for jeres krydsede fingre! Og TAK fordi I er der!! Det har gjort de er ulidelige dage lidt nemmere!!

Let the games begin!

Hvor er det bare en super god nyhed.

Mange mange gange tillykke med at I kan starte behandling nu.

Anmeld

4. august 2010

KWL

KÆMPE KRAM.

Anmeld

4. august 2010

otlitrom

lion skriver:

Hvor er det bare en super god nyhed.

Mange mange gange tillykke med at I kan starte behandling nu.

TAAAAK!!! Vi er bare MEGA glade!!

Anmeld

4. august 2010

otlitrom

Kristinewl skriver:

KÆMPE KRAM.

Tak

Anmeld

4. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

HURRAAAAAAA

Ejj det var dog fantastiske nyheder!!!!! Stort kæmpe tillykke!!!!

Anmeld

4. august 2010

otlitrom

Rosa skriver:

ff6600;"> HURRAAAAAAA

Ejj det var dog fantastiske nyheder!!!!! Stort kæmpe tillykke!!!!

Tak!

Anmeld

4. august 2010

TbCp

ARRHHHHHMEN FOR HULEN DA!!!!

Hvor er det bare godt!!!!

Sådan sgu!

Ingen er ulykkelige forevigt

Anmeld

4. august 2010

otlitrom

TbCp skriver:

ARRHHHHHMEN FOR HULEN DA!!!!

Hvor er det bare godt!!!!

Sådan sgu!

Ingen er ulykkelige forevigt

Nej PRÆCIS!! Det skrev du igår, og jeg tog det til mig! Jeg tænkte på det da jeg skrev "vi bliver lykkelige"....

Nu går det rette vej. Der kan simpelthen ikke være flere nitter i vores pose!!!

Weeeee!!

Anmeld

4. august 2010

Vinker

kitty skriver:

Let the games begin!

Ej hvor er det bare fantastisk DEJLIGT at høre. Hurraaaaaa.

Krydser inderligt fingre for at behandlingerne gir pote snarest muligt så de trælse bivirkninger ikke trækker i langdrag

Mange glade knus og kram.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.