En mærkelig dag for os!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2010

banaman89

line melias mor skriver:

hvor er det dejligt at jeres familier tog det så pænt men familie skulle lige synke den og jeg er 24 og der kommer til at være 1 1/2 imellem dem men de er da glade nu. dine forældre må være stolte. ville jeg hvertfald være hvis du var min datter ( ros ros)

Jo mange tak for rosene  Jeg vil selv mene at de er meget stolte både mine forældre og mine svigerforældre , alle venter spændt nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Spæææændende Krydser fingre for at det skal gå godt

Anmeld

2. august 2010

banaman89

Caroline86 skriver:

nøj hvor spændende!

Ih, kan godt forstå det er en lidt underlig dag Men mon ikke du ender med at gå lidt længere?

Håber du uanset hvornår det bliver får en rigtig god fødsel og at du slipper for kejsersnittet

Du skal nok klare det fint, også hvis han viser sig at være så stor som de skønner nu

pøj pøj

Mange tak

Jo det ender sikkert med at jeg går overtid og skal sparkes igang  selvom jeg ikke håber det .. Bare jeg kan slippe for kejsersnit er jeg glad nok

Anmeld

2. august 2010

4kløver

Husker en gammel sur jm sagde til mig da jeg blev gravid da min den første var 11 måneder.. Ja nu skal du regne med at du føder før tid.. (har aldrig hørt om det) hun kom så 5 dage før tid.. men tror så ikke lige på det..

Held og lykke med fødselen når den kommer

Anmeld

2. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
banaman89 skriver:

Mange tak

Jo det ender sikkert med at jeg går overtid og skal sparkes igang  selvom jeg ikke håber det .. Bare jeg kan slippe for kejsersnit er jeg glad nok

det skal du nok klare

Anmeld

2. august 2010

banaman89

4kløver skriver:

Husker en gammel sur jm sagde til mig da jeg blev gravid da min den første var 11 måneder.. Ja nu skal du regne med at du føder før tid.. (har aldrig hørt om det) hun kom så 5 dage før tid.. men tror så ikke lige på det..

Held og lykke med fødselen når den kommer

Ja det har nu også gået i mine tanker om det er noget de bare siger fordi de er "missundelige" eller sure

og mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.