En mærkelig dag for os!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2010

banaman89

lisbethita skriver:

Hejsa :-) Jeg håber din fødsel går godt denne gang også!!!! Såvidt jeg kan regne, så er du blevet ret hurtigt gravid igen?? To børn indenfor 1 år eller tager jeg fejl?? I hvert fald så krydser jeg alt hvad krydses kan for, at det må gå dig godt!!!!

Husk at trække vejret dybt 

Stort kram og vestøv herfra 

Mange tak

Ja det var lidt for hurtigt , men sket er sket og vi har bare lige måtte vende det i vores hovedet og komme os over chokket, men vi glæder os ..

Der vil være knap 11 måneder imellem - hvilket er tæt , men de vil helt sikkert få så meget glæde af hinanden - håber vi da

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2010

banaman89

line melias mor skriver:

ihhh hvor er det spændene. rigtig god fødsel og jeg syntes du er sej at blive mor med så kort mellemrum de to børn får så meget glæde af hinanden. glæder mig til at se billeder

Mange tak

Ja det er jo helt vildt at der vil under et år imellem mine børn , og jeg selv kun er 21 år , men jeg er helt sikker på at det hele kommer til at blive så godt og ja at de får så meget glæde af hinanden

Anmeld

2. august 2010

B&J

ÅHH søde jeg glæder mig til af se din smukke dreng når du nu har sådan en dejlig pige og alt skal nok gå.... og glæder mig til min sms om alt er gået godt og du har fået en dejlig dreng

MEN HAN MÅ GERNE KOMME NU HIIHIIHHIHI

Anmeld

2. august 2010

line melias mor

du er bare for sej. 21 år og mor til 1 snart to dejlige unger, det er sgu sejt det havde jeg aldrig magtet i en alder af 21 år. hatten af for dig og din forlovede. hvad sagde jeres forældre til de skulle være bedsteforældre så hurtigt igen 

Anmeld

2. august 2010

lisbethita

banaman89 skriver:

Mange tak

Ja det var lidt for hurtigt , men sket er sket og vi har bare lige måtte vende det i vores hovedet og komme os over chokket, men vi glæder os ..

Der vil være knap 11 måneder imellem - hvilket er tæt , men de vil helt sikkert få så meget glæde af hinanden - håber vi da

Ja..de bliver næsten tvilling-agtige :-) Men så regnede jeg da rigtigt, kan jeg se!!! Glæder mig til at høre, hvordan det kommer til at gå for jer 

Selvfølgelig.....børn er jo bare det bedste man kan få, men kan da godt forstå I lige blev lidt chokket først :-) Heldigvis får I to børn, der får meget ud af hinanden :-) 

Anmeld

2. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

nøj hvor spændende!

Ih, kan godt forstå det er en lidt underlig dag Men mon ikke du ender med at gå lidt længere?

Håber du uanset hvornår det bliver får en rigtig god fødsel og at du slipper for kejsersnittet

Du skal nok klare det fint, også hvis han viser sig at være så stor som de skønner nu

pøj pøj

Anmeld

2. august 2010

banaman89

line melias mor skriver:

du er bare for sej. 21 år og mor til 1 snart to dejlige unger, det er sgu sejt det havde jeg aldrig magtet i en alder af 21 år. hatten af for dig og din forlovede. hvad sagde jeres forældre til de skulle være bedsteforældre så hurtigt igen 

Mange tak

Mærkeligt nok har begge familier taget det meget bedre end da vi fortalte at vi ventede den første  men jeg ved ikke helt om det var fordi vi lige var flyttet sammen men havde været kærester i 1½ år før det eller om det bare var deres måde at reagere på , men denne gang var alle bare over lykkelige - hvilket jeg overhovedet ikke havde regnet med , men vi fandt først ud af at jeg var gravid denne gang i uge 14 (det gik først op for mig efter 8 positive teste, at det var rigtig nok) , hvor jeg var 11 uger henne med min datter , da jeg stod med 2 positive teste ..

Anmeld

2. august 2010

line melias mor

banaman89 skriver:

Mange tak

Mærkeligt nok har begge familier taget det meget bedre end da vi fortalte at vi ventede den første  men jeg ved ikke helt om det var fordi vi lige var flyttet sammen men havde været kærester i 1½ år før det eller om det bare var deres måde at reagere på , men denne gang var alle bare over lykkelige - hvilket jeg overhovedet ikke havde regnet med , men vi fandt først ud af at jeg var gravid denne gang i uge 14 (det gik først op for mig efter 8 positive teste, at det var rigtig nok) , hvor jeg var 11 uger henne med min datter , da jeg stod med 2 positive teste ..

hvor er det dejligt at jeres familier tog det så pænt men familie skulle lige synke den og jeg er 24 og der kommer til at være 1 1/2 imellem dem men de er da glade nu. dine forældre må være stolte. ville jeg hvertfald være hvis du var min datter ( ros ros)

Anmeld

2. august 2010

banaman89

B&J skriver:

ÅHH søde jeg glæder mig til af se din smukke dreng når du nu har sådan en dejlig pige og alt skal nok gå.... og glæder mig til min sms om alt er gået godt og du har fået en dejlig dreng

MEN HAN MÅ GERNE KOMME NU HIIHIIHHIHI

Tak søde

Ja han må gerne snart komme ud så jeg kan få skrevet den sms til dig

Anmeld

2. august 2010

B&J

banaman89 skriver:

Tak søde

Ja han må gerne snart komme ud så jeg kan få skrevet den sms til dig

JAAAAA sidder og venter

ellers må kæresten til af bede den pænt om af komme ud til jer hihihihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.