En mærkelig dag for os!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2010

banaman89

Mor Til Julie<3 skriver:

Sorry, det var jo ikk sårn ondt nemt ...
Ville da bare selv mene a det ville være skide hårdt hvis jeq nu allerde fik en til baby ...

Det er okay

Jo det er hårdt bare allerede nu , med slem bækkenløsning, har været en del indlagt, en masse plukveér osv , men har en rigtig god familie som hjælper samt en forlovet ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2010

banaman89

Baagøe skriver:

Tag de scanninger med forbehold Det kan gøre lige så ondt at føde en baby på 2500 gram som en på 4500 gram. Det handler i bund og grund om, hvor gode veer man har, for hvis veerne er gode, er smerten ikke så stor

Laura vejede 4200 gram ved fødslen og det var altså ikke noget at tale om Selvfølgelig gjorde det da ondt osv. men jeg hverken sprækkede eller noget...

K.h. Linda

Ja folk siger godt nok at man ikke helt skal stole på de scanninger , men med min datter var de nu ret så tæt på .. to dage før jeg fødte vurderéde de hende til 3500 g og hun vejede 3510 g ..

Men håber da at det hele kommer til at gå , hvad gør man ikke for de små pus

Anmeld

2. august 2010

Mor Til Julie<3

banaman89 skriver:

Det er okay

Jo det er hårdt bare allerede nu , med slem bækkenløsning, har været en del indlagt, en masse plukveér osv , men har en rigtig god familie som hjælper samt en forlovet ..

Puha, det lyder qodt nok ikk særliq rat ...
Altid noqt a d har en qod familie oq en qod forlovede der hjælper qodt til ...

Ved qodt nok ikk selv hvordan, det er oq have bækkenløsninq har ikk selv haft det heldiqvis ...
men ka da forstå på manqe a det ikk er særliq rat oq have ihvertfald ...

Anmeld

2. august 2010

banaman89

Laulund87 skriver:

Uhh sikke en basse du gemmer på

Ja det er ret vildt  gik også derfra helt i chok ..

Anmeld

2. august 2010

Laulund87

banaman89 skriver:

Ja det er ret vildt  gik også derfra helt i chok ..

Det er da dejligt og som Baggøe skrev, så gør det ikke nødvendigvis mere ondt fordi hun har en kampvægt

Anmeld

2. august 2010

MyBaby

Min datter, som er født den 10. april i år vejede 4510 gram og var 56 cm lang, så hun var også en stor én. Men jeg tror ikke, min fødsel var mere slem, fordi hun var stor - har ikke prøvet det før, så har jo godt nok ikke noget at sammenligne med... :0) Vandet gik kl. 17.40, kl. 19 havde jeg den første ve og kl. 02.53 var hun ude. Jeg fik ikke noget smertestillende og skulle ikke sys bagefter.

Du skal nok klare det rigtig flot - vær bare glad for, at du har gået og lavet sådan en stor fin baby inde i maven... :0)

Rigtig meget held og lykke.

Anmeld

2. august 2010

Pige2009

banaman89 skriver:

Ja folk siger godt nok at man ikke helt skal stole på de scanninger , men med min datter var de nu ret så tæt på .. to dage før jeg fødte vurderéde de hende til 3500 g og hun vejede 3510 g ..

Men håber da at det hele kommer til at gå , hvad gør man ikke for de små pus

Det er jo det

Held og lykke med det og rigtig god fødsel.

Anmeld

2. august 2010

banaman89

MyBaby skriver:

Min datter, som er født den 10. april i år vejede 4510 gram og var 56 cm lang, så hun var også en stor én. Men jeg tror ikke, min fødsel var mere slem, fordi hun var stor - har ikke prøvet det før, så har jo godt nok ikke noget at sammenligne med... :0) Vandet gik kl. 17.40, kl. 19 havde jeg den første ve og kl. 02.53 var hun ude. Jeg fik ikke noget smertestillende og skulle ikke sys bagefter.

Du skal nok klare det rigtig flot - vær bare glad for, at du har gået og lavet sådan en stor fin baby inde i maven... :0)

Rigtig meget held og lykke.

Mange tak ..  Det var meget sødt skrevet af dig  samt altid ret med nogle positive "historier"/fødsler

Anmeld

2. august 2010

lisbethita

banaman89 skriver:

Det er faktisk en ret mærkelig dag idag for os (min forlovet og jeg) , for om nogle få minutter starter mine veér også går vandet kl.3 inat , hvis min graviditet slutter på samme måde som med Katrin (vores datter fra den 18 september 2009) også har jeg født imorgen kl.18.22  Jeg tvivler da på at det sker , men det kunne nu være ret sjovt alligevel ..

Jeg er nu meget bange for fødslen denne gang , da jeg fået af vide at det er en "kæmpe" baby jeg har i min mave - 4400 gram ca. (for en uge siden) Det er jo bare for vildt i forhånd til jeres små baby'er (min datter vejede blot 3510 ved fødslen)

Jeg har dog fået en tid til scanning og en samtale med en fødselslæge den 11 august , dagen efter min termin hvis jeg ikke har født selv inden til en samtale om hvordan vi lige gør det her og om det evt. skal ende med et kejsersnit , som jeg virkelig frygter , men jeg frygter ligeså meget at skulle føde denne kæmpe baby .. Har dog fået af vide at jeg ikke får må til at gå 14-16 dage overtid ..

Mvh Anna - 38+6 - som håber fødslen snart går igang af sig selv ..

Hejsa :-) Jeg håber din fødsel går godt denne gang også!!!! Såvidt jeg kan regne, så er du blevet ret hurtigt gravid igen?? To børn indenfor 1 år eller tager jeg fejl?? I hvert fald så krydser jeg alt hvad krydses kan for, at det må gå dig godt!!!!

Husk at trække vejret dybt 

Stort kram og vestøv herfra 

Anmeld

2. august 2010

line melias mor

ihhh hvor er det spændene. rigtig god fødsel og jeg syntes du er sej at blive mor med så kort mellemrum de to børn får så meget glæde af hinanden. glæder mig til at se billeder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.