En mærkelig dag for os!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.046 visninger
35 svar
0 synes godt om
2. august 2010

banaman89

Det er faktisk en ret mærkelig dag idag for os (min forlovet og jeg) , for om nogle få minutter starter mine veér også går vandet kl.3 inat , hvis min graviditet slutter på samme måde som med Katrin (vores datter fra den 18 september 2009) også har jeg født imorgen kl.18.22  Jeg tvivler da på at det sker , men det kunne nu være ret sjovt alligevel ..

Jeg er nu meget bange for fødslen denne gang , da jeg fået af vide at det er en "kæmpe" baby jeg har i min mave - 4400 gram ca. (for en uge siden) Det er jo bare for vildt i forhånd til jeres små baby'er (min datter vejede blot 3510 ved fødslen)

Jeg har dog fået en tid til scanning og en samtale med en fødselslæge den 11 august , dagen efter min termin hvis jeg ikke har født selv inden til en samtale om hvordan vi lige gør det her og om det evt. skal ende med et kejsersnit , som jeg virkelig frygter , men jeg frygter ligeså meget at skulle føde denne kæmpe baby .. Har dog fået af vide at jeg ikke får må til at gå 14-16 dage overtid ..

Mvh Anna - 38+6 - som håber fødslen snart går igang af sig selv ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2010

Mor Til Julie<3

Er det ikk lidt meqet hurtiqt efter d har født din datter a d så er blevet qravid iqen ... Din datter er jo ikk så qammel iqen ...

Sys d ikk det måske blir`lidt hårdt ? ? ? Eller ...

Anmeld

2. august 2010

Lise

Mor Til Julie<3 skriver:

Er det ikk lidt meqet hurtiqt efter d har født din datter a d så er blevet qravid iqen ... Din datter er jo ikk så qammel iqen ...

Nu var det jo ikke lige det indlægget handlede om...

Anna; held og lykke med fødslen. Det går højst sandsynligt ikke som første gang, så mon ikke du stadig er gravid imorgen kl 18.22  Men kender da følelsen - sådan gjorde jeg sidst, så det gør jeg vel igen...

Jeg fik også af vide at min baby var stor - tre gange, af tre forskellige jordemødre, blev han vurderet til at være stor (4 kg+). Men ud kom petit baby på 3.198 på terminsdagen  

Held og lykke med den forestående fødsel...

Anmeld

2. august 2010

Laulund87

Uhh sikke en basse du gemmer på

Anmeld

2. august 2010

Laulund87

Mor Til Julie<3 skriver:

Anmeld

2. august 2010

Lotus86

Mor Til Julie<3 skriver:

Det var da godt nok lige noget mærkeligt noget at skrive...!!

Anmeld

2. august 2010

Pige2009

Tag de scanninger med forbehold Det kan gøre lige så ondt at føde en baby på 2500 gram som en på 4500 gram. Det handler i bund og grund om, hvor gode veer man har, for hvis veerne er gode, er smerten ikke så stor

Laura vejede 4200 gram ved fødslen og det var altså ikke noget at tale om Selvfølgelig gjorde det da ondt osv. men jeg hverken sprækkede eller noget...

K.h. Linda

Anmeld

2. august 2010

banaman89

Mor Til Julie<3 skriver:

Jo det er hurtigt , men det var nu heller ikke planlagt på nogen måder , men han er velkommen og jo selvfølgelig er det hårdt og det bliver hårdt , men jeg/vi skal nok klare os , hvis du så gerne vil vide det ..

Men det vil nu være hårdt ligemeget om min datter så var 2-3-4-5-6 år ..

Anmeld

2. august 2010

Mor Til Julie<3

banaman89 skriver:

Jo det er hurtigt , men det var nu heller ikke planlagt på nogen måder , men han er velkommen og jo selvfølgelig er det hårdt og det bliver hårdt , men jeg/vi skal nok klare os , hvis du så gerne vil vide det ..

Men det vil nu være hårdt ligemeget om min datter så var 2-3-4-5-6 år ..

Sorry, det var jo ikk sårn ondt nemt ...
Ville da bare selv mene a det ville være skide hårdt hvis jeq nu allerde fik en til baby ...

Anmeld

2. august 2010

banaman89

Lise skriver:

Nu var det jo ikke lige det indlægget handlede om...

Anna; held og lykke med fødslen. Det går højst sandsynligt ikke som første gang, så mon ikke du stadig er gravid imorgen kl 18.22  Men kender da følelsen - sådan gjorde jeg sidst, så det gør jeg vel igen...

Jeg fik også af vide at min baby var stor - tre gange, af tre forskellige jordemødre, blev han vurderet til at være stor (4 kg+). Men ud kom petit baby på 3.198 på terminsdagen  

Held og lykke med den forestående fødsel...

Mange tak

Jeg tvivler nu også rigtig meget .. Det har bare været en meget mærkelig graviditet for mig denne gang , da alle de kloge hoveder har sagt siden jeg var 21 uger henne at de ikke troede at jeg ville gå til terminen eller bare uge 37 , da jeg var indlagt med veér i uge 27 , men nu er jeg 38+6 ..

Jeg fik min datter vægt scannet om onsdagen hvor de sagde hun var 3500 og fødte hende om fredagen i samme uge hvor hun var 3510, så er da lidt bange for at de får ret igen , selvom det nok skal gå ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.