Hvor længe er der mellem jeres børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2010

MetteT

Mellem Kathrine og den lille ny der kommer til Marts kommer der til at være 2 år og 3 mdr i mellem..

Knus Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2010

kitra

Vores skulle gerne komme med 14 mdr mellemrum vi har Emma fra den 28/12-09 og jeg venter igen til 20/02-11. Så håber den bette bliver i maven. Vi har hele tiden gerne ville have vores tæt på hinanden men havde dog ikke regnet med så tæt men vi tager det som det kommer de for sikkert meget ud af hinanden når de er så tæt.

Anmeld

3. august 2010

Hvem?

mamalicious skriver:

HVAD... 12 mdr. ????

Hoppede han på med det samme ?????!!!

Vi vil gerne have vores børn meget tæt -- så vi gav gas

Anmeld

3. august 2010

Anja

Har snart 4 børn.

Nr 1 er fra august 2004

Nr 2 er fra juni 2007

Nr 3 er fra oktober 2008

Nr 4 ruges stadig men forventes oktober 2010

Vi prøver med andre ord lidt forskelligt, 2 år 10 mdr mellem de to ældste, 16 mdr mellem nr 2 og nr 3 og præcis 2 år mellem nr 3 og nr 4

Anmeld

3. august 2010

lene

Der er 3½ mellem  Mathias 170304 og Clara 170907

Anmeld

3. august 2010

XXSS

BlyViol skriver:

for om jeg skal skifte en ble mere i timen eller om dagen betyder intet for mig.

sig ikke sådan, min kæreste prøver at overbevise mig om at gå igang med nr. 2 og sidste inden længe -  nr. 1, alberte er 2 mdr... 

synes det virker uoverskueligt, men alligevel rart at de så er tæt på hinanden og jeg så er færdig med at være gravid, for nej det var jeg ikke så vild med pga. komplikationer osv.

Jeg tror egentlig at jeg nu synes at det er okay, fordi den store egentlig kan en masse ting selv, bare det at hun kan gå selv, spise selv m.m. det hjælper jo en hel del. Og jeg vil nok anbefale at vente til den store i hvert fald kan en masse ting selv.

Vi var alle tre piger i bad den anden dag, (den mindste lå i liften og så på), men der var den store godt klar over, at når baby græd så lavede hun ikke ballade også, så det betød at hun pænt stod op af badet og lod mig tørre hende uden så meget som et surt ord og sådan er det jo ikke altid når hun skal op  men som hun sagde baby baby græder..

Indtil videre har det været super fint og går rigtig godt, vi er også heldige at begge piger sover rigtig godt.

Men gør det ikke før du er klar  Hvis der har været komplikationer, kan det jo godt være at du skal vente lidt - jeg har fået kejsersnit begge gange, da de ikke kunne komme ud og første gang burde nok også have afskrækket mig da jeg var så skide syg og havde veer i over 60 timer.. Men men da jeg først blev gravid var jeg ikke bange alligevel

Men jeres pige må da også være en nem en af slagsen, siden din mand allerede er klar på nr. 2 ?

Anmeld

3. august 2010

Vidunderligeunger

Tanja78 skriver:

Jeg tror egentlig at jeg nu synes at det er okay, fordi den store egentlig kan en masse ting selv, bare det at hun kan gå selv, spise selv m.m. det hjælper jo en hel del. Og jeg vil nok anbefale at vente til den store i hvert fald kan en masse ting selv.

Vi var alle tre piger i bad den anden dag, (den mindste lå i liften og så på), men der var den store godt klar over, at når baby græd så lavede hun ikke ballade også, så det betød at hun pænt stod op af badet og lod mig tørre hende uden så meget som et surt ord og sådan er det jo ikke altid når hun skal op  men som hun sagde baby baby græder..

Indtil videre har det været super fint og går rigtig godt, vi er også heldige at begge piger sover rigtig godt.

Men gør det ikke før du er klar  Hvis der har været komplikationer, kan det jo godt være at du skal vente lidt - jeg har fået kejsersnit begge gange, da de ikke kunne komme ud og første gang burde nok også have afskrækket mig da jeg var så skide syg og havde veer i over 60 timer.. Men men da jeg først blev gravid var jeg ikke bange alligevel

Men jeres pige må da også være en nem en af slagsen, siden din mand allerede er klar på nr. 2 ?

meget nem... men han arbejder også som fisker og har været væk 22 døgn siden hun blev født for 2 mdr siden, sååh det er jo nemt nok for ham

Anmeld

3. august 2010

XXSS

BlyViol skriver:

meget nem... men han arbejder også som fisker og har været væk 22 døgn siden hun blev født for 2 mdr siden, sååh det er jo nemt nok for ham

hahahah ja så kan han sku sagtens kan han ! ahh så kunne det måske være godt at vente lidt ? heheh  De mænd altså

Anmeld

3. august 2010

Vidunderligeunger

Tanja78 skriver:

hahahah ja så kan han sku sagtens kan han ! ahh så kunne det måske være godt at vente lidt ? heheh  De mænd altså

hvis det stod til mig så ventede vi 3-4 år så har jeg færdiggjort uddannelse og vi bor forhåbentlig i et hus... Men nu ser vi..

Jeg selv er enebarn så ved INTET om hvad der er rarest mht. søskende

Anmeld

3. august 2010

XXSS

BlyViol skriver:

hvis det stod til mig så ventede vi 3-4 år så har jeg færdiggjort uddannelse og vi bor forhåbentlig i et hus... Men nu ser vi..

Jeg selv er enebarn så ved INTET om hvad der er rarest mht. søskende

Det lyder nu ret fornuftigt  Min mand kører også hele dagen (ca. 10-20) det kan da godt være ret anstrengende at være på hele tiden - især når man ikke er selvvalgt enlig mor ikke.. Så når din mand er væk 22 dage, så kan jeg godt forstå at du kan blive træt.

Manden min er også enebarn og han VILLE have to - han synes det var synd hvis Olivia ikke fik en søster eller bror at lege med. Og jeg har en bror der er 8 år yngre end mig, så for mig betød det ikke så meget om der kom en mere i starten, men det er selvfølgelig dejligt nu og jeg tror at de får rigtig meget glæde af hinanden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.