BlyViol skriver:
for om jeg skal skifte en ble mere i timen eller om dagen betyder intet for mig.
sig ikke sådan, min kæreste prøver at overbevise mig om at gå igang med nr. 2 og sidste inden længe - nr. 1, alberte er 2 mdr...
synes det virker uoverskueligt, men alligevel rart at de så er tæt på hinanden og jeg så er færdig med at være gravid, for nej det var jeg ikke så vild med pga. komplikationer osv.
Jeg tror egentlig at jeg nu synes at det er okay, fordi den store egentlig kan en masse ting selv, bare det at hun kan gå selv, spise selv m.m. det hjælper jo en hel del. Og jeg vil nok anbefale at vente til den store i hvert fald kan en masse ting selv. 
Vi var alle tre piger i bad den anden dag, (den mindste lå i liften og så på), men der var den store godt klar over, at når baby græd så lavede hun ikke ballade også, så det betød at hun pænt stod op af badet og lod mig tørre hende uden så meget som et surt ord og sådan er det jo ikke altid når hun skal op
men som hun sagde baby baby græder..
Indtil videre har det været super fint og går rigtig godt, vi er også heldige at begge piger sover rigtig godt.
Men gør det ikke før du er klar
Hvis der har været komplikationer, kan det jo godt være at du skal vente lidt - jeg har fået kejsersnit begge gange, da de ikke kunne komme ud og første gang burde nok også have afskrækket mig da jeg var så skide syg og havde veer i over 60 timer.. Men men da jeg først blev gravid var jeg ikke bange alligevel 
Men jeres pige må da også være en nem en af slagsen, siden din mand allerede er klar på nr. 2 ? 
Anmeld