Hvor længe er der mellem jeres børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.348 visninger
49 svar
0 synes godt om
2. august 2010

klmf

Bare lige en 'jeg er nysgerrig'-tråd?

Hvor mange børn har I og hvor længe er der mellem dem?

Vi har jo Oliver på 7 måneder og jeg regner med, at han bliver en 3-4 år inden han kan blive storebror. Dels fordi jeg ikke har lyst til et spædbarn mere de første par år og dels fordi min kæreste lige skal have læst færdig inden det økonomisk kan lade sig gøre.

Vi har så lige haft besøg af min kærestes søster; de har en pige på 4, en dreng på 1½ og en den mindste på 2 mdr. Dét var bare ikke noget for mig; jeg synes simpelthen ikke den holdt den der med at der ikke går noget fra den store bare fordi der er små søskende Syntes faktisk det var den store, der var mest med.

Hvad er jeres holdning / erfaringer med 'kort' tid imellem søskende versus 'lang' tid imellem??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2010

Shibby

Nu er mikkel og lucas stedsøskene så der er jo sforskel.. Lucas er 1 år og 11 dage ældre end mikkel. Det er sgu praktisk. De passer ca samme tøj,leger med ca samme ting,ca samme interesser,styrter rundt og leger sammen på legepladser. Det er sgu fint nok ^^

Anmeld

2. august 2010

TbCp

Vi har Liva på næsten 3 og vi har ikke planer om at skulle have en mere lige nu... måske om 1 år eller 2....

Jeg ville slet ikke have haft overskuddet til et spædbarn de sidste 3 år...

Anmeld

2. august 2010

Karo

Jeg har Marcus på kanp 2 år (fra. d. 11/8-2008) og Ida på 4 mdr. (fra. d. 31/3-2010).

Anmeld

2. august 2010

3xM

På mine blir der 6 år mellem, håber da at en nr 3 kommer lidt hurtigere, evt med 2-3 imellem...hvis jeg er så heldig at opleve en gravi igen....

Marcus har så en søster ved far på 13 år og manden herhjemme har en på 14 år

Milas for så 1 bror ved sin far på 9 år og en søster på 1½ år.

Anmeld

2. august 2010

twinboys

Der er 1 minut... smiler ej undskyld kunne ikke lige lade være...

Mine drenge er jo tvillinger...

Majbritt

Anmeld

2. august 2010

ChatH

lotchen skriver:

Bare lige en 'jeg er nysgerrig'-tråd?

Hvor mange børn har I og hvor længe er der mellem dem?

Vi har jo Oliver på 7 måneder og jeg regner med, at han bliver en 3-4 år inden han kan blive storebror. Dels fordi jeg ikke har lyst til et spædbarn mere de første par år og dels fordi min kæreste lige skal have læst færdig inden det økonomisk kan lade sig gøre.

Vi har så lige haft besøg af min kærestes søster; de har en pige på 4, en dreng på 1½ og en den mindste på 2 mdr. Dét var bare ikke noget for mig; jeg synes simpelthen ikke den holdt den der med at der ikke går noget fra den store bare fordi der er små søskende Syntes faktisk det var den store, der var mest med.

Hvad er jeres holdning / erfaringer med 'kort' tid imellem søskende versus 'lang' tid imellem??

Vi har tvillingetøser på 3 1/2 år fra den 13.11.06 og har termin her den 27.08.10. så der bliver ca. 3 1/2 i mellem dem. det er en perfekt alder synes vi da pigerne er så store at de forstår en masse, selv kan tage tøj af og på og er renlige.

det giver os rigtig meget overskud til en baby igen

Anmeld

2. august 2010

Lone Jakobsen

jeg har en bonus søn på 11½, en datter på 11

en søn på 7 og en søn på 5½

og så Rasmus på 1 år.

jeg synes der er store fordele ved at ha børn tæt på hinanden. det er mere hårdt, men samtidig har de bare så mange ting til fælles at de kan leve i deres helt egen verden.

samtidig synes jeg der er stor fordele ved en lille efternøler som Rasmus. han er de stores kæledægge og han bliver nusset og passet på af dem alle 4.

så kan ikke helt sige hvad jeg foretrækker

Anmeld

2. august 2010

Willa's mor

Jeg har en pige på 17 år og en dreng på 11 år og en til dreng på 3½ år og venter den sidste om 11 dage...

Så der er 6 år og 7 år og 3½ år imellem mine børn.. Jeg syns det har være fint med 6 og 7 år. Men jeg ved endnu ik hvordan det så er at få dem lidt tættere..

Tror os det er forskelligt, det må kommer an på hvordan børnene er... Meen det finder jeg nok ud af snart..

Anmeld

2. august 2010

Tut

Vores er der 2 år og 5 mdr. mellem.

Noah 13/7-2007

Nana Rose 25/11-2009

Det har for os været helt perfekt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.