Hvor længe er der mellem jeres børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2010

Thalia

7½ år mellem nummer 1 og nummer 2, og 1½ år mellem nummer 2 og nummer 3.

Den lille aldersforskel har klart været det mest vidunderlige for os, så jeg kunne nemt finde på at få et hold pseudoer mere om et par år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2010

sarahb

her bliver der lige præcis 2 år. isaac er født den 1 nov og jeg er sat til 18 nov
Det synes vi er helt perfekt for os

Anmeld

2. august 2010

XXSS

Der er præcis på dagen 18 mdr. imellem mine piger, den ene er lige blevet 18 mdr. og den anden 18 dage gammel...

Det går bare super fint, den store skulle lige se an de første par dage.. Men nu er hun meget interesseret i lillesøster og skal være med i det hele..

Og der går intet af vores kærlighed og leg af, fordi hun har fået en lillesøster, som hun skal dele det med tværtimod, så sørger vi for at hun har det som prinsessen på ærten.

og noget andet er - jeg synes at det er super fedt at klare blebørnene på en gang - for om jeg skal skifte en ble mere i timen eller om dagen betyder intet for mig.

Anmeld

2. august 2010

Mama2980

Der er 2 år og 8 mdr. mellem mine piger der kommer til at være ca. 2 år og 4 mdr. mellem min yngste og baby nr. 3

Anmeld

2. august 2010

Ida.

Der er 20½ måned mellem mine piger - det er en super alderforskel men det tror jeg nu faktisk de fleste aldre er

Anmeld

2. august 2010

82Miraklet

2 år og 6 mdr imellem mine 2 guldklumper !!

Anmeld

2. august 2010

line melias mor

vores datter er 1 1/2 år når nummer 2 kommer. ville gerne have der skulle være 2 år mellem dem men det gik lidt hurtigere end vi havde regnet med

Anmeld

2. august 2010

Fines mor

Vi har 21 mdr imellem vores to piger , så jeg plejer at sige jeg har et barn fra 2004 og et fra 2005 *GGGG*

Anmeld

2. august 2010

klmf

Det lød måske som om jeg var negativt stemt mod at få dem tæt på hinanden, kan jeg se når jeg læser det igen. Det er jeg egentlig ikke, kan godt se både fordele og ulemper ved begge ting. Men lige den med 3 børn under 4 år, dén ville godt nok være for hård for mig. Men AL ære og respekt for dem, der har vil og kan gøre det

Anmeld

2. august 2010

klmf

twinboys skriver:

Der er 1 minut... smiler ej undskyld kunne ikke lige lade være...

Mine drenge er jo tvillinger...

Majbritt

Satme en hurtig graviditet dér

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.