Hvor længe er der mellem jeres børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2010

Siber

Alma er født 180505 og Johanna er født 090707, så der er 2 år og 2 mdr mellem. Det var hårdt i starten men de har simpelthen så meget glæde af hinanden nu!

3. barn venter jeg til okt

Knus Siber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Der er 1 år og 5 mdr. imellem Luka og Lina. Det har så meget glæde af hinanden nu og er rigtig begyndt, at lege sammen - det er så skønt at se. Det er selvfølgelig også hårdt indimellem, men det tror jeg at det vil være uanset, hvor længe, at der er imellem.

Luka 15. oktober 2007

Lina 24. marts 2009

Anmeld

2. august 2010

Muffinmus

20 mdr er der i mellem:-)

Og vil gerne have en mere om 6 mdrs tid hvis det kan lade sig gøre:-) Altså ikke føde en, bare blive gravid;-)

Synes det er rart at se min søn allerede har en legekammerat han kan lege med hver dag. Og han bliver tit så glad når hun vågner fra sin middagslur så han har en at slås/lege med igen:-)

Vlle gerne der var mellem 2-3 år hvis der kommer en mere, men lige nu har vi altså ingen planer endnu.

Anmeld

2. august 2010

Tina2

Der er 3 år og 3 mdr mellem Filuca og Milas og der bliver også 3 år og 3 mdr imellem Milas og lillesøster:-)

Anmeld

2. august 2010

mamalicious

SanneBoe skriver:

Er gravid med nr. 2 - der bliver 12 måneder imellem - herligt

HVAD... 12 mdr. ????

Hoppede han på med det samme ?????!!!

Anmeld

2. august 2010

Marco2

Der kommer til at være 3 1/2 år mellem vores 2

AG

Anmeld

2. august 2010

Vidunderligeunger

Tanja78 skriver:

Der er præcis på dagen 18 mdr. imellem mine piger, den ene er lige blevet 18 mdr. og den anden 18 dage gammel...

Det går bare super fint, den store skulle lige se an de første par dage.. Men nu er hun meget interesseret i lillesøster og skal være med i det hele..

Og der går intet af vores kærlighed og leg af, fordi hun har fået en lillesøster, som hun skal dele det med tværtimod, så sørger vi for at hun har det som prinsessen på ærten.

og noget andet er - jeg synes at det er super fedt at klare blebørnene på en gang - for om jeg skal skifte en ble mere i timen eller om dagen betyder intet for mig.

for om jeg skal skifte en ble mere i timen eller om dagen betyder intet for mig.

sig ikke sådan, min kæreste prøver at overbevise mig om at gå igang med nr. 2 og sidste inden længe -  nr. 1, alberte er 2 mdr... 

synes det virker uoverskueligt, men alligevel rart at de så er tæt på hinanden og jeg så er færdig med at være gravid, for nej det var jeg ikke så vild med pga. komplikationer osv.

Anmeld

2. august 2010

Pige2009

lotchen skriver:

Bare lige en 'jeg er nysgerrig'-tråd?

Hvor mange børn har I og hvor længe er der mellem dem?

Vi har jo Oliver på 7 måneder og jeg regner med, at han bliver en 3-4 år inden han kan blive storebror. Dels fordi jeg ikke har lyst til et spædbarn mere de første par år og dels fordi min kæreste lige skal have læst færdig inden det økonomisk kan lade sig gøre.

Vi har så lige haft besøg af min kærestes søster; de har en pige på 4, en dreng på 1½ og en den mindste på 2 mdr. Dét var bare ikke noget for mig; jeg synes simpelthen ikke den holdt den der med at der ikke går noget fra den store bare fordi der er små søskende Syntes faktisk det var den store, der var mest med.

Hvad er jeres holdning / erfaringer med 'kort' tid imellem søskende versus 'lang' tid imellem??

Laura har 3 halvsøskende der er hhv. 5, 10 og 13 år og hun bliver 1 år den 25. oktober

Jeg kunne personligt heller ikke tænke mig børn alt for tæt på hinanden, da jeg mener der går alt for meget opmærksomhed fra det større barn, som jo mindre det er, desto sværere er det at forholde sig til... Bare min mening.

K.h. Linda

Anmeld

2. august 2010

pussepige

Jeg har 3 børn og venter min nr 4.. Min store dreng Oliver blir 8 år her den 24 november, Rebecca blir 4 år her d. 11 august og Tobias blir 1 år d. 12 august.. Så kommer der den lille ny er sat til 17 okt. så der blir ca 14 mdr mellem de 2 mindste..

Anmeld

2. august 2010

4kløver

ved den store og den lille er der 15 år  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.