Min kæreste og jeg har en blanding mellem en fransk bulldog og en mops - han ligner dog mest en fransk bulldog
MEN jeg vil sige at det er en fantastisk familiehund - altid glad og legesyg når der er børn omkring. Og når børnene spiser - ja så ved man hvor man kan finde hunden; under børnenes stole, for de krummer og spilder altid noget og så kan han jo lige spise det der ryger ned
Han er ekstremt stille og rolig (især efter at vi fik ham kastereret!!!!) Han sover det meste af dagen og vil gerne nusse og putte!! Ja, de snorker og prutter - men det er altså kun en charme!!
De kræver selvfølgelig noget motion da de jo er små "muskelhunde", men det er jo ingen skade for ejerne at komme lidt ud og røre sig 
Eneste minus er at de fælder HELT vildt!!!!! 1 time efter at der er støvsuget kan man starte forfra igen
Det er super irriterende og et meget stort minus synes jeg - især når man har børn/skal have børn der også leger på gulvet - så er der hundehår på alt tøj osv... 
Men når det så er sagt, så ved man det jo på forhånd og det skal man lige have med i overvejelserne
Men alt i alt en rigtig rigtig dejlig hund!!! 
Anmeld