Fransk bulldog?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.122 visninger
43 svar
0 synes godt om
30. juli 2010

Ann.

Hej

Jeg går og overvejer at skulle have en fransk bulldog - jeg går jo hjemme med min datter og det er lige nu vi har tid til at skulle have en hund og så den kan blive vant til os

Er der nogen der har god eller dårlig erfaring med fransk bulldog?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2010

Bondepigen

Min tante har haft sådan en, og man skal gå og tørre den i røven, når den har skidt, for den kan ikke selv nå derom... og så grynter den helt vildt...vist nok fordi de ikke så godt kan få luft.... Jeg gad ikke selv have sådan en hund, og da slet ikke så længe man har små børn, da den kræver mere end mange andre hunde...

Anmeld

31. juli 2010

lululupo

Jeg synes de er fantastiske og meget godhjertet..... Bare husk de snorker og prutter

Anmeld

31. juli 2010

A.

det er rigtigt god und men husk at du skal ha penge nok til ha dne da du får mange dyrelæge regninger fordi de plejer næsten altid ha problemer med hofter..

Anmeld

31. juli 2010

Sisley

Det er en rigtig dejlig familiehund - og ja, de snorker og grynter men det gør min Cavalier altså også til trods for, at den ikke har fladt ansigt

De er som regel lidt "dovne" i det og rigtige selskabshunde, så de kræver ikke så meget - en god begynderhund. Der er ingen pelspleje, men hvis den har mange hudfolder skal de holdes rene.

Jeg mener ikke de er disponeret for hofte-problemer, men derimod for problemer med kraniet, hudproblemer og selvfølgelig vejrtrækningen, så du skal finde en god opdrætter. 

Se evt. hundeleksikon.dk

Anmeld

31. juli 2010

wamse

Jeg har haft 2 Franske bulldogs, og ville så gerne have en igen. Det er en fantastisk familiehund, og min datter kune bøvle rundt med dem 24-7. Jeg synes de har en fantastisk væsen og er super dejlige. De snorker og prutter altså helt vildt.

Angående dyrlæge regninger, så tegner du en speciel forsikring, som lige netop hjælper, hvis din hund skulle  have nogle problemer, som giver store regninger.

Anmeld

31. juli 2010

MetteMTH

Hej

Jeg går og overvejer at skulle have en fransk bulldog - jeg går jo hjemme med min datter og det er lige nu vi har tid til at skulle have en hund og så den kan blive vant til os

Hej. Jeg har også lige fået en fransk bulldog hun er så 11 uger nu. Hun er så skøn!! Hun elsker børn, elsker at putte op af en, elsker at blive nusset på maven.. osv.. Der er noget med at man skal være gode ved den, da de har let til ¨tårer¨ og så kan de hvis heller ikke svømme. De snorker og prutter helt vildt og de stinker

Det var lidt om hvad jeg vidste..

Men her er min Bella mus

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. juli 2010

MetteMTH

bondepigen skriver:

Min tante har haft sådan en, og man skal gå og tørre den i røven, når den har skidt, for den kan ikke selv nå derom... og så grynter den helt vildt...vist nok fordi de ikke så godt kan få luft.... Jeg gad ikke selv have sådan en hund, og da slet ikke så længe man har små børn, da den kræver mere end mange andre hunde...

Syntes nu min er nem nok

Anmeld

31. juli 2010

MetteMTH

TrineLærke skriver:

Hej

Forresten hvis du vil have nummeret på hende som jeg har købt min af, så kan du jo spørge hvornår hun får hvalpe igen. Det er også hos en kennel og de havde det virkelig godt der, det kunne man se og hun var så søde ved dem.

Anmeld

31. juli 2010

Ann.

Mette88 skriver:

Forresten hvis du vil have nummeret på hende som jeg har købt min af, så kan du jo spørge hvornår hun får hvalpe igen. Det er også hos en kennel og de havde det virkelig godt der, det kunne man se og hun var så søde ved dem.

Har hun en hjemmeside hor jeg kan se hundene? Altså forældrene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.