Fransk bulldog?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2010

Ann.

FrkLarsen skriver:

Hahah, ja, mænd er ligesom fransk bulldog

Jeg selv vil rigtig gerne have en mops, men ligenu har vi nok i katten  

Min kusine har en mops - og den er bare kær og rigtig legesyg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2010

FrkLarsen

TrineLærke skriver:

Min kusine har en mops - og den er bare kær og rigtig legesyg

Hvis bare man havde plads til flere dyr og rigtig god økonomi, så var ingen hunde eller katte hjemløse

Nu starter jeg med bebs, og så må vi se om der er overskud til hund i kommende fremtid

Er jo 39+ idag, så det kan jo ske når som helst  

Anmeld

31. juli 2010

Ann.

FrkLarsen skriver:

Hvis bare man havde plads til flere dyr og rigtig god økonomi, så var ingen hunde eller katte hjemløse

Nu starter jeg med bebs, og så må vi se om der er overskud til hund i kommende fremtid

Er jo 39+ idag, så det kan jo ske når som helst  

Ja præcis - nu er Lærke 9 (snart 10) mdr og bliver ikke mere voksen i sindet - så vi kan lige så godt få en hund nu imens jeg skal gå hjemme på TA.

Skal jo i skole igen på et tidspunkt, og så ville tiden til at træne en hund ikke være der. Så på det tidspunkt skulle den gerne være faldet godt til

Anmeld

31. juli 2010

A.

TrineLærke skriver:

Jeg ved godt hvad det indebærer at have en hund - er vokset op med dem fra jeg blev født og der har altid været hund hjemme. Både store og små.

jeg mener bare at den hund koster meget x tra i dyrelegæn regninger pga den har problemer med hofter ikke kun at den er dyrt i driften for dt er alle hunde

Anmeld

31. juli 2010

Ann.

A. skriver:

jeg mener bare at den hund koster meget x tra i dyrelegæn regninger pga den har problemer med hofter ikke kun at den er dyrt i driften for dt er alle hunde

Nej det ved jeg godt.

Men nu skal man ikke generalisere - det er ikke sikkert at den får problemer med hoften og i så fald, det kan vel ske for alle hunde.

Anmeld

31. juli 2010

NessaXenia

jeg har en fransk bulldog,

Anmeld

31. juli 2010

Ann.

Nina Sophia skriver:

jeg har en fransk bulldog,

Er den ikke bare super skøn?

Anmeld

31. juli 2010

Dinna88

TrineLærke skriver:

Hej

Jeg går og overvejer at skulle have en fransk bulldog - jeg går jo hjemme med min datter og det er lige nu vi har tid til at skulle have en hund og så den kan blive vant til os

Er der nogen der har god eller dårlig erfaring med fransk bulldog?

Jeg har ikke læst resten af tråden, men jeg vil blot informere dig om at du bør gå efter en der ikke er avlet på. Selvfølgelig er det en hund der er avlet på, eftersom den ser ud som den gør, men de findes i bedre udgaver. Dem der grynter og ikke kan få vejret er blot udsat for mishandling. De er avlet på, hvilket er ekstremt synd. Deres liv er kortere end de andres, netop fordi de har vejrtrækningsproblemer. Men derudover er de SÅ søde!

Anmeld

31. juli 2010

Laulund87

TrineLærke skriver:

Nej det ved jeg godt.

Men nu skal man ikke generalisere - det er ikke sikkert at den får problemer med hoften og i så fald, det kan vel ske for alle hunde.

Det er jo ikke at generalisere når det er facts at hunden højst sandsynligt vil få disse problemer.

Anmeld

31. juli 2010

Dinna88

FrkLarsen skriver:

Ja nemlig! 

Elsker gryntelyden de laver, det kan jeg konstant grine af, og prutterne, ja, frem med vinproppen Haha

Det er jo ikke sjovt at hunden ikke kan få vejret ordentligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.