Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
wamse skriver: Jeg har haft 2 Franske bulldogs, og ville så gerne have en igen. Det er en fantastisk familiehund, og min datter kune bøvle rundt med dem 24-7. Jeg synes de har en fantastisk væsen og er super dejlige. De snorker og prutter altså helt vildt. Angående dyrlæge regninger, så tegner du en speciel forsikring, som lige netop hjælper, hvis din hund skulle have nogle problemer, som giver store regninger.
Jeg har haft 2 Franske bulldogs, og ville så gerne have en igen. Det er en fantastisk familiehund, og min datter kune bøvle rundt med dem 24-7. Jeg synes de har en fantastisk væsen og er super dejlige. De snorker og prutter altså helt vildt.
Angående dyrlæge regninger, så tegner du en speciel forsikring, som lige netop hjælper, hvis din hund skulle have nogle problemer, som giver store regninger.
Hvad er det for en forsikring?
Og dækker den de der store regninger der kan komme?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
A. skriver: det er rigtigt god und men husk at du skal ha penge nok til ha dne da du får mange dyrelæge regninger fordi de plejer næsten altid ha problemer med hofter..
det er rigtigt god und men husk at du skal ha penge nok til ha dne da du får mange dyrelæge regninger fordi de plejer næsten altid ha problemer med hofter..
Jeg ved godt hvad det indebærer at have en hund - er vokset op med dem fra jeg blev født og der har altid været hund hjemme. Både store og små.
bondepigen skriver: Min tante har haft sådan en, og man skal gå og tørre den i røven, når den har skidt, for den kan ikke selv nå derom... og så grynter den helt vildt...vist nok fordi de ikke så godt kan få luft.... Jeg gad ikke selv have sådan en hund, og da slet ikke så længe man har små børn, da den kræver mere end mange andre hunde...
Min tante har haft sådan en, og man skal gå og tørre den i røven, når den har skidt, for den kan ikke selv nå derom... og så grynter den helt vildt...vist nok fordi de ikke så godt kan få luft.... Jeg gad ikke selv have sådan en hund, og da slet ikke så længe man har små børn, da den kræver mere end mange andre hunde...
Jeg tror nu ikke den kræver så meget mere end andre hund.
TrineLærke skriver: Jeg tror nu ikke den kræver så meget mere end andre hund.
Nej, det kan godt være det bare er fordi jeg ville blive meget træt af at skulle tørre den i rumpetten hele tiden.
Nu har jeg ikke så meget forstand på fransk-bulldog, men synes da at de er SUPER nuttede!!!
Go for it vil jeg bare sige
Kamilla 39+0
FrkLarsen skriver: Nu har jeg ikke så meget forstand på fransk-bulldog, men synes da at de er SUPER nuttede!!! Go for it vil jeg bare sige Kamilla 39+0
Ja de er nemlig totalt cute
Lige en hund for mig - en til at nusse med, men samtidig en der vil lege
TrineLærke skriver: Ja de er nemlig totalt cute Lige en hund for mig - en til at nusse med, men samtidig en der vil lege
Ja nemlig!
Elsker gryntelyden de laver, det kan jeg konstant grine af, og prutterne, ja, frem med vinproppen Haha
FrkLarsen skriver: Ja nemlig! Elsker gryntelyden de laver, det kan jeg konstant grine af, og prutterne, ja, frem med vinproppen Haha
Det kunne være at jeg skulle kalde min mand en fransk bulldog - den prutter og snorker ekstremt
Et par af vores venner har sådan én! Den grynter og prutter hele tiden, hvilket jeg slet ikke kan holde ud og det ligger til racen
Personligt ville jeg ikke selv vælge sådan en hund
TrineLærke skriver: Det kunne være at jeg skulle kalde min mand en fransk bulldog - den prutter og snorker ekstremt
Hahah, ja, mænd er ligesom fransk bulldog .
Jeg selv vil rigtig gerne have en mops, men ligenu har vi nok i katten
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128