Feriebilleder - svensk sommar :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2010

Bayze

dorthemus skriver:

Hihihi hvor er du sjov...Lille-A..det er faneme god humor

...jeg har meget at glæde mig til  Herhjemme er vi kun ved nr. to tigerspring og det er ikke så slemt...men jeg kan bare vente mig, kan jeg forstå

Ha ha - det var nu mig selv der døbte ham Lille-A allerede kort efter fødslen. Jeg troede simpelthen det var løgn at så lille et væsen kunne styre og regere med tropperne i så ekstrem grad. Og med begivenhederne på Nørrebro kørende på nyhederne i baggrunden, så var det ikke svært at se ligheden mellem Anthon og en hårdkogt rockerbandeleder, så ja, så lå kælenavnet lige til højrebenet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2010

Bayze

dorthemus skriver:

HAHAHA hvor beskriver du det sjovt og levende..."skriger den ind i hovedet..." Kan lige se det for mig, stakkels bamse

Fuldstændig forsvarsløs blød, blød øko-bamse, som er ganske særligt udvalgt og som jeg regnede med skulle holde i mange år. Det tror jeg så ikke den gør hvis den fortsat skal udsættes for den behandling

Anmeld

29. juli 2010

dorthemus

Bayze skriver:

Ha ha - det var nu mig selv der døbte ham Lille-A allerede kort efter fødslen. Jeg troede simpelthen det var løgn at så lille et væsen kunne styre og regere med tropperne i så ekstrem grad. Og med begivenhederne på Nørrebro kørende på nyhederne i baggrunden, så var det ikke svært at se ligheden mellem Anthon og en hårdkogt rockerbandeleder, så ja, så lå kælenavnet lige til højrebenet

Hvor godt!  Han lyder som en STOR personlighed og navnet værdigt

Anmeld

29. juli 2010

Bayze

dorthemus skriver:

Hvor godt!  Han lyder som en STOR personlighed og navnet værdigt

Absolut!!

Anmeld

29. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Bayze skriver:

Fuldstændig forsvarsløs blød, blød øko-bamse, som er ganske særligt udvalgt og som jeg regnede med skulle holde i mange år. Det tror jeg så ikke den gør hvis den fortsat skal udsættes for den behandling

Hahaha, han er PRAGTFULD den unge!!!

Gulp - har så lige læst mig frem til at det der rædselsfulde spring ligger lige hen over navngivningen Fantastisk billedspam I kan vente jer...

Anmeld

29. juli 2010

Bayze

Rosa skriver:

Haaahahaha måtte lige overgive mig til tanken om Lille-A der SKRIGER en livræd teddybjørn lige ind i skærmen - måtte tilmed læse indlægget højt for Svenskefanden der ligger ved siden af og ser tv og han vred sig også af grin ved tanken - jajaja, lad os se om 2 uger hvem der så griner... Arrrh for pokker - jeg synes bare LIGE der er kommet ro på og det går så godt og så skal vi allerede til at væbne os mod den næste orkan... Fanden tage de tigerspring

Ja, fanden tage dem! Jeg var slet ikke klar over at der kom et nu. Men så tog psycho-Anthon fat og Rasmus og jeg kiggede på hinanden med store øjne og Rasmus sagde "Er det et tigerspring eller sår´n noget?!", hvortil jeg svarede "naaaj, naj, det næste kommer først i uge 25 eller 30 eller sådan noget", for det mente jeg bestemt at kunne huske. For en sikekrheds skyld hentede jeg så lige bogen frem og med morgenkaffen galt i halsen måtte jeg med stor gru erfare at vi var ved at bevæge os ind i et af de længste og værste af slagsen.....

Anmeld

29. juli 2010

Bayze

Rosa skriver:

Hahaha, han er PRAGTFULD den unge!!!

Gulp - har så lige læst mig frem til at det der rædselsfulde spring ligger lige hen over navngivningen Fantastisk billedspam I kan vente jer...

Ha ha - jeg ser Jonte for mig gå skrigende til angreb på fadderen (elelr hvad man kalder sådan noget lignende til en navngivningsceremoni) med en smuk blomsterpark i baggrunden 

Anmeld

29. juli 2010

Moderator

Ha ha - jeg ser Jonte for mig gå skrigende til angreb på fadderen (elelr hvad man kalder sådan noget lignende til en navngivningsceremoni) med en smuk blomsterpark i baggrunden 

Jatak - jeg kan lige se særligt konservative repræsentanter for folkekirken gnide sig i hænderne når de læser overskrifterne: Ateistfest ender i massakre - død ved decibel. 2 dræbte og mange sårede da festens midtpunkt, en formodet uskadelig 15 uger gammel dreng, midt under den hedenske navngivningsceremoni uden varsel udstøder et ramaskrig som ved sin blotte trykstyrke formår at vælte de deltagende gæster omkuld og blæse de mindste børn næsten 100 meter hen ad jorden og direkte ud på den stærkt trafikerede Dronning Magrethes vej...  

Anmeld

29. juli 2010

Bayze

Rosa skriver:

Jatak - jeg kan lige se særligt konservative repræsentanter for folkekirken gnide sig i hænderne når de læser overskrifterne: Ateistfest ender i massakre - død ved decibel. 2 dræbte og mange sårede da festens midtpunkt, en formodet uskadelig 15 uger gammel dreng, midt under den hedenske navngivningsceremoni uden varsel udstøder et ramaskrig som ved sin blotte trykstyrke formår at vælte de deltagende gæster omkuld og blæse de mindste børn næsten 100 meter hen ad jorden og direkte ud på den stærkt trafikerede Dronning Magrethes vej...  

HAAAHAHA - hvorfor skal du bare altid være alle lyrisk og retorisk TOTALT overlegen!? Tak for i aften!! Kan du nu nyyyyyde din lange nattesøvn (for the time being )  

Anmeld

29. juli 2010

Moderator

Bayze skriver:

HAAAHAHA - hvorfor skal du bare altid være alle lyrisk og retorisk TOTALT overlegen!? Tak for i aften!! Kan du nu nyyyyyde din lange nattesøvn (for the time being )  

Baaaaah!!!

Godnat og sov rigtig godt, hvis du får lov

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.