Feriebilleder - svensk sommar :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2010

Bayze

Rosa skriver:

Ja ikke???   Jeg kan heller ikke stoppe med at fotografere dem - de er bare såååå kære!!!! Men er alle babyfusser ikke det? Jeg laver lige en tråd

Ha ha - jeg tror nu at Jontes er lidt mere "levende" end gennemsnittet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2010

Ranarupta

Rosa skriver:

Hejsa

1. Det er et indbygget net som kommer med vognen - der er en lynlås inde i kalechen som man kan folde nettet op i og lukke. Smart, smart

2. Yeps Det gør min svenskefanden også

Hm, jeg er vist lidt misundelig på det net dér...

Hihi, jeg synes, at det er helt fantastisk med de snus-buler under næsen

Åh, hvor jeg elsker Sverige og dets folk! 

Anmeld

29. juli 2010

Bayze

Rosa skriver:

Åh, nej? Uhh jeg synes de først 2,5 måned har føltes som et laaaangt tigerspring så nu vil jeg rigtig gerne have lidt ro inden vi skal i gang med de næste... Lyder som noget af en udfordring med Anthon Det glæder jeg mig til at opleve! Men i min bog kommer det næste tigerspring da først ved 19 uger?

Ja ud fra overskriften på kapitlet står der uge 19, men hvis du læser kapitlet kan du se at det starter i uge 14-17 og varer 5 uger. Anthon er 14 uger, men født halvanden uge over termin og det skal der korrigeres for, så vi er vist entreret i løvens hule. I går kunne jeg simpelthen ikke kende ham, han var SÅ mærkelig, og også lidt i dagene derop til. I dag har han været i supergodt humør. Men han får sådan nogle mærkelige flip hvor han ligesom eksperiemnterer med stemmen og hans kropslige udtryk- jeg siger dig, han kan skrige så højt og HULKE derud af, men du kan se i hans øjne at han ikke for alvor er ked af det, 2 sekunder efter får han øje på noget som han griner højt af. Det er fandme så der klirrer ruder, og jeg har blå mærker i øregangene. I morges gennembankede han sin bamse. Gik til angreb på den og skreg den ind i hovedet og sådan nogle ture tager han så også på mig indimellem (om muligt så det bare endnu sjovere ud med bamsen som offer). Så er hans søvnmønster FULDSTÆNDIG ændret igen og hans appetit er eksploderet efter at have været meget fattig i efterhånden flere uger. Men i går var jeg godt nok bekymret ved tanken om hvorvidt det var stilen for de næste fem uger. Puh, hvor var han umulig.... Men som sagt, det har lysnet allerede i dag, har haft en super god dag

Anmeld

29. juli 2010

Bayze

Tullebobs skriver:

Det gyselige spring kører også her - forhåbentlig på sidste vers!

Ja, er det ikke rigtigt!? Det er da helt utroligt! Jeg er SÅ glad for at jeg har den bog ellers ville jeg være MEGET bekymret og overbevist om at Anthon var i færd med at udvikle en af de allerværste udviklingsforstyrrelser...

Anmeld

29. juli 2010

dorthemus

Bayze skriver:

Ja ud fra overskriften på kapitlet står der uge 19, men hvis du læser kapitlet kan du se at det starter i uge 14-17 og varer 5 uger. Anthon er 14 uger, men født halvanden uge over termin og det skal der korrigeres for, så vi er vist entreret i løvens hule. I går kunne jeg simpelthen ikke kende ham, han var SÅ mærkelig, og også lidt i dagene derop til. I dag har han været i supergodt humør. Men han får sådan nogle mærkelige flip hvor han ligesom eksperiemnterer med stemmen og hans kropslige udtryk- jeg siger dig, han kan skrige så højt og HULKE derud af, men du kan se i hans øjne at han ikke for alvor er ked af det, 2 sekunder efter får han øje på noget som han griner højt af. Det er fandme så der klirrer ruder, og jeg har blå mærker i øregangene. I morges gennembankede han sin bamse. Gik til angreb på den og skreg den ind i hovedet og sådan nogle ture tager han så også på mig indimellem (om muligt så det bare endnu sjovere ud med bamsen som offer). Så er hans søvnmønster FULDSTÆNDIG ændret igen og hans appetit er eksploderet efter at have været meget fattig i efterhånden flere uger. Men i går var jeg godt nok bekymret ved tanken om hvorvidt det var stilen for de næste fem uger. Puh, hvor var han umulig.... Men som sagt, det har lysnet allerede i dag, har haft en super god dag

HAHAHA hvor beskriver du det sjovt og levende..."skriger den ind i hovedet..." Kan lige se det for mig, stakkels bamse

Anmeld

29. juli 2010

anna-jonas

Får lyst til at tage til sverige igen..................for der holdt vi også vores sommerferie................og jeg må sige, at jeg blev begejstret for dette store og smukke land.

Dejlige billeder, af en lille ny familie på deres første ferie.

Anmeld

29. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Bayze skriver:

Haaahahaha måtte lige overgive mig til tanken om Lille-A der SKRIGER en livræd teddybjørn lige ind i skærmen - måtte tilmed læse indlægget højt for Svenskefanden der ligger ved siden af og ser tv og han vred sig også af grin ved tanken - jajaja, lad os se om 2 uger hvem der så griner... Arrrh for pokker - jeg synes bare LIGE der er kommet ro på og det går så godt og så skal vi allerede til at væbne os mod den næste orkan... Fanden tage de tigerspring

Anmeld

29. juli 2010

dorthemus

Rosa skriver:

Haaahahaha måtte lige overgive mig til tanken om Lille-A der SKRIGER en livræd teddybjørn lige ind i skærmen - måtte tilmed læse indlægget højt for Svenskefanden der ligger ved siden af og ser tv og han vred sig også af grin ved tanken - jajaja, lad os se om 2 uger hvem der så griner... Arrrh for pokker - jeg synes bare LIGE der er kommet ro på og det går så godt og så skal vi allerede til at væbne os mod den næste orkan... Fanden tage de tigerspring

Hihihi hvor er du sjov...Lille-A..det er faneme god humor

...jeg har meget at glæde mig til  Herhjemme er vi kun ved nr. to tigerspring og det er ikke så slemt...men jeg kan bare vente mig, kan jeg forstå

Anmeld

29. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
dorthemus skriver:

Hihihi hvor er du sjov...Lille-A..det er faneme god humor

...jeg har meget at glæde mig til  Herhjemme er vi kun ved nr. to tigerspring og det er ikke så slemt...men jeg kan bare vente mig, kan jeg forstå

Lille-A er (desværre) ikke mit påfund, det er såmænd premiebassens egen mor der er fremkommet med det passende kælenavn

Men ja - vi kan vidst begge to bare vente os Og lige som alt er blevet så fredeligt og jeg SOVER om natten

Anmeld

29. juli 2010

dorthemus

Rosa skriver:

Lille-A er (desværre) ikke mit påfund, det er såmænd premiebassens egen mor der er fremkommet med det passende kælenavn

Men ja - vi kan vidst begge to bare vente os Og lige som alt er blevet så fredeligt og jeg SOVER om natten

.......som i HELE natten??? Hvordan føles det?...har glemt hvordan det føles

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.