Rosa skriver:
Åh, nej?
Uhh jeg synes de først 2,5 måned har føltes som et laaaangt tigerspring så nu vil jeg rigtig gerne have lidt ro inden vi skal i gang med de næste...
Lyder som noget af en udfordring med Anthon
Det glæder jeg mig til at opleve! Men i min bog kommer det næste tigerspring da først ved 19 uger? 
Ja ud fra overskriften på kapitlet står der uge 19, men hvis du læser kapitlet kan du se at det starter i uge 14-17 og varer 5 uger. Anthon er 14 uger, men født halvanden uge over termin og det skal der korrigeres for, så vi er vist entreret i løvens hule
. I går kunne jeg simpelthen ikke kende ham, han var SÅ mærkelig, og også lidt i dagene derop til. I dag har han været i supergodt humør. Men han får sådan nogle mærkelige flip hvor han ligesom eksperiemnterer med stemmen og hans kropslige udtryk- jeg siger dig, han kan skrige så højt og HULKE derud af, men du kan se i hans øjne at han ikke for alvor er ked af det, 2 sekunder efter får han øje på noget som han griner højt af. Det er fandme så der klirrer ruder, og jeg har blå mærker i øregangene. I morges gennembankede han sin bamse. Gik til angreb på den og skreg den ind i hovedet og sådan nogle ture tager han så også på mig indimellem (om muligt så det bare endnu sjovere ud med bamsen som offer). Så er hans søvnmønster FULDSTÆNDIG ændret igen og hans appetit er eksploderet efter at have været meget fattig i efterhånden flere uger. Men i går var jeg godt nok bekymret ved tanken om hvorvidt det var stilen for de næste fem uger. Puh, hvor var han umulig.... Men som sagt, det har lysnet allerede i dag, har haft en super god dag
Anmeld