Feriebilleder - svensk sommar :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2010

Miamaja

ahhh... sommer er bare dejligt. det ser rigtigt skont ud i sverige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2010

Sofia

Sikke nogle skønne billeder. Har selv været en weekend i Stockholm her i ferien, synes det er en rigtig dejlig by! Gamla Stan var sååå hyggeligt!

Anmeld

29. juli 2010

>>Carina<<

Rosa skriver:

Her er lidt fotospam fra vores sommerlejr i Stockholm Det var en skøn ferie, især fordi Jonte netop overstod et tigerspring lige inden og derfor er begyndt at sove som en drøm! 19.00-1.00 og 2.00-5.30 og 7.00-9.00 hver nat

Vi tilbragte dagene i den hyggelige lille have, eller på besøg og fremvisning af Jonte hos Niklas' venner  rundt i byen. Det var rigtig dejligt at se alle folk igen, selvom de ikke lige er baby-typer alle sammen. Der var klart mest gensynsglæde at spore hos Tobbe og Frida, et helt fantastisk dejligt par, med to underskønne små drenge. Tobbe (Tobias) skal ære "ateistfar" for Jonte til navngivningen, og det er bare det HELT rigtige valg! Desværre tog vi ingen billeder hos dem da kameraet var pakket ned i bilen under mindst 45 kg tøj, barnevogn, lift, skråstol, flasker, bleer, tæpper, dyner m.m. i den lille Fiat. 

Men vi kom både op og ned igen og har nydt det i fulde drag - men ikke så meget som Farmor og Farfar der har puslet, nusset, set golf i tv og råhygget med lilleplutten

hvor er han skøn. Og hvor er du køn :-)

Anmeld

29. juli 2010

Lone Jakobsen

dejlige sommerbilleder

Anmeld

29. juli 2010

Moar'en

Han er bare så lækker

Anmeld

29. juli 2010

Tullebobs

Bayze skriver:

AAAhh jeg svømmer hen i drømmeland, hvor ser det skøøøøønt ud!

Fantastiske billeder (IGEN!) i øvrigt, lige til et eller andet magasin!

Og hvor er han bare dejlig, Jonte-fisen. Hvor er han blevet stor! Eller stor, vel mere ældre! Man kan se han lige har taget et udviklingsspring, han har et helt andet udtryk i ansigtet, mere observant, mere vågen på verden - SÅ dejligt, han er bare skøn

Frygt det næste tigerspring der starter ca ved 15 uger,  Lille-A er psycho..... Det varer øjensynligt 5 uger(!!!!!!!!!!!) som et af de længste og mest voldsomme for dem. De små stakler altså...

Det gyselige spring kører også her - forhåbentlig på sidste vers!

Anmeld

29. juli 2010

Tullebobs

Dejlige billeder - og hvor ser lille Jonte ud til at være en tænksom gut, dejlig det er han i hvert fald

Anmeld

29. juli 2010

A.

ihh hvor er han dog smuk  og stor  og sikke flot krop du har efter graviditeten

Anmeld

29. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Bayze skriver:

AAAhh jeg svømmer hen i drømmeland, hvor ser det skøøøøønt ud!

Fantastiske billeder (IGEN!) i øvrigt, lige til et eller andet magasin!

Og hvor er han bare dejlig, Jonte-fisen. Hvor er han blevet stor! Eller stor, vel mere ældre! Man kan se han lige har taget et udviklingsspring, han har et helt andet udtryk i ansigtet, mere observant, mere vågen på verden - SÅ dejligt, han er bare skøn

Frygt det næste tigerspring der starter ca ved 15 uger,  Lille-A er psycho..... Det varer øjensynligt 5 uger(!!!!!!!!!!!) som et af de længste og mest voldsomme for dem. De små stakler altså...

Åh, nej? Uhh jeg synes de først 2,5 måned har føltes som et laaaangt tigerspring så nu vil jeg rigtig gerne have lidt ro inden vi skal i gang med de næste... Lyder som noget af en udfordring med Anthon Det glæder jeg mig til at opleve! Men i min bog kommer det næste tigerspring da først ved 19 uger?

Anmeld

29. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tjuhl skriver:

det emmer bare af sommer!! og hallo...gir Jonathan lige thumps up på farfars arm?

Haha, gud ja - det havde jeg ikke lige set

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.