Feriebilleder - svensk sommar :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Svane83 skriver:

Altså jeg har sagt det før, men nu siger jeg det altså igen - hold op han er en charmetrold.

I laver sørme dejlige unger dig og husbonden.

Skønne billeder fra dejlige sverige og hvor er jeg misundelig på din flotte figur man kan da ikke se du lige har haft et styk jonte boende i 9 måneder.

Carina

Åhh Tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2010

mamalicious

Ooooooooj Hvor nogle dejlige billeder!!

Synes den lille Jonathan ligner dig mægtigt, i billederne hvor han har smækbukser på ( close up)!!

Kan slet ikke forstå at din krop kan se sådan ud allerede???

Waw!!!

Citerer lige Nynne`s dagbog - Hvor gør I smækre lækre tynde piger af jeres tarme???!!!

Anmeld

29. juli 2010

Moderator

Ranarupta skriver:

Neeej, nogle dejlige billeder!

Og ikke mindst en dejlig Jonte!!

To spørgsmål presser sig på:

1: Hvad er det for et myggenet? Det ser ret fedt ud, at man ikke skal have det om hele vognen...

2: Hva' øh... Snusar svigerfar?

Hejsa

1. Det er et indbygget net som kommer med vognen - der er en lynlås inde i kalechen som man kan folde nettet op i og lukke. Smart, smart

2. Yeps Det gør min svenskefanden også

Anmeld

29. juli 2010

Moderator

mamalicious skriver:

Ooooooooj Hvor nogle dejlige billeder!!

Synes den lille Jonathan ligner dig mægtigt, i billederne hvor han har smækbukser på ( close up)!!

Kan slet ikke forstå at din krop kan se sådan ud allerede???

Waw!!!

Citerer lige Nynne`s dagbog - Hvor gør I smækre lækre tynde piger af jeres tarme???!!!

Orv tak Sad lige og kiggede på det billede og udbrød "hvor ER han dog smuk" til Niklas...

Haha, jamen for filan  - jeg tror nu snarere det handler om at vandet lige bryder billedet til min fordel - jeg har altså en rigtig fin "livmodersæk" og en fin samling strækmærker som bevis for at jeg har båret ham selv

Anmeld

29. juli 2010

Moderator

Bayze skriver:

Altså de fødder - ha ha - Jontes fusser lever bare deres helt eget liv, det har de gjort HELT fra det sekund han kom til verden

Ja ikke???   Jeg kan heller ikke stoppe med at fotografere dem - de er bare såååå kære!!!! Men er alle babyfusser ikke det? Jeg laver lige en tråd

Anmeld

29. juli 2010

dorthemus

Århhh nogle skønne skønne billder Rosa...hvor er han blevet STOOOR  Det er så sødt der hvor han ligger og knuskrammer sin hest

Og må jeg lige komplimentere DIG...HOT MAMA  Damn du ser godt ud og ligner IKKE én der næsten lige har født..wooow!!!!

Anmeld

29. juli 2010

Moderator

Århhh nogle skønne skønne billder Rosa...hvor er han blevet STOOOR  Det er så sødt der hvor han ligger og knuskrammer sin hest

Og må jeg lige komplimentere DIG...HOT MAMA  Damn du ser godt ud og ligner IKKE én der næsten lige har født..wooow!!!!

Ja i lige måde da - du er godtnok en smækker dame yourself

Og ja - Käthe-hesten er absolut hans yndlingsven... Det er en kombineret rangle/bamsedyr. Perfekt til den skønneste knægt i verden!!!

Anmeld

29. juli 2010

dorthemus

Rosa skriver:

Ja i lige måde da - du er godtnok en smækker dame yourself

Og ja - Käthe-hesten er absolut hans yndlingsven... Det er en kombineret rangle/bamsedyr. Perfekt til den skønneste knægt i verden!!!

Jo tak, men kan sørme da ikke vise mig i mini bikini som dig...er DYBT misundelig

Den er vildt sød den hest...hvor har man købt den, om man må spørge??

Anmeld

29. juli 2010

Moderator

dorthemus skriver:

Jo tak, men kan sørme da ikke vise mig i mini bikini som dig...er DYBT misundelig

Den er vildt sød den hest...hvor har man købt den, om man må spørge??

renleg.dk

Og mange tak for de søde ord, men jeg tror nu også jeg venter lidt (længe!!!) før jeg skal ud og flaunte mit maveskind i offentligheden

Anmeld

29. juli 2010

dorthemus

Rosa skriver:

renleg.dk

Og mange tak for de søde ord, men jeg tror nu også jeg venter lidt (længe!!!) før jeg skal ud og flaunte mit maveskind i offentligheden

Ihh forelskede mig så lige i elefanten  Og fandt den 40 kr. billigere på www.paradisvej.com .....så er den bestilt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.