Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Skouboe skriver: Måske - jeg ved det ikke. Lægerne har jo nok en årsag Jeg kan ihvertfald trøste dig med at mit PKS var en ganske behagelig oplevelse - så behagelig som en operation nu kan være. Og livet med et lille krudtugle og et operationssår? Tjaaa... på den ene eller anden måde overlever man, nok mest fordi man ikke har så meget valg.
Måske - jeg ved det ikke. Lægerne har jo nok en årsag
Jeg kan ihvertfald trøste dig med at mit PKS var en ganske behagelig oplevelse - så behagelig som en operation nu kan være.
Og livet med et lille krudtugle og et operationssår? Tjaaa... på den ene eller anden måde overlever man, nok mest fordi man ikke har så meget valg.
Mit pks er også gået som det skal også med en lille krudtugle.. Jeg har faktisk slet ikke haft ondt.. så det er jo dejligt når det nu skal være.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tanja78 skriver: Jeg forstår godt din bekymring og krydser fingre Men det skal lige siges, at jeg overhovedet ikke har haft ondt her efter en uge - kun hvis jeg overanstrenger mig... Er også nervøs for hvordan det bliver her når man skal arbejde, han tager afsted kl. 9 og kommer først hjem omkring 20-21 og Olivia hænger nemlig også... Men selvfølgelig kan du føde normalt
Jeg forstår godt din bekymring og krydser fingre Men det skal lige siges, at jeg overhovedet ikke har haft ondt her efter en uge - kun hvis jeg overanstrenger mig... Er også nervøs for hvordan det bliver her når man skal arbejde, han tager afsted kl. 9 og kommer først hjem omkring 20-21 og Olivia hænger nemlig også...
Men selvfølgelig kan du føde normalt
Ja du står også meget alene. Puha det er hårdt ik
Nu er jeg begyndt at få oplevelsen af, at hun vender forkert lidt på afstand. Så det hjælper lidt Synes stadig det er dejligt du lige ville fortælle din oplevelser og det gør også jeg er faldet mere til ro. Tror også min anden fødsel nok skal blive meget bedre end min første fødsel
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128