Tanja78 skriver:
Jo jeg har en pige på 18 mdr og en på 14 dage, man må jo helst ikke løfte mere end babys vægt mere af hensyn til at livmoderen overhovedet ikke er vokset sammen og de har skåret dine mavemuskler over.
Jeg har ingen smerter eller andet. tager det stille og roligt forsøger at lade være med at løfte på Olivia (den store). Manden er hjemme med mig i 5 uger i alt - så han tager det tunge læs til at starte med.. Jeg kan mærke at jeg skal passe bedre på denne gang. Sidste gang startede jeg med at løbe efter en måned og det gik fint.
Mhs til at lege er det intet problem
ikke udover at jeg indmellem skal made Freya.
Jeg kan nemlig huske sidst jeg fik aks var jeg ødelagt i flere uger efter. Jeg kunne dårligt gå 10 m. uden det gjorde mega ondt og blev meget forpustet. Så er der det man ikke må løfte, og det gøre mig meget nervøs især med hensyn til min søn. Han er godt nok 2 år og 3 mdr på det tidspunkt, men allerede nu er han meget hængende da jeg tror han godt ved der er noget i gære. Min mand har kun mulighed for 14 dags barsel ellers skal han tage fra mig. Ja så arbejder han meget langt hjemmefra. Han tager afsted kl. 5.15 om morgen og er hjemme kl. 18.30. Så det er mange timer jeg står selv.
Altså der er jo ikke andet at tage det derfra hvis det skulle ende i kejsersnit igen.
Tusind tak fordi du ville fortælle dine historier omkring aks og pks. Det beroliger mig mere, at hvis det skulle ende i pks, at der er mere tjek på det

Anmeld