15 måneder, kan ikke gå eller kravle..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2010

line melias mor

Tutter skriver:

Var også lige min tanke.. For så er det da mere end en SP der skal ind over!

ja det da fuldstændig frygteligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2010

Becks

line melias mor skriver:

ja det da fuldstændig frygteligt

Ja 

Anmeld

28. juli 2010

*Sofie*

Hejsa

Jeg ville bare lige hurtigt skrive til dig, at min datter på 14 måneder heller ikk går eller kravler
Hun gumper sig frem på numsen.
Og så rejser hun sig op af alt og alle. Hun er så småt begyndt at bevæge sig fra ét møbel til et andet. Men det bedste hun ved er at gå mens man holder hende i hænderne...og hun vil helst gå op og ned af trapper.
Da sundhedsplejersken var hos os ved 1 års undersøgelsen, sagde hun at jeg sku kontakte hende, når Malou begynder at gå. Og det skulle helst være inden 16 måneder. Ellers ska der en fysioterapeut ind over.

Anmeld

29. juli 2010

Anonym trådstarter

line melias mor skriver:

jeg syntes det lyder som nogle gode råd men må altså lige spørge for mit hjerte hoppede da du skrev det omkring hendes mor. tager hun sig stadig ikke af hende og stimulere hende ?

Det er blevet bedre.. hun boede ikke hjemme i 2 måneder, så min bror havde dem selv, men nu vil de så prøve igen..selvom det ikke går skidegodt.. Jeg glæder mig ihvertfald til hun kommer i dagpleje igen! Hun har simpelthen den bedste daplejemor

Jeg har tidligere haft snakket med min bror om det.. og min egen mor for den sags skyld, og vi er meget enige i, at hun nok ikke har magtet at få nummer 2 så tæt på.. Jeg håber bare at der ligesom går et lys op for hende en dag..

Anmeld

29. juli 2010

Anonym trådstarter

Jeg passer hende og hendes søster idag.. spørg lige om jeg blev glad; HUN HAR LÆRT AT KRAVLE!!!!!!

hun numser dog mest stadig, men når der er gulvtæppe kravler hun

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.