15 måneder, kan ikke gå eller kravle..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2010

KarinaIda

Anonym skriver:

tak

du giver mig helt håb!.. kan være at jeg stadig kan nå at lære hende at kravle.. hvordan kom din datter frem indtil da??

humpede frem på rumpen.... Ligesom på billedet!!

Glemte og skirve før, at min datter er også hypermobil, og dette gør de ikke er så hurtige til og lære og gå/kravle

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2010

Anonym trådstarter

KarinaIda skriver:

humpede frem på rumpen.... Ligesom på billedet!!

Glemte og skirve før, at min datter er også hypermobil, og dette gør de ikke er så hurtige til og lære og gå/kravle

hahaha, hvor er hun sød .. sådan gør hun også! hendes ben ser også så sjove ud når hun 'numser' sig frem, de ligger helt fladt på jorden (mit knæ kan ikke engang røre jorden?!).. kom hun bare kravlende af sig selv en dag??

Anmeld

27. juli 2010

B&J

Anonym skriver:

Jeg har kravlet rundt på græsset i flere timer :b hun synes det er rigtig skægt når man flytter hendes ben og arme, men det bliver ikke rigtig til mere..

Og hun kan gå rundt med os i hænderne i flere timer o:

ja så skal der nok en sundhedsplejske til... hun lyder ellers aktiv  og hun kan lig det

Anmeld

27. juli 2010

Mor til Frederic og Freya

Enig med de andre, er du bekymret - så gå videre... Det er ikke dit ansvar at lære og stimulere hende..

Hm. Frederic bliver snart 23 mdr og kan pille sig selv i ørerne med tæerne/ holde sig selv for ørerne med hans fødder. Sidde op og læne sig frem over ben og kysse gulvet osv.

Anmeld

27. juli 2010

6800

Har ingen gode råd, men vil bare lige sige at jeg selv ikke kunne nogen af delene da jeg var 19 måneder...så en fredag formiddag tog min mor mig til lægen, samme fredag om eftermiddagen, rejste jeg mig op ved en stol gik, som om jeg aldrig havde lavet andet...

Anmeld

27. juli 2010

LotteN

jeg har en veninde hvis datter blvier 2 år til oktober. hun har først lige lært og gå nu.  Hun ringede til sundhedsplejersken for at høre hvad hun skulle gøre, men hun mente det nok skulle komme.

Hun endte med at gå til en eller anden form for kiropraktor (kan ikke lige huske hvad det nøjagtigt hedder) og allerede efter første gang de havde været der, tog hun hendes første par skridt dagen efter og efter 3 gange der er hun endelig gående nu .....

Anmeld

27. juli 2010

Anonym trådstarter

Håber at der snart sker noget

Anmeld

28. juli 2010

KarinaIda

Anonym skriver:

hahaha, hvor er hun sød .. sådan gør hun også! hendes ben ser også så sjove ud når hun 'numser' sig frem, de ligger helt fladt på jorden (mit knæ kan ikke engang røre jorden?!).. kom hun bare kravlende af sig selv en dag??

ja det gjorde hun.. rigtig dejligt...

Anmeld

28. juli 2010

line melias mor

jeg syntes det lyder som nogle gode råd men må altså lige spørge for mit hjerte hoppede da du skrev det omkring hendes mor. tager hun sig stadig ikke af hende og stimulere hende ?

Anmeld

28. juli 2010

Becks

line melias mor skriver:

jeg syntes det lyder som nogle gode råd men må altså lige spørge for mit hjerte hoppede da du skrev det omkring hendes mor. tager hun sig stadig ikke af hende og stimulere hende ?

Var også lige min tanke.. For så er det da mere end en SP der skal ind over!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.