15 måneder, kan ikke gå eller kravle..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.523 visninger
34 svar
0 synes godt om
27. juli 2010

Anonym trådstarter

Hejsa.. tænkte om i havde lyst til at hjælpe mig

Jeg er rigtig meget sammen med min niece på 15 måneder, da hendes mor tidligere ikke har magtet særlig meget med begge hendes børn.. (storesøster på snart 3 år)

Så hun er slet ikke blevet stimuleret det hun skal, for jeg skulle jo også hjem engang imellem..

Hun kan ikke gå eller kravle, men numser sig frem og det er umuligt at lægge hende på maven mere, for hun sætter sig bare op.. så jeg tænkte om der var nogen der havde nogle gode øvelser til hende, råd osv? hun er meget stor af sin alder, vejer ca 12 kg..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2010

tinasmor

Mit råd ville være at få barnets sundhedsplejerske ind i billedet.

Anmeld

27. juli 2010

Englehår

Profilbillede for Englehår
Jeg ville også inddrage hendes sundhedsplejerske..

Anja

Anmeld

27. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Enig med de andre

Anmeld

27. juli 2010

Mor-til-asta-09

enig med de andre

Anmeld

27. juli 2010

Halbschön

Anonym skriver:

Hejsa.. tænkte om i havde lyst til at hjælpe mig

Jeg er rigtig meget sammen med min niece på 15 måneder, da hendes mor tidligere ikke har magtet særlig meget med begge hendes børn.. (storesøster på snart 3 år)

Så hun er slet ikke blevet stimuleret det hun skal, for jeg skulle jo også hjem engang imellem..

Hun kan ikke gå eller kravle, men numser sig frem og det er umuligt at lægge hende på maven mere, for hun sætter sig bare op.. så jeg tænkte om der var nogen der havde nogle gode øvelser til hende, råd osv? hun er meget stor af sin alder, vejer ca 12 kg..

Sundhedsplejerske ;o) De kan nogle gode fif til at få motorikken med...

Og så stor er hun da heller ikke ;o) Min søn på 9måneder vejer 13,5kg ;o)

Anmeld

27. juli 2010

Anonym trådstarter

Ja.. det er en god ide, men det bliver bare lidt svært at få lagt forslaget på bordet..

Anmeld

27. juli 2010

Chamomile

Jeg vil også sige sundhedsplejersken. Har du bemærket om hun virker hypermobil? Min datter er selv meget hypermobil, og kravlede først da hun var omkring de 15 måneder.

Anmeld

27. juli 2010

Anonym trådstarter

Jaa, det synes jeg, nu du siger det!

Man kan stadig få hendes tæer op til næsen.. Jeg ved ikke om det er normalt når de er så gamle??

Anmeld

27. juli 2010

Anonym trådstarter

Chamomile skriver:

Jeg vil også sige sundhedsplejersken. Har du bemærket om hun virker hypermobil? Min datter er selv meget hypermobil, og kravlede først da hun var omkring de 15 måneder.

Jaa, det synes jeg, nu du siger det!

Man kan stadig få hendes tæer op til næsen.. Jeg ved ikke om det er normalt når de er så gamle??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.