15 måneder, kan ikke gå eller kravle..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2010

B&J

har du prøvet af sætte hende i kravle stilling???? eller holde hende i hænderne og lad hende stå på hendes ben og se om hun ikke vil gå eller prøv....

ellers sundhedsplejsken...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2010

Thalia

Jeg vil ligesom de andre sige sundhedsplejerske, for så er der i det mindste en fagperson inde over.

Og så er det generelt rigtigt vigtigt at huske at børn altså udvikler sig meget forskelligt. Nogle gider aldrig kravle, og nogle er sene om at gå. Det betyder slet ikke betyde at pigen er understimuleret eller at der er noget galt. Måske er hun bare ikke interesseret i at komme omkring

Anmeld

27. juli 2010

Anonym trådstarter

B&J skriver:

har du prøvet af sætte hende i kravle stilling???? eller holde hende i hænderne og lad hende stå på hendes ben og se om hun ikke vil gå eller prøv....

ellers sundhedsplejsken...

Jeg har kravlet rundt på græsset i flere timer :b hun synes det er rigtig skægt når man flytter hendes ben og arme, men det bliver ikke rigtig til mere..

Og hun kan gå rundt med os i hænderne i flere timer o:

Anmeld

27. juli 2010

Thalia

Anonym skriver:

Jeg har kravlet rundt på græsset i flere timer :b hun synes det er rigtig skægt når man flytter hendes ben og arme, men det bliver ikke rigtig til mere..

Og hun kan gå rundt med os i hænderne i flere timer o:

Men hvis hun vil gå med jer i hænderne er der da absolut intet at være bekymret for?

Jeg troede det var sådan et barn på 15 måneder der kun ville sidde på gulvet.

Anmeld

27. juli 2010

KarinaIda

Jeg er også enig med de andre, en sundhedsplejerske ind over eller en fys... Jeg havde begge dele på min datter, da hun er født for tidligt, men også fordi hun heller ikke ville gå eller kravle... hun begyndt og kravler da hun var omkring 16 mdr og gik 1 mdr efter.... så min datter var også sent ude!
Men som der er en anden der skriver, husk på der er MEGET stor forskel på hvordan børn udvikler sig, og på om de gider eller ikke gider kravle osv....

Anmeld

27. juli 2010

Anonym trådstarter

KarinaIda skriver:

Jeg er også enig med de andre, en sundhedsplejerske ind over eller en fys... Jeg havde begge dele på min datter, da hun er født for tidligt, men også fordi hun heller ikke ville gå eller kravle... hun begyndt og kravler da hun var omkring 16 mdr og gik 1 mdr efter.... så min datter var også sent ude!
Men som der er en anden der skriver, husk på der er MEGET stor forskel på hvordan børn udvikler sig, og på om de gider eller ikke gider kravle osv....

tak

du giver mig helt håb!.. kan være at jeg stadig kan nå at lære hende at kravle.. hvordan kom din datter frem indtil da??

Anmeld

27. juli 2010

Anonym trådstarter

Thalia skriver:

Men hvis hun vil gå med jer i hænderne er der da absolut intet at være bekymret for?

Jeg troede det var sådan et barn på 15 måneder der kun ville sidde på gulvet.

Nej nej slet ikke..!!

Men det er kun mig der går rundt med hende.. og jeg er der ikke hele tiden

Anmeld

27. juli 2010

Chamomile

Anonym skriver:

Jaa, det synes jeg, nu du siger det!

Man kan stadig få hendes tæer op til næsen.. Jeg ved ikke om det er normalt når de er så gamle??

Det kunne godt være et tegn. Og så er det selvfølgelig vigtigt, at hun får hjælp med fys. og ergoterapi, for det er virkelig frustrende for de små.

Anmeld

27. juli 2010

Chamomile

Anonym skriver:

Jaa, det synes jeg, nu du siger det!

Man kan stadig få hendes tæer op til næsen.. Jeg ved ikke om det er normalt når de er så gamle??

Det kunne godt være et tegn. Og så er det selvfølgelig vigtigt, at hun får hjælp med fys. og ergoterapi, for det er virkelig frustrende for de små.

Anmeld

27. juli 2010

Thalia

Anonym skriver:

Nej nej slet ikke..!!

Men det er kun mig der går rundt med hende.. og jeg er der ikke hele tiden

Jamen bare rolig, man behøver slet ikke træne den slags. Det er fint at hun bliver gået med ind imellem, men ellers skal hun nok rejse sig op og gå selv når hun er klar til det

Hun bliver jo både stimuleret af at se andre mennesker gå rundt, og især af at se storesøster gå. - Og mon ikke også hun er i noget pasningstilbud af en art? Der kontakter de jo også en pædagogisk ekspert hvis der er tvivl om udviklingen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.