Runa 2 måneder - billeder ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

dorthemus skriver:

Ja det må vi aftale snart  Min lille mus har haft så ondt maven i dag og sovet så dårligt og grædt grædt grædt..hvilket hun stort set aldrig gør...pyhh den var hård  Nu sover hun endelig og jeg håber hun gør det længe

Åh det lyder virkelig hårdt søde. Nogle dage er bare kæmpe hårde. Det skal nok blive godt igen. Hold ud fantastiske moder. 

KNUS

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2010

*A*

dorthemus skriver:

Så kan jeg altså ikke styre mig længere, men MÅ lægge nye billeder ud af min lille pige der nu er 2 måneder gammel idag

Der sker bare så meget nyt med hende hele tiden: hun er nu  blevet mere interesseret i sit legetøj som ellers har ligget og samlet støv i stuen. Hun dasker til det og smiler når det siger lyde, hun er også begyndt at småpludre og "snakke" med mig og bliver så ivrig når jeg svarer

Og så er sengelægningen blevet meget bedre, selvom hun dog stadig liiiige skal markere lidt utilfredshed med at blive lagt

Hun er bare REN lykke

Hej Dorthe,

Hvor er Runa bare en skøn lille prinsesse 

Jeg er helt vild med det sengetøj Runa har (det med uglerne på) Hvor har du købt det henne?

Anmeld

29. juli 2010

dorthemus

*A* skriver:

Hej Dorthe,

Hvor er Runa bare en skøn lille prinsesse 

Jeg er helt vild med det sengetøj Runa har (det med uglerne på) Hvor har du købt det henne?

Tak  Mærket er Exclusively Quilters...har købt det på messe, men har nu fundet det på en internetside www.tøjsnoren.dk under Kristina Löfquist

Anmeld

29. juli 2010

dorthemus

Tullebobs skriver:

Tror jeg desværre ikke - Trendsales er shoppehimlen, så prøv da at springe ud i det Skriv endelig til mig, hvis jeg kan hjælpe med noget. Er TS haj - og lidt for dygtig hvis du spøger finansministeren herhjemme

Hejsa

Har fundet uglesengetøjet på www.tøjsnoren.dk under kristina Löfquist

Anmeld

29. juli 2010

dorthemus

Rollo skriver:

Åh du er heldig - det er såå fint!

Ja det må du meget gerne Tak!

Hej

Uglesengetøjet kan købes på www.tøjsnoren.dk under Kristina Löfquist

Anmeld

29. juli 2010

Barbamama

dorthemus skriver:

Tak altså hun er også bare min lille store kærlighed ...OG sin morfars

Ja det er der ikke noget at sige til! Hun er bare for dejlig!!!! Kom endelig med mere billedspam. He he

Anmeld

29. juli 2010

dorthemus

michella80 skriver:

Ja det er der ikke noget at sige til! Hun er bare for dejlig!!!! Kom endelig med mere billedspam. He he

He he så gerne...lagde faktisk tre billeder mere ud længere inde i tråden

Anmeld

29. juli 2010

Barbamama

dorthemus skriver:

He he så gerne...lagde faktisk tre billeder mere ud længere inde i tråden

Nåååååårh!!!! Eeeej jeg smelter altså fuldstændig over hende!!! Skønne smukke pige!!!! Kan godt forstå du gerne vil vise hende frem!

Anmeld

30. juli 2010

*A*

dorthemus skriver:

Tak  Mærket er Exclusively Quilters...har købt det på messe, men har nu fundet det på en internetside www.tøjsnoren.dk under Kristina Löfquist

SUPER! Tusind tak... Jeg bestiller med det samme  

Anmeld

30. juli 2010

*A*

dorthemus skriver:

SUPER! Tusind tak... Jeg bestiller med det samme  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.