Er vild med denne kjole

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2010

Lullaby

mariamiss6 skriver:

Du bliver da sikkert voldsomt lækker....

Ikke for noget, men jeg googlede dit gamle brugernavn, og dine indlæg kommer stadig frem... Der er bare lige det ved det, at når man trykker sig ind på indlægget, så er profilnavnet det du bruger nu...

Men altså du popper stadig op når man googler dit gamle brugernavn...

Ja jeg ved det.  Synes det var så smart dengang jeg gjorde det men nu tror jeg faktisk at det eneste der hjælper er at slette profilen og så lave en helt ny men gider ikke..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2010

Lullaby

Eva. skriver:

Å hvor dejligt du forkælder dig selv...sådan skal det være...måske du lige smider et billede af dig i den når det er... lyder i hvert fald til at du bliver rigtig smækker lækker... dit lille nips..

HVIS jeg er lækker i spejlet så skal jeg nok

Anmeld

26. juli 2010

Lullaby

Eva. skriver:

Å hvor dejligt du forkælder dig selv...sådan skal det være...måske du lige smider et billede af dig i den når det er... lyder i hvert fald til at du bliver rigtig smækker lækker... dit lille nips..

Og ved du hvad, nu har jeg altså set billederne af dig inde i maven før og efter og du er altså ikke helt dårlig selv

Anmeld

26. juli 2010

mariamiss6

Lullaby skriver:

Ja jeg ved det.  Synes det var så smart dengang jeg gjorde det men nu tror jeg faktisk at det eneste der hjælper er at slette profilen og så lave en helt ny men gider ikke..

Naaaaarj du skulle da hellere bare tage dit gamle navn tilbage Så kanjeg bedre finde ud af det LOL

Anmeld

26. juli 2010

Svei

Lullaby skriver:

Og ved du hvad, nu har jeg altså set billederne af dig inde i maven før og efter og du er altså ikke helt dårlig selv

Tak, søde...men der kan man ikke se hvor bred jeg faktisk er...min gode ven sagde den anden dag at jeg lignede en der trænede og at jeg da kunne blive en rigtig kæmpe kvinde hvis jeg begyndte... misunder bare jer der er små nips med en lille ryg osv...men tja, sådan er jeg bare ikke og må gå udenom de der fine kjoler...

Anmeld

26. juli 2010

Vial

Lullaby skriver:

Ved du hvad, det har jeg faktisk overvejet men, bær lige over med mig, kan det lade sig gøre at sætte dem pænt fast med tape?

Super flot kjole.

Netto har tilbud på gaffatape, har jeg set  

Anmeld

26. juli 2010

Svei

Lullaby skriver:

HVIS jeg er lækker i spejlet så skal jeg nok

Dét er du helt sikkert...

Anmeld

26. juli 2010

Lullaby

KaMa skriver:

Super flot kjole.

Netto har tilbud på gaffatape, har jeg set  

Okay, ikke grine men jeg kan ikke finde ud af det, har prøvet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.