Er vild med denne kjole

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2010

mariamiss6

Lullaby skriver:

Jeg har lige målt og en str 36 er 88 over brystet, jeg er 90 så tror jeg køber den og så satser jeg på at den kan sidde pænt på mine babser

ja gør du det

Men et spørgsmål.... Hvordan sad dine babser da du målte? aætså havde du en bh på der løftede dem meget, eller slet ingen, eller havde du noget på der løftede på samme måde som kjolen vil gøre?

Jeg tænkte bare om det gjorde en forskel måske....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2010

Lullaby

mariamiss6 skriver:

ja gør du det

Men et spørgsmål.... Hvordan sad dine babser da du målte? aætså havde du en bh på der løftede dem meget, eller slet ingen, eller havde du noget på der løftede på samme måde som kjolen vil gøre?

Jeg tænkte bare om det gjorde en forskel måske....

Man kan slet ikke få den i en mindre str  Så hvis mine babser er mindre så håber jeg at den kan passe...

Anmeld

25. juli 2010

mariamiss6

Lullaby skriver:

Man kan slet ikke få den i en mindre str  Så hvis mine babser er mindre så håber jeg at den kan passe...

Godt så Nu er jeg så spændt på at høre om du kan passe den når den kommer... og kan du det, så er jeg tæt på at forlange billedebevis

Anmeld

25. juli 2010

Lullaby

mariamiss6 skriver:

Godt så Nu er jeg så spændt på at høre om du kan passe den når den kommer... og kan du det, så er jeg tæt på at forlange billedebevis

jamen jeg skal nok sende billede HVIS jeg kan passe den

Anmeld

25. juli 2010

line melias mor

den er bare super lækker du må lige smide et billed ind så vi kan se dig med den på hvis du køber den

Anmeld

25. juli 2010

Lullaby

line melias mor skriver:

den er bare super lækker du må lige smide et billed ind så vi kan se dig med den på hvis du køber den

Jeg har købt den men smider altså kun billede ind hvis jeg kan passe den

Anmeld

25. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Har selv noget brysttape fra Change som jeg synes er rigtig godt. Husk at klippe dem lidt til, hvis der der for lange eller høje ud, så de ikke stikker frem efter du har sat dem på.

Mener der er 2 sæt i en pakke. Held og lykke med det. Rigtig fin kjole i øvrigt.

Anmeld

25. juli 2010

mariamiss6

Lullaby skriver:

jamen jeg skal nok sende billede HVIS jeg kan passe den

Hurra

Og HVORFOR har du ændret dit navn? jeg kan jo ikke finde ud af det, og jeg kan ellers ikke enganghuske hvad du hed før... Jeg ved bare at navnet ikke passer med billedet LOL

Anmeld

25. juli 2010

Lullaby

mariamiss6 skriver:

Hurra

Og HVORFOR har du ændret dit navn? jeg kan jo ikke finde ud af det, og jeg kan ellers ikke enganghuske hvad du hed før... Jeg ved bare at navnet ikke passer med billedet LOL

Hehe, fordi at jeg brugte navnet alle vegne og en dag jeg googlede det så jeg pludselig alle mine indlæg så besluttede at jeg ville skifte navn

Anmeld

25. juli 2010

Svei

Jeg ville ikke vælge sådan et snit med mine bryster...ville se ret voldsomt ud og signalere noget helt forkert...til mig i hvert fald. Men fin er den, til kvinder uden for store babser... men kan du ikke bestille dn og sende den retur hvis det bliver for voldsomt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.