Er vild med denne kjole

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2010

mariamiss6

Lullaby skriver:

Hehe, fordi at jeg brugte navnet alle vegne og en dag jeg googlede det så jeg pludselig alle mine indlæg så besluttede at jeg ville skifte navn

Men hvad var det nu dit gamle navn var? bare fordi jeg er nysgerrig nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2010

Svei

Lullaby skriver:

Jeg har lige målt og en str 36 er 88 over brystet, jeg er 90 så tror jeg køber den og så satser jeg på at den kan sidde pænt på mine babser

Hov...havde slet ikek læst det du skrev her...når ikke du er større, så tror jeg den bliver så fin, er jo lige lavet til små nips som dig, med ikke kæmpe bryster...

Anmeld

25. juli 2010

Lullaby

Eva. skriver:

Jeg ville ikke vælge sådan et snit med mine bryster...ville se ret voldsomt ud og signalere noget helt forkert...til mig i hvert fald. Men fin er den, til kvinder uden for store babser... men kan du ikke bestille dn og sende den retur hvis det bliver for voldsomt...

Jamen ved ikke om den vil signalere noget forkert. Har mange kjoler med lavt snit. Tror det er op til den enkelte kvinde hvordan hun ser sig selv.

Anmeld

25. juli 2010

Lullaby

Eva. skriver:

Hov...havde slet ikek læst det du skrev her...når ikke du er større, så tror jeg den bliver så fin, er jo lige lavet til små nips som dig, med ikke kæmpe bryster...

Nu ved jeg ikke om jeg er nips, jeg er en 65f

Anmeld

25. juli 2010

Lullaby

mariamiss6 skriver:

Men hvad var det nu dit gamle navn var? bare fordi jeg er nysgerrig nu

MorpåSjælland

Anmeld

25. juli 2010

Svei

Lullaby skriver:

Nu ved jeg ikke om jeg er nips, jeg er en 65f

Jo....det er jo ikke så store bryster og da du heller ikke er stor i omkreds så tror jeg den er så fin...altså, jeg ville ligne en der var billigt til salg...men jeg er jo også nærmest en sumobryder i forhold til dig...

Anmeld

25. juli 2010

Svei

Lullaby skriver:

Jamen ved ikke om den vil signalere noget forkert. Har mange kjoler med lavt snit. Tror det er op til den enkelte kvinde hvordan hun ser sig selv.

Nu var det også mig selv jeg gik ud fra...og jeg ser vildt billig ud i sådanne kjoler, eller jeg føler i hvert fald jeg ser sådan ud,...men måske det bare er mig...i hvert fald er jeg alt for stor til sådan en kjole og så ser jeg lidt gravid ud hvis ikke de går ind i taljen og brysterne bliver meget voldsomme at se på-griner

Anmeld

25. juli 2010

Lullaby

Eva. skriver:

Nu var det også mig selv jeg gik ud fra...og jeg ser vildt billig ud i sådanne kjoler, eller jeg føler i hvert fald jeg ser sådan ud,...men måske det bare er mig...i hvert fald er jeg alt for stor til sådan en kjole og så ser jeg lidt gravid ud hvis ikke de går ind i taljen og brysterne bliver meget voldsomme at se på-griner

Den er i hvert fald købt nu  Jeg satser stærkt på at jeg kan passe den. Ellers må jeg prøve at arrangere noget retur for den er købt på trendsales.  Efter jeg har tabt mig (JUBIIII) så synes jeg jeg trænger til noget nyt tøj. Og Mathias har snart dimission så ville gerne se lidt lækker ud i noget nyt.. så mangler jeg bare at få farvet hår...

Anmeld

25. juli 2010

mariamiss6

Lullaby skriver:

Den er i hvert fald købt nu  Jeg satser stærkt på at jeg kan passe den. Ellers må jeg prøve at arrangere noget retur for den er købt på trendsales.  Efter jeg har tabt mig (JUBIIII) så synes jeg jeg trænger til noget nyt tøj. Og Mathias har snart dimission så ville gerne se lidt lækker ud i noget nyt.. så mangler jeg bare at få farvet hår...

Du bliver da sikkert voldsomt lækker....

Ikke for noget, men jeg googlede dit gamle brugernavn, og dine indlæg kommer stadig frem... Der er bare lige det ved det, at når man trykker sig ind på indlægget, så er profilnavnet det du bruger nu...

Men altså du popper stadig op når man googler dit gamle brugernavn...

Anmeld

25. juli 2010

Svei

Lullaby skriver:

Å hvor dejligt du forkælder dig selv...sådan skal det være...måske du lige smider et billede af dig i den når det er... lyder i hvert fald til at du bliver rigtig smækker lækker... dit lille nips..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.