Er vild med denne kjole

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.065 visninger
37 svar
0 synes godt om
25. juli 2010

Lullaby

men ved ikke om jeg kan bruge den. Har jo store bryster og jeg kan ikke bære bh i denne her.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2010

mariamiss6

Ser det ikke ud som om den er så stram under brysterne, at den burde bære dine bryster uden du har bh på?

Og hvis de også er lidt lange kunne den godt se ud som om den samler dem lidt op også

Anmeld

25. juli 2010

Lullaby

mariamiss6 skriver:

Ser det ikke ud som om den er så stram under brysterne, at den burde bære dine bryster uden du har bh på?

Og hvis de også er lidt lange kunne den godt se ud som om den samler dem lidt op også

Jo måske. Jeg håber at den kan bære dem  problemet er jo bare at jeg er meget tynd men med enorme babser og man køber den efter bryststr. Men mon ikke jeg så kan overtale min mor til at sy den ind hvis det er

Anmeld

25. juli 2010

LC

Den er vildt sød... Man kan da bare få en stropløs bh, det kan man sagtens have under..

Anmeld

25. juli 2010

Lullaby

LC skriver:

Den er vildt sød... Man kan da bare få en stropløs bh, det kan man sagtens have under..

Nej for se ryggen..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. juli 2010

mariamiss6

Lullaby skriver:

Jo måske. Jeg håber at den kan bære dem  problemet er jo bare at jeg er meget tynd men med enorme babser og man køber den efter bryststr. Men mon ikke jeg så kan overtale min mor til at sy den ind hvis det er

Sorry men jeg sad altså lige her og blev lidt lækkersulten LOL....

Arj mon ikke du kan få din mor til at sy den ind?

Du kan jo evt. prøve at købe den en lille smule for lille, i forhold til dine babser, og så håbe at det ikke er nødvendigt at sy den ind andre steder, og at den så bærer dine bryster rigtig flot

Anmeld

25. juli 2010

Lullaby

mariamiss6 skriver:

Sorry men jeg sad altså lige her og blev lidt lækkersulten LOL....

Arj mon ikke du kan få din mor til at sy den ind?

Du kan jo evt. prøve at købe den en lille smule for lille, i forhold til dine babser, og så håbe at det ikke er nødvendigt at sy den ind andre steder, og at den så bærer dine bryster rigtig flot

Jeg har lige målt og en str 36 er 88 over brystet, jeg er 90 så tror jeg køber den og så satser jeg på at den kan sidde pænt på mine babser

Anmeld

25. juli 2010

CS

så er det ikke andet at gøre end blive ven med brysttape

Anmeld

25. juli 2010

Lullaby

ChristinaS skriver:

så er det ikke andet at gøre end blive ven med brysttape

Ved du hvad, det har jeg faktisk overvejet men, bær lige over med mig, kan det lade sig gøre at sætte dem pænt fast med tape?

Anmeld

25. juli 2010

CS

Lullaby skriver:

Ved du hvad, det har jeg faktisk overvejet men, bær lige over med mig, kan det lade sig gøre at sætte dem pænt fast med tape?

Ja det er jeg ganske sikker på - måske du skulle prøve i en lingeri forretning, er sikker på at de kan hjælpe med at find det helt rette.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.