jesus det var en sand kamp herhjemme at finde på navne! eller dvs Søren skrev et eventyr til mig om mig/os kort før vi begyndte projekt baby og der navngav han vores førstefødte (en pige) ud fra den smukkeste betydning. Vi var nu alligevel igennem pigenavnerækken da vi lånte navnebogen, men til sidst begyndte vi at vælge trælse navne bare for at nedskyde den andens forslag
drengenavnet kom på en eller anden måde. ikke nemmere end pigenavnene, men alligevel, fordi det var i samme "kategori". mellemnavnene er kommet løbende. et drengemellemnavn var vi enige om fra starten og pigemellemnavnet kom lidt senere. det er mellemnavne efter store revolutionære helte for os
vores navne er meget nordisk klingende, i form af et vis nordisk skarphed som højst sandsynlig blir et helvede for alle andre nationaliteter at udtale, men hey - vores egne navne er heller aldrig blevet udtalt præcist korrekt af andre nationaliteter 
når jeg skriver drengenavn et og pigenavn et er det fordi det ikke er lykkedes os at blive enige om andet end eet pigenavn og eet drengenavn. så hvis der skulle melde sig en unge mere på banen, så kommer der højst sandsynlig en del indlæg med overskriften "jeg hader Søren og hans lorteforslag til navne!" 
dog lavede vi en mappe dengang for 3 år siden da vi startede debatten, som jeg for nylig fandt og den indeholder disse (for)navne, som vi stadig er NOGENLUNDE enige om
/p>
Drenge: Asfred, Asp, Harald og Trygve
Piger: Aud, Elva, Lyng og Lys
De udvalgte navne er hemmelige indtil videre, men jeg tror godt du kender dem, missekat? 
Anmeld