Det er sært at et navn som BIANCA, allerede var "NR. 1" på listen over pigenavne, allerede INDEN Kenneth og jeg fandt sammen. Vi var begge vilde med dét navn. Så det var faktisk næsten bestemt længe inden hun "blev lavet"....
...Dog ville vi ikke ligge os helt endeligt fast på noget, før vi havde hende i vores arme. Og vi tvivlede da også kortvarrigt, da hun var født, om hun skulle hedde Freja. Men nej, hun var og blev jo bare en Bianca.
Med Celina var intet på plads. Og det var faktisk først de sidste par måneder af graviditeten at jeg kom på dét navn, og forsøgte at præge Kenneth. Vi vævede længe, og lå til sidst mellem navnene : Xenia eller Celina (vi havde også flere andre oppe, bla. Nadja, Natascha, Freja (som jo lå tilbage efter Bianca ikke skulle hedde dét) ....og så havde Kenneth et par forslag, som jeg ikke var til, bla. Malia. Og jeg havde et par stykker, som Kenneth ikke ville være med til, bla. Naja eller Linea.
Det er ikke særligt bevidst, men ligesom bare blevet sådan ved et tilfælde, at næsten alle navne, som vi begge kan lide, altid ender på A.
Drengenavne blev jo ikke aktuelle, men der var vi da også inde på nogle stykker.... Bla. Lucas, Noah, Tristan, Daniel eller Sebastian.
Jeg kan godt lide at navnet er lidt specielt. Men det er bestemt ikke et must!
Det vigtigste er, at vi kan blive enige herhjemme, og begge godt kan LIDE navnet. Først derefter har jeg så tjekket op på, hvor mange der hedder det samme, og hvad navnet betyder osv.. 
Anmeld