Sandt eller falsk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2010

mor-til-vanessa

Eva. skriver:

Det tror jeg er en god idé....jeg kan se når jeg tager et par kilo på at det sætter sig over det område der blev suget, men det går selvfølgelig væk når jeg taber mig igen,...men alt andet lige, så er det nok meget godt at vente til man har fået de børn man skal, for der sker jo så meget efter en graviditet med kroppen..

ja det er jo det. må prøve med hård træning først.

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2010

Svei

mor-til-vanessa skriver:

ja det er jo det. må prøve med hård træning først.

knus

Ja, gør det... heldigvis er det jo de færreste der ender med den sørgelige krop som jeg gjorde...mit var vidst ret ekstremt....

Anmeld

25. juli 2010

mor-til-vanessa

Eva. skriver:

Ja, gør det... heldigvis er det jo de færreste der ender med den sørgelige krop som jeg gjorde...mit var vidst ret ekstremt....

du har jo også fået 3 børn. synes da slet ikke du så tyk ud

Anmeld

25. juli 2010

Svei

mor-til-vanessa skriver:

du har jo også fået 3 børn. synes da slet ikke du så tyk ud

Inden jeg tabte mig var jeg ret tyk og så er min hud rigtig dårlig så derfor var både bryster og mave jo ødelagt....har set mange smukke kvinder der har født børn og taget på og tabt sig uden det kan ses... og jeg misunder dem..

Anmeld

25. juli 2010

mor-til-vanessa

Eva. skriver:

Inden jeg tabte mig var jeg ret tyk og så er min hud rigtig dårlig så derfor var både bryster og mave jo ødelagt....har set mange smukke kvinder der har født børn og taget på og tabt sig uden det kan ses... og jeg misunder dem..

ja men alle er også forskellige. misunder også min lille søster som man slet ikke kan se hun har været gravid og har født. jeg havde dog selv en rigtig god graviditet, men har så taget på efter jeg har født, mega nedern men har nok spist for meget junk.

misunder også dem der kan spise ligehvad de har lyst til og stadig holde vægten. bare man var en af dem

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.