Sandt eller falsk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.282 visninger
34 svar
0 synes godt om
25. juli 2010

SarahAa

Jeg faldt lige over denne hjemmeside, da jeg gerne vil tabe mig

Men jeg ved ikke om det er en falsk eller sand historie.

Hvad tror I?

http://michelleshistorie.com/2/?c=220&cl=16619095

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2010

otlitrom

SarahAa skriver:

Hvad tror I?

Meget falsk!! Hvor kommer Michelle fra i dit indlæg? Hun kommer sjovt nok fra Vejle, når jeg åbner det

Anmeld

25. juli 2010

mariamiss6

SarahAa skriver:

Hvad tror I?

Min tekst starter således Hej, jeg hedder Michelle, og jeg kommer fra J?gerspris.

Der står garanteret et andet bynavn i din tekst

Så jeg ville sige den var falsk... Jeg kan ikke sige om produkterne virker, og om nogen måske har oplevet netop det som historien fortæller... Men det er helt sikkert et reklamestunt....

Anmeld

25. juli 2010

Svei

Og fra min by når jeg gør...lugter så meget af fup....vær sød ikke at sidde og finde alle mulige sider og nemme måder at taber dig på...DE FINDES IKKE...desværre, ellers ville alle jo bruge den,

Tag og giv dig selv et stort spark bagi og kom ud og rør dig og spis sundt, det virker...

Anmeld

25. juli 2010

SarahAa

kitty skriver:

Meget falsk!! Hvor kommer Michelle fra i dit indlæg? Hun kommer sjovt nok fra Vejle, når jeg åbner det

Og fra Slangerup når jeg åbner den Okay, svindel så!

Anmeld

25. juli 2010

otlitrom

SarahAa skriver:

Og fra Slangerup når jeg åbner den Okay, svindel så!

Anmeld

25. juli 2010

SarahAa

Eva. skriver:

Og fra min by når jeg gør...lugter så meget af fup....vær sød ikke at sidde og finde alle mulige sider og nemme måder at taber dig på...DE FINDES IKKE...desværre, ellers ville alle jo bruge den,

Tag og giv dig selv et stort spark bagi og kom ud og rør dig og spis sundt, det virker...

Ja jeg ved det godt søde Eva Meen, jeg måtte bare lige kigge rundt. Hihi.

Men du har helt ret

Anmeld

25. juli 2010

Svei

SarahAa skriver:

Ja jeg ved det godt søde Eva Meen, jeg måtte bare lige kigge rundt. Hihi.

Men du har helt ret

Ud og kik på naturen og jeg skal også lige have sparket mig selv ud...har en selvmedlidenheds trøste spise dag...

Anmeld

25. juli 2010

Dot D

Det kan vist kun være falsk, Google kunne vist ikke oversætte acai(not found, hi hi) og colon(not found, hi hi) Og når jeg går ind kommer hun fra Tarm

Anmeld

25. juli 2010

SarahAa

De gratis prøver, acai berry og tyktarmsrenser virkede for mig og mange andre mennesker, men resultaterne varierer fra person til person. Husk også, at jeg fik gratis prøver med Acai Berry og Colon Cleanse tilskud, men der er et lille forsendelsesgebyr og nogle annoncører gør krav gældende for fortsat betaling efter prøven udløber, hvis du ikke afbestiller. Det vægttab jeg oplevede er måske ikke normalt. Disse produkter skal ikke kunne diagnosticere, behandle, helbrede eller undgå nogen sygdom. De viste individer og firmaer , støtter ikke nødvendigvis dette websted, acai kosttilskud eller rensere. Ved at bruge dette websted, forstår du at ejeren af dette websted ikke nødvendigvis støtter eller sponsorerer disse kosttilskudsfirmaer, eller selve kosttilskuddene. Acai bær og Renser skal bruges som et kosttilskud i forbindelse med din aktive livsstil. Nogle annoncører kræver at prøven afbestilles fjorten dage efter prøveperiodens udløb mens andre annoncører giver dig 30 dage til at afbestille den gratis prøve. Se venligst betingelser per annoncør vedrørende det specifikke antal dage det kræves for at afbestille din gratis prøve inden fortsat opkrævning begynder. Alle historier på denne side er kreative skrivelser og ikke nødvendigvis sande, og repræsenterer ikke nødvendigvis rigtige produkt kommentarer eller normalt brug.

----------------------------------------------

Ja måske jeg skulle åbne øjnene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.