De gratis prøver, acai berry og tyktarmsrenser virkede for mig og mange andre mennesker, men resultaterne varierer fra person til person. Husk også, at jeg fik gratis prøver med Acai Berry og Colon Cleanse tilskud, men der er et lille forsendelsesgebyr og nogle annoncører gør krav gældende for fortsat betaling efter prøven udløber, hvis du ikke afbestiller. Det vægttab jeg oplevede er måske ikke normalt. Disse produkter skal ikke kunne diagnosticere, behandle, helbrede eller undgå nogen sygdom. De viste individer og firmaer , støtter ikke nødvendigvis dette websted, acai kosttilskud eller rensere. Ved at bruge dette websted, forstår du at ejeren af dette websted ikke nødvendigvis støtter eller sponsorerer disse kosttilskudsfirmaer, eller selve kosttilskuddene. Acai bær og Renser skal bruges som et kosttilskud i forbindelse med din aktive livsstil. Nogle annoncører kræver at prøven afbestilles fjorten dage efter prøveperiodens udløb mens andre annoncører giver dig 30 dage til at afbestille den gratis prøve. Se venligst betingelser per annoncør vedrørende det specifikke antal dage det kræves for at afbestille din gratis prøve inden fortsat opkrævning begynder. Alle historier på denne side er kreative skrivelser og ikke nødvendigvis sande, og repræsenterer ikke nødvendigvis rigtige produkt kommentarer eller normalt brug.
----------------------------------------------
Ja måske jeg skulle åbne øjnene 
Anmeld