Sandt eller falsk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2010

4kløver

Her kommer hun fra odense.. sjovt det gør jeg også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2010

Svei

mor-til-vanessa skriver:

hos mig kommer hun fra odder.

det er fysisk umuligt at tabe 16 kg på 4 uger. tror ikke engang man kunne det hvis man ingenting spiste og trænede fra morgen til aften. måske man kunne med en fedtsugning, hvis man havde 16 fedt man kunne suge væk.

den eneste rigtige vej til vægttab er kostomlægning og motion. ( fedtsugning)

men kender det selv. det er meget fristende at prøve en nem udvej

knus

Må lige korrigere dig...fedtsugning bruges ikke til vægttab.

Anmeld

25. juli 2010

mor-til-vanessa

Eva. skriver:

Må lige korrigere dig...fedtsugning bruges ikke til vægttab.

ryger der ikke nogle kg af når man suger fedtet væk????

hmm det troede jeg, men det fjerner i hver fald lidt af problemet.

Anmeld

25. juli 2010

Svei

ryger der ikke nogle kg af når man suger fedtet væk????

hmm det troede jeg, men det fjerner i hver fald lidt af problemet.

Fedtsugning fjerner uheldige fedtdepoter, dvs der er tale om få hundrede gram...så nej, man kan desværre ikke tabe sig den vej, det ville være livsfarligt at begive sig ud i og det gør kirurgerne heldigvis ikke....det er kun mennesker med ey bmi under 25 som er egnede til det.. altså mennesker som vejer det de skal og ikke ønsker at tabe mere eller tage på. Efter en fedtsugning skal man holde den vægt man har på tidspunktet ellers får man buler, da der ved fedtsugning fjernes fedtceller og der derved ikke lagres fedt der igen...i hvert fald ikke uden det ser skidt ud...

Hov, jeg kan lige sige at på mig sugede hun 12 steder!! primært og mest ved yderlår, ridebukser og hun fjernede alt i alt, fra alle 12 steder 820ml helt præcis... ikke meget kur der..

Anmeld

25. juli 2010

mor-til-vanessa

Eva. skriver:

Fedtsugning fjerner uheldige fedtdepoter, dvs der er tale om få hundrede gram...så nej, man kan desværre ikke tabe sig den vej, det ville være livsfarligt at begive sig ud i og det gør kirurgerne heldigvis ikke....det er kun mennesker med ey bmi under 25 som er egnede til det.. altså mennesker som vejer det de skal og ikke ønsker at tabe mere eller tage på. Efter en fedtsugning skal man holde den vægt man har på tidspunktet ellers får man buler, da der ved fedtsugning fjernes fedtceller og der derved ikke lagres fedt der igen...i hvert fald ikke uden det ser skidt ud...

Hov, jeg kan lige sige at på mig sugede hun 12 steder!! primært og mest ved yderlår, ridebukser og hun fjernede alt i alt, fra alle 12 steder 820ml helt præcis... ikke meget kur der..

ahhh så blev jeg lidt klogere

ja så er der kun den hårde vej

knus

Anmeld

25. juli 2010

Svei

mor-til-vanessa skriver:

ahhh så blev jeg lidt klogere

ja så er der kun den hårde vej

knus

tror mange har samme opfattelse som dig...havde jeg egentlig nok også selv...sådan lidt amerikansk total mekeover hvor de suger kilo efter kilo ud...eller det virker sådan.

Men ja, heldigvis er virkeligheden ikke sådan...og de suger kun hvad man ikke naturligt selv kan tabe...eller træne væk..

Anmeld

25. juli 2010

mor-til-vanessa

Eva. skriver:

tror mange har samme opfattelse som dig...havde jeg egentlig nok også selv...sådan lidt amerikansk total mekeover hvor de suger kilo efter kilo ud...eller det virker sådan.

Men ja, heldigvis er virkeligheden ikke sådan...og de suger kun hvad man ikke naturligt selv kan tabe...eller træne væk..

så hvis de kan se det er noget man kan træne væk, så vil de ikke fedtsuge???

Anmeld

25. juli 2010

Svei

mor-til-vanessa skriver:

så hvis de kan se det er noget man kan træne væk, så vil de ikke fedtsuge???

Der er sikkert altid nogen der vil det hele for penge... Men min kirurg ville ikek suge hvis jeg kunne tabe mig og de fedtdepoter forsvandt...for det første er det jo spild af penge og for det andet er det jo bedst ikke at gå ind og suge og skære osv...så nej, hun ville ikke suge mig hvis jeg vejede for meget...faktisk skulle jeg tabe mig 3 kilo før hun ville løfte min barm...og der skete godt nok meget med brysterne på de få kilo...man må hellere ikke rykke mere end maks tre kilo op eller ned efter et løft, for så smadrer man brysterne igen....

Anmeld

25. juli 2010

mor-til-vanessa

Eva. skriver:

Der er sikkert altid nogen der vil det hele for penge... Men min kirurg ville ikek suge hvis jeg kunne tabe mig og de fedtdepoter forsvandt...for det første er det jo spild af penge og for det andet er det jo bedst ikke at gå ind og suge og skære osv...så nej, hun ville ikke suge mig hvis jeg vejede for meget...faktisk skulle jeg tabe mig 3 kilo før hun ville løfte min barm...og der skete godt nok meget med brysterne på de få kilo...man må hellere ikke rykke mere end maks tre kilo op eller ned efter et løft, for så smadrer man brysterne igen....

okay ja så er det ikke lige den mest lette løsning.

jeg synes i hver fald jeg de sidste 6 år har haft meget elevator vægt. og det duer jo ikke hvis jeg skal have en fedtsugning. gider jo ikke rende rundt med buler på maven. måske det også er bedst at vente til man har fået de børn man skal have

knus

Anmeld

25. juli 2010

Svei

mor-til-vanessa skriver:

okay ja så er det ikke lige den mest lette løsning.

jeg synes i hver fald jeg de sidste 6 år har haft meget elevator vægt. og det duer jo ikke hvis jeg skal have en fedtsugning. gider jo ikke rende rundt med buler på maven. måske det også er bedst at vente til man har fået de børn man skal have

knus

Det tror jeg er en god idé....jeg kan se når jeg tager et par kilo på at det sætter sig over det område der blev suget, men det går selvfølgelig væk når jeg taber mig igen,...men alt andet lige, så er det nok meget godt at vente til man har fået de børn man skal, for der sker jo så meget efter en graviditet med kroppen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.