Sandt eller falsk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2010

Dansker I Holland

LOL og fra Taastrup når jeg åbner den ... Hvor dumt altså.. FAKE!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2010

SarahAa

Eva. skriver:

Ud og kik på naturen og jeg skal også lige have sparket mig selv ud...har en selvmedlidenheds trøste spise dag...

Ja det burde jeg også gøre Men det er så fristende at sidder her på com og lave ingenting. MEN man taber sig bare ikke rigtig af det

Årh de dage kender jeg alt til Øv!

Anmeld

25. juli 2010

Svei

SarahAa skriver:

Ja det burde jeg også gøre Men det er så fristende at sidder her på com og lave ingenting. MEN man taber sig bare ikke rigtig af det

Årh de dage kender jeg alt til Øv!

Kender det alt for godt....øv...men jeg skal bare afsted...har en date i dag, så må hellere få strammet op..

Anmeld

25. juli 2010

SarahAa

Eva. skriver:

Kender det alt for godt....øv...men jeg skal bare afsted...har en date i dag, så må hellere få strammet op..

Ja det er lidt øv når man pludselig kigger på uret, og faktisk næsten har brugt det meste af sin søndag på bare at sidde på sin flade 

Uuuh, det lyder da dejligt. Af sti af sted med dig (og mig  )

Anmeld

25. juli 2010

Svei

SarahAa skriver:

Ja det er lidt øv når man pludselig kigger på uret, og faktisk næsten har brugt det meste af sin søndag på bare at sidde på sin flade 

Uuuh, det lyder da dejligt. Af sti af sted med dig (og mig  )

Ja, kender det...har så alt det jeg skal forberede til min praktik som undskyldning og som jeg laver ind imellem...lidt af...

Ja, vi må afsted....prøv evt bare at løbe lidt og gå lidt...et minuts løb og to min. gang...hvis ikke du er i træning...men du vil hurtigt forbedre dig..

Anmeld

25. juli 2010

baby2010

Hahaha hos mig står noget så kikset som Copenhagen! Hvor er det grineren 

Anmeld

25. juli 2010

SarahAa

Eva. skriver:

Ja, kender det...har så alt det jeg skal forberede til min praktik som undskyldning og som jeg laver ind imellem...lidt af...

Ja, vi må afsted....prøv evt bare at løbe lidt og gå lidt...et minuts løb og to min. gang...hvis ikke du er i træning...men du vil hurtigt forbedre dig..

Ja her er det desværre inegn undskyldning Hihi

Ja det kunne være jeg skulle prøve det. Kan jo tage den bedre halvdel i hånden, og få set slotsparken   Igen. Hehe

Anmeld

25. juli 2010

SarahAa

baby2010 skriver:

Hahaha hos mig står noget så kikset som Copenhagen! Hvor er det grineren 

Ja det er faktisk lidt sjovt

Anmeld

25. juli 2010

Svei

SarahAa skriver:

Ja her er det desværre inegn undskyldning Hihi

Ja det kunne være jeg skulle prøve det. Kan jo tage den bedre halvdel i hånden, og få set slotsparken   Igen. Hehe

God idé...man har det jo så super godt bagefter...

Anmeld

25. juli 2010

mor-til-vanessa

hos mig kommer hun fra odder.

det er fysisk umuligt at tabe 16 kg på 4 uger. tror ikke engang man kunne det hvis man ingenting spiste og trænede fra morgen til aften. måske man kunne med en fedtsugning, hvis man havde 16 fedt man kunne suge væk.

den eneste rigtige vej til vægttab er kostomlægning og motion. ( fedtsugning)

men kender det selv. det er meget fristende at prøve en nem udvej

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.