Hjææææælp til halsbrand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2010

Tanja84

kitty skriver:

Danskvand kan være godt, nu I taler om sodavand

Ja, det kunne da være et godt alternativ. For oftest er det bare brusen jeg har lyst til når det skal være andet end alm. vand og saft.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2010

TineA

Tanja84 skriver:

Den med cocio/cacao må prøves, da jeg nu har hørt det flere steder

Ja, gør det

Men pas på - man bliver alvorligt afhængig af Cocio !

Anmeld

26. juli 2010

puttecolle

Tanja84 skriver:

Godaften de damer...

Er gravid i uge 37 + 5 og har den sidste måneds tid lidt rigtig meget af halsbrand. Prøver så vidt muligt at holde mig fra både stærk og krydret mad, da jeg har hørt det kan gøre det værre -men synes ikke det hjælper.

Det er i sær slemt om aften, når jeg skal i seng, hvilket ofte resulterer i at jeg ikke kan falde i søvn. Ligeledes vågner jeg ofte flere gange (udover alle de gange jeg skal tisse) om natten af det. Synes virkelig det er ubehageligt  

Nogen af jer herinde, der har været/er i samme båd og har nogen gode råd?

jeg lider også rigtigt meget af det men det er fordi jeg drikker cola og pga varmen får det også til at blusse op.... men jeg drikker sødmælk hver gang så tar jeg lige et glas også  inden jeg skal i seng.. fedten i sødmælken lægger jo en hinde... men ellers har jeg hørt at ingefær, marie kiks skulle virke men har ikke selv prøvet det......

Nicole 31+1

Anmeld

26. juli 2010

DyneQ

MANDLER er det eneste der virker på mig... Tag 5-6 mandler og tyk dem RIGTIG godt og så synk dem. Så lægger det sådan en hinde i spiserøret. Hvis det ikke tager det første gang, så bare en tur mere. Men som regl virker det første gang. Det er så vigtig man ikke skylder ned med væske, da det ødelægger hinden...

Med hensyn til at sove, så hjælper det at ligge sig på venstre side da det blokkere for spiserøret, så mavesyret ikke kan stige...

Håber det virker for Jer os

Anmeld

27. juli 2010

FrkLarsen

Pyha, det halsbrand er da også bare så irriterende, er selv begyndt at lide af det, det begyndte for 14 dage siden :/

Her hjælper tyggetabelletterne 'balancid novum' som kan fås på apoteket, de har været mit redningsmiddel . Ellers en ordentlig slurk sødmælk 

Anmeld

27. juli 2010

Naja´s mor

Jeg spiste mange smuttede mandler under min sidste graviditet.. 

De hjalp mig rigtig meget.. 

Så det er vel et forsøg værd..?! 

Anmeld

27. juli 2010

Tanja84

Naja´s mor skriver:

Jeg spiste mange smuttede mandler under min sidste graviditet.. 

De hjalp mig rigtig meget.. 

Så det er vel et forsøg værd..?! 

Selvom jeg ikke er så glad for mandler, kunne det være man skulle prøve. Hellere mandler end halsbrand

Min mor har netop fortalt at en gammel skrøne fra hendes tid som gravid siger at ,halsbrand under graviditet er tegn på at ens baby har meget hår på hovedet - så glæder mig til at se om det skulle holde skik

Synes det er så sjovt med alle de skrøner der er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.