Hjææææælp til halsbrand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2010

Tanja84

henh01 skriver:

Alminox virker også her.

Og ellers læg dig på venstre side når du skal sove så lukker du mavesækken og mindsker halsbrænd.

Hjalp faktisk i nat, da jeg lagde mig om på venstre side, så tak for tippet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2010

kristinards

Tanja84 skriver:

Har godt nok drukket en smule cola ind i mellem på det sidste, da jeg simpelthen har haft brug for noget sukker i denne varme

Så måske det kunne hjælpe, hvis jeg i stedet drak noget andet, når lysten meldte sig

Jah prøv med en anden sodavand, appelsinvand er fx ikk så slemt for mig...

Men æblejuice puha spring den over  

Anmeld

26. juli 2010

Tanja84

jlp90 skriver:

Flødeis virkede for mig. Hjemmeis har sådan nogle små ispinde og sådan en kunne gøre at den var væk i halv time så jeg kunne falde i søvn

Jamen, så har jeg da endnu en god undskyldning for at tømme enten isdisken nede i føtex eller hjemis næste gang de ringer med klokkerne

Anmeld

26. juli 2010

Tanja84

kristinards skriver:

Jah prøv med en anden sodavand, appelsinvand er fx ikk så slemt for mig...

Men æblejuice puha spring den over  

Synes juice generalt er rigtig slemt mod min halsbrand, da der er så meget syre i, så det kan jeg slet ikke drikke i øjeblikket

Anmeld

26. juli 2010

otlitrom

Danskvand kan være godt, nu I taler om sodavand

Anmeld

26. juli 2010

kristinards

Tanja84 skriver:

Synes juice generalt er rigtig slemt mod min halsbrand, da der er så meget syre i, så det kan jeg slet ikke drikke i øjeblikket

Nej heller ikk mig!

Plejer ellers være dejligt med et glas iskoldt æblejuice her om sommeren, men puh nej det er skiftet ud med vand!

Anmeld

26. juli 2010

lollandpigen

Har også rigtigt meget halsbrand og jeg har købt de tygge tabelletter på apoteket der hedder Links. De kan fåes i forskellige styrker. Jeg tager sådan en og så er det væk i løbet af 2 minutter og bliver væk somregel til næste dag så kan klart anbefales at prøve og så er der et plus de er til at betale koster 50 kr for 24 mener jeg er en oki pris.....

Håber det kan hjælpe dig?

Knus Dorthe

Anmeld

26. juli 2010

Anja86

Jeg ved godt det ikke er det bedste råd men i 1 1/2 månde led jeg   meget meget slemt halsbrænd jeg fik det råd af min vennides farmor tag et krus øl en time før senge tid og det gjoder for vil så gerne af med den ildebrand jeg kan lige love for det hjælper nu er det 14 dage siden og jeg har en lille smulle halsbrand fordi jeg spiste kage i formidags men virkede på mig

Anmeld

26. juli 2010

LC

Jeg brugte meget de tyggetabletter der hedder Balancid... synes de var vildt effektive, og man kan øbe dem mange steder hvor de har håndkøbsmedicin.. både apoteket og kvikly har dem ihvertfald.

Og har fået afvide en gang på apoteket at man skulle holde sig fra alt med syre i da det forværrede halsbrand. Så ingen Juice, kaffe, the, citron osv.

Grunden til man får halsbrand er fordi man har for meget syre i maven, så alle ting som kan neutralisere syren hjælper.. mælk, cacao, ost...

Anmeld

26. juli 2010

Tanja84

lollandpigen skriver:

Har også rigtigt meget halsbrand og jeg har købt de tygge tabelletter på apoteket der hedder Links. De kan fåes i forskellige styrker. Jeg tager sådan en og så er det væk i løbet af 2 minutter og bliver væk somregel til næste dag så kan klart anbefales at prøve og så er der et plus de er til at betale koster 50 kr for 24 mener jeg er en oki pris.....

Håber det kan hjælpe dig?

Knus Dorthe

Det var da godt nok billigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.